Zacznij projektować swoje logo

10 najlepszych logotypów budowlanych i jak zrobić własne

Opublikowano: 22/06/2020
Można by pomyśleć, że wszystkie loga budowlane będą dążyć do bycia ziarnistymi i twardymi, ale prawda jest taka, że one’są tak samo stylowe i nowoczesne jak w każdej innej branży. W rzeczywistości, firmy budowlane używają jednych z najbardziej kreatywnych i wizualnie imponujących logo z każdej branży. Po tym wszystkim, jeśli ktoś wie, jak najlepiej dopasować kształty razem, to’s them. 
 
Ale największe firmy budowlane na świecie’nie muszą się martwić o wykorzystanie ich logo do pozyskiwania klientów — w ich pozycji, oni’prawdopodobnie obracają się w dół pracy, a nie szukają więcej. To’s mniejsze, lokalne grupy budowlane, które potrzebują genialnych logo najbardziej. Potężne logo komunikuje wiele do ludzi, którzy przechodzą obok placu budowy, a nawet może zainspirować ich do dać ci telefon następnym razem potrzebują remontów, lub więcej. 
 
Więc zebraliśmy 10 najlepszych logotypów budowlanych, które mogliśmy znaleźć, bez względu na to, jak duża lub mała jest firma. Analizujemy, co robią, że działa, a następnie dać kilka wskazówek ekspertów na temat projektowania logo budowy siebie. Na koniec, nawet rozbić specyfikę jak i gdzie zrobić profesjonalny-tier logo siebie — bez profesjonalnego-tier cen. 
 

Budownicy piramid
 

.

Logo Pyramid Builders

 
 
 
Pyramid Builders wystawia niektóre z najczęstszych, i skutecznych, tematów, które widzimy w logach budowlanych. Na początek, trójkąt jest popularnym kształtem w logotypach budowlanych z dwóch powodów: po pierwsze, symbolizuje dobrobyt i sukces (jeśli jest skierowany do góry), a po drugie, reprezentuje stabilność strukturalną, duży impuls dla marek budowlanych. Pionowe linie, takie jak ta dzieląca trójkąt, są równie powszechne, podobnie jak obrazy budynków, takie jak ten wewnątrz trójkąta — wyjaśniamy dlaczego poniżej.  
 
Jedną z największych zalet tego logo jest to, że nie tylko wykorzystuje skuteczne trendy brandingu budowlanego, ale również doskonale przedstawia nazwę marki. Trójkąt służy podwójnemu celowi pokazania autorytetu i reprezentowania piramidy, podczas gdy wybór złota jako koloru marki pogłębia połączenie ze starożytnymi piramidami jej imiennika. Firmy powinny zawsze szukać sposobów na wizualne przedstawienie swoich nazw, ponieważ to’s duża pomoc w rozpoznawaniu marki. 
 
 

Struktura Innowacja LTD

 
.

Logo Structure Innovation

 
 
 
Structure Innovation LTD pokazuje nam, jak nowoczesne mogą być loga budowlane. Zastosowanie kolorów pokazuje zaawansowane zrozumienie zasad artystycznych, podczas gdy grube, pionowe bloki nadal oznaczają siłę i stabilność, której ludzie szukają w firmie budowlanej. Te pionowe bloki również wyglądają jak budynki, sygnalizując widzom, w jakiej branży są’in. 
 
Niebieski to bardzo mądry wybór, zwłaszcza, że’jest rozbity na wiele barw i odcieni. W teorii kolorów, niebieski reprezentuje zaufanie i biegłość, ale jasny niebieski odzwierciedla więcej cech zaufania, podczas gdy ciemny niebieski reprezentuje więcej cech biegłości. Dzięki zastosowaniu wielu odcieni, Innowacja Strukturalna uzyskuje to, co najlepsze z obu światów. 
 
 
 

Budownictwo przyszłości

 
.

Logo Future Builders

 
 
Inne logo budowlane w nowoczesnym stylu, Future Builders optuje za bardziej abstrakcyjnym obrazem. Korzystanie z różnych blokowych kształtów, ułożone w sposób, który’jest estetyczny, uchwycić samą istotę budowy. Zauważ, że kształty są wszystkie kątowe z ostrymi punktami, ucieleśniając męstwo i siłę godną przemysłu. 
 
