Zacznij projektować swoje logo

10 najlepszych logotypów edukacyjnych i szkolnych oraz jak stworzyć własne

Opublikowano: 28/03/2020

Najlepsze logo edukacyjne


Chociaż mamy tendencję do myślenia wysoko o branży edukacyjnej ze względu na jej altruistyczne cele, szkoły i firmy edukacyjne nie są powyżej wpływania na ich reputację z brandingiem. Prawda jest taka, że edukacyjny branding jest tak samo akademicką tradycją, jak późnonocne sesje cram. W końcu większość szkół ma już maskotki, slogany i rozpoznawalne schematy kolorów. Wszystko, czego potrzebują to niesamowite logo, aby związać to wszystko razem. 

Na szczęście, nie musisz być Ivy League, aby zaprojektować światowej klasy logo. Nawet jeśli you’are a local preschool, adult education center, or maybe an educational startup, you can still create a logo that both communicates what you do and gets people excited about enrolling, buying, or learning from you. 

W tym przewodniku, my’pokryjemy najlepsze logo edukacyjne i szkolne, i wyjaśnić, co sprawia, że są najlepsze z poradami, które można zastosować samodzielnie. My’ll również wyjaśnić, jak można zrobić A + logo na własną rękę bez żadnego doświadczenia w projektowaniu, i zaoszczędzić setki dolarów robi to!  

 

10 najlepszych logotypów edukacyjnych i szkolnych


Od uniwersytetów wartych miliardy dolarów po małe warsztaty edukacyjne dla dorosłych, ta lista obejmuje niektóre z najbardziej skutecznych logo dla szkół i firm edukacyjnych — i co robią, że są tak skuteczne. 


1. Notre Dame College

Notre dame education logo

Logotyp Notre Dame to nie tylko jedno z najsłynniejszych logo edukacyjnych, to’także jedno z najsłynniejszych logo w ogóle. Chociaż jest to’nie ich oficjalne logo herb, ani nie jest to ich “Fighting Irish” maskotka, to słynne ND jest nadal najbardziej powszechne i rozpoznawalne ze szkoły’emblematy. 

W projektowaniu logo, emblematy, które używają inicjałów — zwykle połączonych — są nazywane “monogramami.” Ten styl jest bardziej wyrafinowany niż logo obrazkowe, zwłaszcza gdy używa się czcionki serif, jak Notre Dame robi. W tym samym czasie, monogramy nadal pozwalają na kreatywność i zabawne projekty, co czyni je dobrym środkiem pomiędzy swobodnym i profesjonalnym. 

Jednym z kluczowych aspektów monogramu Notre Dame jest to, że zmienia on kolory podstawowe i drugorzędne — czasami jest to’złoto z niebieskim obrysem, inne to’niebieskie ze złotym obrysem. Zawsze jednak używa oficjalnego niebieskiego i złotego koloru szkoły, ponieważ stosowanie spójności kolorystycznej jest kluczowe dla budowania marki. Ten projekt dwóch wariantów otwiera wiele drzwi do umieszczenia, gdzie mogą wybrać dowolny kolor pasuje do lokalizacji najlepiej. 
 

2. szczytowa edukacja

Logo edukacji szczytowej
 
Przechodząc do bardziej lokalnych biznesów, Peak Education jest agencją korepetycji dla szkół średnich z brandingiem peak. 
 
Na początek, góra jest opracowana w ich znaku literowym P, doskonałym przykładem wykorzystania skojarzonego obrazu, w tym przypadku góry do oznaczenia “szczyt.” Ten rodzaj wizualnej gry słów jest idealny do rozpoznawania nazwy i pomaga ludziom pamiętać swoją markę długo po tym, jak zobaczą logo. 
 
Sama góra jest również dobrze zaprojektowana. It’s rather simplistic, just a bisected triangle, but the use of colors and the way it connects to the stem of the P make it an interesting visual, a pleasure to look at. Korzystanie z gradientu kolorów, zbyt, dodaje dodatkową uwagę, a ten szczególny odcień fioletu gra dobrze z głębokim niebieskim. 
 
Ostatnia, litera A w nazwie jest jasny róż, ponownie wielkie wykorzystanie kolorów. Nie tylko pasuje dobrze do głębokiego niebieskiego i fioletowego, ale także sprawia, że całe logo jest bardziej dynamiczne, a zatem bardziej pamiętne. 
 


3. Akademia Origin Code 

Origin code academy logo

Tak jak Peak Education używa góry w swoim logo, Origin Code Academy również używa powiązanych wyobrażeń — ale biorą go do następnego poziomu. 
 
Dla wyspecjalizowanych szkół i firm edukacyjnych, it’s vital to communicate what that specialization is the instant the viewer looks at your logo. Aspirujący koderzy — ci, którzy są zainteresowani szkołą kodowania — rozpoznają znaczniki kodowania < i > w logo, wyraźną wskazówkę, aby przyciągnąć i zaangażować ich. 
 
Ale wymuszanie w sygnałach wizualnych nie jest’wystarczające dla dobrego logo. Origin Code Academy robi to sprytnie, łącząc obraz z inną akademicką ikoną, peleryną absolwenta. To komunikuje niezbędne informacje, że jest to szkoła dla koderów, ale robi to w sposób zabawny, że widz będzie prawdopodobnie pamiętać następnym razem oni ’są chcąc wiedzieć, kodowania. 
 

4. Duolingo

Logo Duolingo
 
Na obrzeżach branży edukacyjnej, aplikacje do nauki języków wyrzeźbiły sobie niszę zarówno wśród poważnych i dorywczych uczących się języka. Chief wśród nich i jeden z najstarszych jest Duolingo, z ich zielonej maskotki sowy, który był tak popularny, to zrobił stint jako modne meme.
 
Duolingo branding musi przejść linię pomiędzy edukacją i przemysłem technologicznym, ale ich starannie zaprojektowane logo sowy udaje się z latającymi kolorami. W aspekcie technologicznym, “płaski design” styl pozostaje aktualny z konkurencyjnymi aplikacjami, podczas gdy użycie intelektualnego symbolu sowy spełnia aspekt edukacyjny. 
 
Zauważ jasne kolory i duże oczy ptaka, z których oba odwołują się do młodszych i bardziej beztroskich użytkowników. To odbiera trochę powagi do nauki nowego języka i przyciąga graczy i przypadkowych uczniów, dwa z Duolingo’s top rynków. 
 

5. The Smith School 

Logo szkoły smith
 
The Smith School jest małą prywatną szkołą w Nowym Jorku, daleko od dużych budżetów międzynarodowych uniwersytetów lub globalnych aplikacji. Jednak to’nie przeszkadza im w posiadaniu światowej klasy logo. 
 
Po pierwsze, logo demonstruje efekty kół i krzywych w projektowaniu graficznym. Krzywe są estetycznie bardziej zabawne i zachęcające niż linie proste, więc okrągłe logo jest cieplejsze i bardziej przyjazne. Miękkie pastelowe kolory dodają do tego efektu, tworząc wrażenie, że ta szkoła jest delikatna i spokojna. 
 
Ale te kręgi tworzą również znaczące kształty we wschodzie słońca i liściu. Te naturalne elementy sprawiają również, że szkoła wydaje się bardziej dostępna, jak również wyczarowują skojarzenia z “nowym dniem” i osobistym wzrostem poprzez wzrost roślin. 
 

6. szkoła międzynarodowa Baton Rouge 

Baton rouge international school logo
 
Inne doskonałe wykorzystanie skojarzonego obrazu, Baton Rouge International School posiada kształt przypominający kulę ziemską, aby wyrazić ich światowe aspiracje jako szkoły międzynarodowej. Logo zawiera również trochę umysł-zginanie efekty wizualne z jak wstążka-jak pasma połączyć, co czyni go przyjemnym patrzeć na. 
 