Na szczęście zawierają słowo “construction” w swoim tekście logo, aby ludzie wiedzieli, co robią. Jeśli you’re going to use abstract imagery for any industry, make sure people can still tell what line of work you’are in, even if you have to spell out for them with additional text. 
 
 

Budownictwo impulsowe

 
.

Logo Pulse Construction

 
Jeśli’czytałeś nasze inne przewodniki po logo, ty’będziesz wiedział, że wizualne kalambury są idealne dla rozpoznawania marki — widz musi umieścić myśl w swoim logo, co pomaga im zapamiętać cię później. Pulse Construction nie tylko wykorzystuje kalambury w swoim logo, ale również doskonale symbolizuje nazwę swojej marki. Prawdopodobnie mógłbyś odgadnąć nazwę ich firmy tylko z obrazu! 
 
Co więcej, wyobrażenie budynków, a raczej panorama miasta pełna budynków, jest idealnym wskazówką dla branży budowlanej. Jak widać, budynki są przedstawiane w prawie wszystkich logo na tej liście. 
 
 

Top Pros Construction

 
.

Logo Top Pros Construction

 
 
Po budynkach, narzędzia ręczne są najczęstszym obrazem dla logotypów budowlanych. Top Pros Construction zawiera oba w swoim logo, upewniając się, że nikt nie może wątpić w to, w jakiej branży oni’są. Szczegóły zarówno na oknach domu i młot jest doskonały — wystarczająco, aby utrzymać projekt wizualnie interesujące, ale nie za dużo, aby rozpraszać. 
 
Łączenie liter nazwy marki z rzeczywistym obrazem jest świetną techniką dla logo, ponieważ pomaga ujednolicić “cały obraz.” Utrzymuje oko idące tam i z powrotem pomiędzy obrazem i słowami, wzmacniając ich skojarzenia ze sobą. 
 
 

Konstrukcja typu "Stealth"

 
.

Logo Stealth Construction

 
 
 
Chociaż Stealth Construction nie’używa obrazów budynków, inne techniki dają ich przemysł daleko. Użycie izometrycznych bloków jest pierwszą wskazówką — zauważ, że one ’są proste i sztywne, tak jak w logo Future Builders, aby pokazać siłę i stabilność. 
 
Bo blokowe kształty wiążą logo z branżą budowlaną, są one’uwolnione do eksperymentowania bardziej w innych wyborach projektowych. Kształt logo jest wzorowany na bombowcu stealth, reprezentując ich nazwę w celu poprawy rozpoznawalności marki, ale ten kształt jest również inny trójkąt, aby pokazać dobrobyt. Bardziej subtelne, szczyty bloku są niewidoczne, inny wizualny pun do pomocy konotacje z “stealth.” 
 
 

ILM Architecture & Design

 
.

ILM Architecture & Design logo

 
 
 
Kolejne ultranowoczesne logo budowlane, ILM Architecture & Design skłania się bardziej ku obozowi abstrakcyjnemu, ale mimo to nadal inculde wyobrażenie budynku. Podobnie jak w przypadku Future Builders, określają one, co robią w przypadku, gdy obraz logo nie jest od razu widoczny. 
 
Wyrafinowany projekt sugeruje, że firma specjalizuje się w bardziej ekskluzywnych produktach, lekcja dla wszystkich projektantów logo DIY, że wybory stylistyczne wpływają na to, jaki rodzaj klienteli przyciągasz. 
 
 

Ram Construction &; Services

 

Ram Construction & Service logo

 
 
Proste i stylowe, logo dla Ram Construction & Services posiada wszystkie właściwe części we wszystkich właściwych miejscach. Minimalistyczne budynki są niczym więcej niż prostymi liniami, ale sposób, w jaki są one’orkiestrowane, sprawia, że jasne jest, czym one’mają być. Co więcej, długa pionowa linia umieszczona bezpośrednio w centrum podkreśla znaczenia autorytetu i władzy. 
 
Zauważ, jak używają dwóch różnych kolorów, aby utrzymać logo wizualnie interesujące. Gdyby użyli tylko jednego koloru, nie tylko logo wyglądałoby mniej interesująco, ale również trudniej byłoby odróżnić, że te abstrakcyjne linie to budynki. 
 