Wykorzystanie kolorów jest również warte uwagi, ponieważ obejmują one asortyment jasnych kolorów (dobre dla dzieci), ale projekt koncentruje się wokół jasnoniebieski, popularny wybór dla brandingu, ponieważ wywołuje zaufanie. Ale w obawie przed patrząc nudne, dodają również ładny połysk do grafiki, dodając głębię do globu-jak kształt. 
 
To’warto również wspomnieć, że wyblakły słowa “Baton Rouge”, aby położyć większy nacisk na ciemniejszy “International School” tekst. Jest to ulubiona technika grafików, aby nadać pewnym słowom większe znaczenie niż inne. 
 

7. od dźwięków do pisowni 

Od dźwięków do ortografii logo
 
From Sounds to Spelling to kolejna specjalistyczna szkoła, ta skupiająca się na fonice i czytaniu (sprytnie ujęta w logo, więc pierwsi widzowie wiedzą, o co’chodzi). 
 
Ta szkoła używa kilku udanych tematów dla logo edukacyjnych, takich jak wyobrażenie drzewa, dzieci i jasne kolory. W rzeczywistości, ich wykorzystanie kolorów jest szczególnie godne uwagi, przy użyciu dwóch różnych odcieni zieleni dla większej stymulacji wizualnej, ale zakotwiczenie go z ciemnym szarym / jasnym czarnym. 
 
Co działa najlepiej, chociaż, jest obrazowanie. Korzystanie z liter jako liści na drzewie może być abstrakcyjne lub eksperymentalne, ale to’to ryzyko, które się opłaca. W jakiś sposób, w połączeniu z dziećmi bawiącymi się pod spodem, to’jest jasne, że ta szkoła pomaga dzieciom nauczyć się umiejętności czytania — i sądząc po dzieciach w logo, oni’są dużo szczęśliwsi za to.
 

8. szkolenia zaawansowane 

Najlepsze logo edukacyjne
 
Here’s inna szkoła specjalistyczna, która włącza ich tematykę do logo. Zaawansowane szkolenie jest zasobem edukacyjnym dla aspirujących masażystów (oni też potrzebują edukacji!), oferując kursy osobiste, internetowe i z drugiej ręki. 
 
Nie tylko włączają masaż do swojego logo poprzez wyobrażenie dłoni, styl artystyczny jest również zaprojektowany po mistrzowsku. Wspomnieliśmy powyżej, że krzywe mają tendencję do przyciągania widzów w; spirala, a następnie, bierze ten efekt do ekstremów z prawie hipnotycznych obrazów. 
 
Ale sam obraz składa się z małych kółek, co tylko dodaje do zabawności i przyjazności. Ciepłe kolory (żółty i pomarańczowy) pogłębiają efekt, a produkt końcowy ma potężny wpływ wzmocniony przez nakładające się elementy projektu. 
 

9. Zewnętrzny 

Najlepsze logo edukacyjne
 
Kolory są ważne dla logo edukacji, a te skierowane do młodszych uczniów korzystają z szerokiej gamy. The Outdoor rozumie to dobrze z ich tęczy liści, echo w wielobarwnej typografii na dole. 
 
Ten logo jest uderzająco podobny do Od Dźwięków do Pisowni powyżej, i nie bez powodu. Oba używają wspólnych najlepszych praktyk dla logo edukacyjnych, jak obraz drzew i dzieci, i oba zakotwiczenie jasne kolory z ciemną sylwetką. 
 
Duża różnica to kolory, które The Outdoor obsługuje dobrze. Różnorodne kolory drzewa są czymś więcej niż tylko zabawnym wizualnym — sprawiają, że usługa wydaje się bardziej przyjemna, duży punkt sprzedaży zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Poprzez dodanie kolorów do sylwetek dzieci, peleryny i łuku, logo zwraca uwagę na nie, a nie pozwala im zanikać w tle. 
 