 

THI Builders

 
.

Logo THI Builders

 
 
Jeśli nowoczesne i artystyczne nie’pasuje do Twojej marki, nie’bój się iść tradycyjnie. Logo dla Thi Builders to niewiele więcej niż ich nazwa, ale to “niewiele więcej” robi bardzo dużo. Poprzez minimalizm, przedstawiają dom z tylko jedną linią, ale ten obraz jest wystarczający, aby pokazać ludziom, że oni’są firmą budowlaną — nie wspominając, że strzałka-jak dach ma taką samą moc i konotacje władzy jak trójkąt skierowany w górę. 
 
Przy stosowaniu minimalizmu, it’s important to master the basics of graphic design, or else your logo comes across as boring. Używając odważnej czerwieni do uzupełnienia czerni, obraz domu jest pierwszą rzeczą zauważoną i najbardziej przejmującą wizualnie. Użycie przestrzeni negatywnej do wyrzeźbienia “komina” również dodaje dynamicznego charakteru. Zauważ jak “Thi” ma odważniejszą typografię i jest sparowany z czerwonym dachem, dzięki czemu wyróżnia się jako najważniejsza część nazwy. 
 
 

Draco

 
.

Logo Draco

 
 
W końcu, kończymy z Draco’logo, które pokazuje niektóre ogólne trendy logo. Obramowanie logo to świetny sposób na ujednolicenie elementów i utrzymanie uwagi na centralnym punkcie centralnym (w tym przypadku, nazwa firmy), a użycie prostokątnej ramki o prostych krawędziach sprawia, że Twoja marka wydaje się zarówno poważna, jak i zdolna. 
 
Aby logo nie było nudne, projektant gra z wizualizacjami na literach. To pomaga w rozpoznawaniu marki, ale także może być wykorzystane do komunikowania dalszych punktów. Naszą jedyną skargą na to logo jest to, że nigdy nie wyjaśnia, w jakiej branży jest’s w — bez symbolicznych obrazów lub dodatkowego tekstu, Grupa Draco może bardzo dobrze być kancelarią prawną dla wszystkich wiemy. 
 
 

3 Porady ekspertów dotyczące projektowania logotypów budowlanych

 
 
Co możesz zabrać z 10 najlepszych logo budowlanych, aby pomóc Ci zaprojektować własne? Oto nasze 3 najlepsze wskazówki dotyczące projektowania logo budowlanego, dzięki którym Twoje będzie wyglądać nie do odróżnienia od profesjonalnie zaprojektowanych logo. 
 
 

Kwadraty i trójkąty

 
 
Prawo na nosie, strukturalnie zdrowe kształty działają najlepiej dla logotypów budowlanych, ponieważ reprezentują stabilność i męstwo, niezbędne cechy dla firmy budowlanej. That’s why rectangular blocks and upward-facing triangles are so common in their logos. Nie tylko sugerują dobrze wykonane budynki, ale również te kształty przypadkowo mają konotacje siły, mocy i kompetencji — więc ludzie będą kojarzyć swoją firmę budowlaną z bezpiecznych budynków. 
 
That’s also why you rarely see circles and curves in construction logos. Krzywe są figlarne i zabawne, idealne dla casualowych marek, ale dla firm budowlanych ludzie wolą kompetencje i umiejętności niż “zabawę.” 
 
 

Linie pionowe

 
 
Linie pionowe dają poczucie wznoszenia się na szczyt — oczy poruszają się w górę i w dół, gdy je widzą, sugerując sukces, jak wzrost na wykresie. Podczas gdy pionowe linie można znaleźć w logo każdej branży, one’są idealnym dopasowaniem dla budownictwa. 
 
Po pierwsze, emocjonalne skojarzenia linii pionowych — moc, sukces, dobrobyt — pasują do budownictwa jak ulał. Po drugie, z całym obrazem budynku, to’jest łatwo włączyć pionowe linie organicznie w swoim logo. Pionowe linie i loga budowlane idą razem tak dobrze, to’s nic dziwnego, dlaczego prawie wszyscy używają ich. 
 