10. Uniwersytet w Teksasie 

Najlepsze logo edukacyjne
 
Ostatnie, logo Uniwersytetu w Teksasie może być proste, ale ta prostota jest jedną z jego największych zalet. 
 
Dla jednej rzeczy, długo rogata krowa jest dopasowaną maskotką dla uniwersytetu’drużyn sportowych, Longhorns. Odgrywając konotacje z kowbojami i stadami bydła, wybór logo krowy sięga do kultury teksańskiej, co naturalnie jest dużym magnesem dla teksańskich wnioskodawców. 
 
Niektórzy mogą powiedzieć, że użycie jednego koloru jest nijakie, ale biorąc pod uwagę, że jest to’dominujący kolor szkoły, to’jest to mądry wybór. Zwłaszcza dla szkół ściśle związanych ze sportem, zgrywanie studentów i absolwentów jest krytyczne — priorytetyzacja jednego koloru pomaga zjednoczyć ich bazę, na przykład, dając im coś do noszenia, aby pokazać swoje wsparcie.
 


Jak zaprojektować własne logo edukacji lub szkoły: 6 Expert Tips

 
Co powinieneś zabrać z 10 najlepszych logo edukacji i szkoły powyżej? Co  porady można wykorzystać podczas projektowania własnego logo? Skorzystaj z tych 6 wskazówek poniżej, zalecanych przez ekspertów w dziedzinie projektowania. 
 
Jasne kolory dla dzieci, stonowane kolory dla dorosłych
 
Najlepsze logo edukacyjne
 
Jeśli twoi docelowi uczniowie to dzieci, użycie tęczy jasnych kolorów sprawia, że twoja szkoła (lub usługa) wydaje się bardziej zabawna. Zabawa jest często najwyższym priorytetem dla małych dzieci, ale to’jest również atrakcyjne dla ich rodziców/opiekunów, którzy chcą, aby ich dzieci cieszyły się podczas nauki. To’dlaczego logo szkoły skierowane do młodszych dzieci często zawierają jasne i pastelowe kolory, i wiele z nich. 
 
Jednakże im starszy uczeń, tym mniej pociągająca “zabawa” jest w szkole. Jeśli you’re targeting adults, they’re going to be more concerned with quality, reliability, and proficiency, all of which are better represented by more muted and darker colors. 
 
That’s why you should always tailor your color scheme around your target audience. Ciepłe kolory (czerwony, pomarańczowy, żółty) w jasnych odcieniach działają najlepiej, aby przyciągnąć młodszych uczniów, podczas gdy zimne kolory (jasnoniebieski, ciemnoniebieski, fioletowy) są najlepsze dla starszych uczniów. Podobnie, dzieci wolą wiele różnych kolorów, podczas gdy dorośli odpowiadają na prostsze jedno- lub dwutonowe logo. 
 

Tarcze i herby wydają się bardziej autentyczne

 
Instytucje akademickie, w szczególności uczelnie, mają długą i bogatą historię — niektóre z nich, jak Uniwersytet Harvarda, są starsze niż same Stany Zjednoczone! Historia i tradycja mogą być cennymi punktami sprzedaży dla niektórych rynków docelowych, takich jak ci, którzy przedkładają autentyczność i niezawodność nad wszystko inne. 
 
Chociaż Twoja szkoła lub firma prawdopodobnie nie była’w średniowieczu, nadal możesz zapożyczyć te tematy i ikonografię, aby nadać swojej marce bardziej “tradycyjny” charakter. Dla szkół, herb tarczy jest najlepszą opcją, ponieważ faktycznie pochodzą z czasów, kiedy logo było herbem tarczy. 
 
Nie krępuj się, aby się z nim bawić, również. Podczas gdy prawdziwe herby tarczy używały wyobrażeń, takich jak miecze lub liście laurowe, możesz “update” twój z bardziej nowoczesnymi inkluzjami, a nawet głupimi aspektami kreskówkowymi tylko dla śmiechu. 
 

Wyobraźnia intelektualna

 
Jak wskazaliśmy powyżej, powiązane obrazowanie jest zszywką większości najlepszych logo edukacyjnych. Celem jest natychmiastowe przekazanie tego, co robi Twoja firma, tak aby ludzie, którzy widzą Twoje logo tylko przez sekundę, nadal wiedzieli, kim jesteś i co robisz. Do tego, przy użyciu wizualizacji jest bardziej skuteczne niż słowa — 1000 razy bardziej skuteczne, jak adage goes. 
 
Możesz komunikować się wyraźniej, jeśli używasz wspólnych ikon związanych z edukacją, szkołami lub intelektualizmem w ogóle. Chociaż różnią się one w różnych kulturach i regionach, niektóre z najczęstszych wyobrażeń intelektualnych to: 
 
- Książki
- Materiały piśmiennicze
- Sowy
- Czapki absolwentów
- Ołówki
- Mikroskopy
 
Pomysł jest taki, że jeśli ludzie zobaczą sowę lub książkę w Twoim logo, oni’automatycznie pomyślą, że ma to coś wspólnego z edukacją. Ten ułamek sekundy rozpoznania pokonuje wszelkie słowa, które dodajesz, aby wyjaśnić, więc wybierz swoją wyobraźnię mądrze. 
 

Wizerunek drzewa dla wzrostu

 
Innym wspólnym obrazem dla logo edukacji są drzewa — nie dlatego, że symbolizują naukę, ale dlatego, że symbolizują wzrost. 
 
Wizerunek drzewa jest nieco bardziej okrężny, ale równie potężny. Wzrost jest w sercu całej edukacji; studenci zaczynają wiedzieć tylko trochę i kończą wiedząc dużo. Zamiast zaklinania tego w słowach, używanie wyobraźni drzewa jest bardziej poetyckim i podświadomym sposobem wyrażania tego samego punktu. 
 
There’s również dodatkowa korzyść, że dzieci bawią się wokół drzew, kolejne przydatne skojarzenie. Jak pokazują nam dwa najlepsze loga edukacyjne powyżej, it’s easy to create a sentimental scene around an image of a tree, not to mention the artistic opportunities like The Outdoor’s creative rainbow leaves.  
 

Sportowe maskotki

 
Sportowy branding jest odrębny od brandingu edukacyjnego, ale dla niektórych szkół, te dwa są jednym i tym samym. Jeśli Twoja firma edukacyjna ma zespół sportowy, który’jest integralną częścią Twojej tożsamości, być może będziesz musiał chodzić po wąskiej linie ze swoim brandingiem. 
 
Najlepszym środkiem jest użycie maskotki z drużyną sportową, która spełnia obie potrzeby. Logo Longhorn dla Uniwersytetu w Teksasie jest doskonałym przykładem. Z jednej strony, krowa bezpośrednio reprezentuje ich zespół, nazwany Longhorns, a estetyka długich rogów sama odpowiada agresywnemu brandingowi sportowemu. 
 
Ale w tym samym czasie logo nie jest’jawnie agresywne jak większość profesjonalnych maskotek sportowych. It’s a simple cow, so still applicable to other industries. A poprzez wykorzystanie jednolitego pomarańczowego, że ’s ich kolory szkoły, nadal utrzymać spójność marki, która zachęca nowych zapisów i składek absolwentów. 
 

Załącz specjalizacje 

 
Jeśli ty’jesteś szkołą specjalistyczną lub usługą, jak Advanced Training lub Origin Code Academy powyżej, to’jest kluczowe, aby reklamować to, w czym się specjalizujesz. Inne marki edukacyjne mogą sprzedawać do ogólnych odbiorców, ale szkoły specjalistyczne muszą przejść dodatkową milę, aby dotrzeć i zachęcić ich marginalizowaną niszę. 
 