 

Imagia domów i budynków

 
 
Jeden szybki rzut oka powyżej powie Ci, jak popularne są obrazy domów i budynków w logotypach budowlanych. That’s not so much a “trend” as a best practice — house and building imagery is the fastest and most efficient way to communicate that you’re a construction company. Tak wiele firm budowlanych używa domów i budynków w swoich logo, to’prawie jak kod. 
 
Oczywiście, there’s something to be said for standing out. Ale zamiast rezygnować z obrazu domu/budynku, mądrzejszym posunięciem byłoby włączenie go w sposób, który’nigdy wcześniej nie został zrobiony. Korzystanie z oryginalnego lub artystycznego przedstawienia domu, budynku lub panoramy skutecznie zdystansuje Twoją markę od stada, ale nadal masz wszystkie wizualne wskazówki dla natychmiastowej, bezsłownej komunikacji. 
 
 

Jak zrobić logo budowlane 

 
 
Teraz, gdy masz pomysł, co idzie do skutecznego logo budowy, pytanie brzmi, jak zrobić jeden? Zasadniczo masz dwie opcje: zatrudnić kogoś do projektowania go dla Ciebie lub zaprojektować go samodzielnie. Obie mają swoje zalety i wady, więc pozwól’s zbadać oba indywidualnie. 
Zatrudnienie projektanta
 
Profesjonalni projektanci znają na pamięć wszystkie wskazówki, sztuczki i techniki, o których wspomnieliśmy powyżej, a nawet kilka. Kiedy zatrudniasz projektanta, freelancera lub z agencji, kupujesz ich doświadczenie tak samo jak ich czas. 
 
Problemem jest to, że żaden wykwalifikowany projektant nie pracuje za darmo. Najbardziej rażącym minusem zatrudniania projektanta jest koszt — utalentowani projektanci pobierają setki lub nawet tysiące dolarów za projekt logo. 
 
Czasami można znaleźć tańsze alternatywy na stronach takich jak Fiverr, ale te strony mają słaby rekord w dostarczaniu tego, co obiecali, i there’s tony ex-Fiverr użytkowników, którzy czuli się zgrywani. Standard branżowy dla projektu logo jest około 200 dolarów, więc jeśli ktoś pobiera 5 dolarów, ty’masz prawo być podejrzany. 
 
Co więcej, nawet jeśli masz pieniądze do stracenia, może być trudno znaleźć odpowiedniego projektanta dla Ciebie. Projektowanie graficzne jest kreatywną dziedziną, więc istnieją niezliczone style artystyczne do wyboru. Musisz być pewien, aby znaleźć projektanta, który zarówno rozumie swoją wizję i jest w stanie przynieść go do życia, ale to może zająć czas. 
 
 

Zaprojektuj logo samodzielnie

Twórca logo Logogenie

 
 
Jeśli nie’masz wolnej gotówki w budżecie na logo, don’nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo za pomocą narzędzia do projektowania logo online, takiego jak logogenie. 
 
W naszej erze cyfrowej oprogramowanie do projektowania jest mniej o technicznych umiejętnościach twoich rąk, a bardziej o twoich kreatywnych pomysłach. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowych twórców logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.
 
Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projektowanie było szybkie i łatwe, nawet dla osób, które po raz pierwszy biorą udział w projekcie. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 
 
 
Zaklasyfikowaliśmy nasze szablony według potrzeb i wymagań najlepszych branż, więc znalezienie Twojej jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży. 
 
 
 
Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jak tylko chcesz, personalizując swoje wybory pod kątem: 
 
- Obrazy główne
- Nazwa i slogan firmy
- Czcionka i typografia
- Schematy kolorów
- Rozmiary tekstu i obrazów
- Umieszczenie tekstu i obrazu
- Dodawanie nowych ikon
- Układanie warstw (umieszczanie niektórych obrazów za lub przed innymi)
 
Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że jest tam mnóstwo intelektualnych wyobrażeń, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z liśćmi tęczy, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych. 
 
 
 
Używając DIY logo maker jak logogenie, można stworzyć profesjonalny-tier logo w ciągu zaledwie kilku minut. Kiedy skończysz, możesz kupić wszystkie uprawnienia i licencje komercyjne za 24,90 USD, co daje Ci logo na zawsze. 
 
Chociaż szablon-stylu projektowania działa dobrze dla pierwszych początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od projektantów ekspertów. 
 
 
 

Sprawdź nasze inne artykuły