Możesz to osiągnąć za pomocą tekstu towarzyszącego z logo, ale komunikowanie się wizualnie jest bardziej skuteczne. Podobnie jak Origin Code Academy, spróbuj pomyśleć o sprytnym sposobie połączenia wizualizacji dla swojej specjalizacji z szerszą branżą edukacyjną. Na przykład, szkoła stolarska może wykorzystać bobra w czapce absolwenta. Teraz masz szansę na bycie kreatywnym!  
 

Jak zrobić logo edukacyjne 

 
Teraz, gdy masz pomysł, co idzie do skutecznego logo edukacji, pytanie brzmi, jak zrobić jeden? Zasadniczo masz dwie opcje: zatrudnić kogoś do zaprojektowania go dla Ciebie lub zaprojektować go samodzielnie. Oba mają swoje zalety i wady, więc niech’s zbadać oba indywidualnie. 
Zatrudnienie projektanta
 
Profesjonalni projektanci znają na pamięć wszystkie wskazówki, sztuczki i techniki, o których wspomnieliśmy powyżej, a nawet kilka. Kiedy zatrudniasz projektanta, freelancera lub z agencji, kupujesz ich doświadczenie tak samo jak ich czas. 
 
Problemem jest to, że żaden wykwalifikowany projektant nie pracuje za darmo. Najbardziej rażącym minusem zatrudniania projektanta jest koszt — utalentowani projektanci pobierają setki lub nawet tysiące dolarów za projekt logo. 
 
Czasami można znaleźć tańsze alternatywy na stronach takich jak Fiverr, ale te strony mają słaby rekord w dostarczaniu tego, co obiecali, i there’s tony ex-Fiverr użytkowników, którzy czuli się zgrywani. Standard branżowy dla projektu logo jest około 200 dolarów, więc jeśli ktoś pobiera 5 dolarów, ty’masz prawo być podejrzany. 
 
Co więcej, nawet jeśli masz pieniądze do stracenia, może być trudno znaleźć odpowiedniego projektanta dla Ciebie. Projektowanie graficzne jest kreatywną dziedziną, więc istnieją niezliczone style artystyczne do wyboru. Musisz być pewien, aby znaleźć projektanta, który zarówno rozumie swoją wizję i jest w stanie przynieść go do życia, ale to może zająć czas. 
 

Zaprojektuj logo samodzielnie
 

Twórca logo Logogenie
 
Jeśli nie’masz wolnej gotówki w budżecie na logo, don’nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo za pomocą narzędzia do projektowania logo online, takiego jak logogenie. 
 
W naszej erze cyfrowej oprogramowanie do projektowania jest mniej o technicznych umiejętnościach twoich rąk, a bardziej o twoich kreatywnych pomysłach. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowych twórców logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.
 
Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projektowanie było szybkie i łatwe, nawet dla osób, które po raz pierwszy biorą udział w projekcie. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 
 
 
Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży, w tym przypadku edukacji i szkół. 
 
 
Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jak tylko chcesz, personalizując swoje wybory dla: 
 
- Główne obrazy
- Nazwa i slogan firmy
- Czcionka i typografia
- Schemat kolorów
- Rozmiary tekstu i obrazów
- Rozmieszczenie tekstu i obrazków
- Dodawanie nowych ikon
- Układanie warstw (umieszczanie jednych obrazów za lub przed innymi)
 
Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że istnieje wiele intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z liśćmi tęczy, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych. 
 
 
 
Korzystanie z DIY logo maker jak logogenie, można stworzyć profesjonalny-tier logo w ciągu zaledwie kilku minut. Kiedy’jesteś gotowy, można kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za 24,90 dolarów, które przyznaje Ci swoje logo na zawsze. 
 
Chociaż szablon-stylu projektowania działa dobrze dla pierwszych początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od projektantów ekspertów. 


Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły