Zacznij projektować swoje logo

10 Najlepszych logotypów transportowych, które zainspirują Cię do własnego projektu

Opublikowano: 25/01/2021

W pewnym momencie lub w innym, każdy potrzebuje usługi transportowej. Niezależnie od tego, czy wysyłają towary handlowe do innego kraju, czy dostarczają prezent urodzinowy babci do następnego miasta, firmy transportowe zapewniają bardzo potrzebną usługę, której wszyscy potrzebujemy. To’jeden z powodów, dla których loga transportowe są tak ważne — każdy, kto je widzi, jest potencjalnym klientem. 

Co więc sprawia, że dobre logo transportowe? I jak można je zaprojektować samodzielnie? W tym przewodniku wyjaśniamy wszystko, co musisz wiedzieć o projektowaniu własnego logo transportowego. Let’s start with an in-depth look at the 10 best transport logos so you know your destination.

 

1. FedEx Logo Design

 

Fedex logo design

 

Do logo FedEx jest trochę legendą wśród projektantów logo. Po pierwsze, wszystkie podstawy są obsługiwane dobrze: typografia jest jasne i śmiałe, litery są rozmieszczone mądrze, aby zachować przestrzeń, niebieski i złoty są jednym z najlepsze kombinacje kolorów dla logo, itp. Te sprawiają, że jest to dobre logo, ale to, co sprawia, że jest to wielkie logo jest trochę bardziej subtelne, prawie sekret: strzałka między drugim E i X.

Ta strzałka działa na wielu różnych poziomach. Na początek radość, jaką odczuwa odbiorca, gdy ją odkrywa, pozostaje z nim za każdym razem, gdy widzi logo. To’prezent, który wciąż daje. There’s also the subliminal nuance — the arrow represents movement for transportation. W sumie, jajko wielkanocne w twoim logo może zwiększyć przyjemności, zapamiętywalność i komunikację.

 

2. UPS Logo Design

Ups logo design

Rywal FedExu, UPS, również ma inspirujące logo, ale z różnych powodów. Po pierwsze jest’kolorystyka. Jak wyjaśniliśmy w naszym przewodniku brandingowym na the meanings of colors, brązowy reprezentuje niezawodność (jak solidne drzewo lub ziemi pod naszymi stopami), podczas gdy żółty reprezentuje przyjazność i wesołość. Jako firma, której powierzasz swoje osobiste rzeczy, te wyobrażenia są cenne w branży transportowej. 

Jest jeszcze’kształt tarczy, który symbolizuje ochronę i męstwo — kolejna kluczowa cecha w marce transportowej. Dodaj do tego szczere liternictwo i dynamiczne krzywe na górze dla efektu, masz świetną próbkę najlepszych logo transportowych.

 

3. MSC Logo Design

Msc logo design


Nie tak znana jak FedEx czy UPS, Żegluga Śródziemnomorska (MSC) zajmuje się głównie przewozem towarów drogą wodną. Jaką mamy pewność? “Fale” w logo to martwy trop i nawet osoby, które widzą je po raz pierwszy, mogą domyślać się, o jaką branżę’chodzi. Takie wyobrażenie może być dobrym sygnałem i przypomnieniem dla ludzi, jeśli’nie jesteś dobrze znany. 

Jak UPS, MSC używa logo lettermark, aby wyświetlić swoje inicjały marki. Oni też używają żółtego dla przyjaźni, ale parują go z bardziej pewnym siebie czarnym. Kolor czarny może być trochę mocny, więc zdecydowali się na małe litery, aby wydawać się bardziej lekkim sercem. 

 

4. Hapag-Lloyd Logo Design

 

Hapag lloyd logo design

 

Hapag-Lloyd’logo transportowe demonstruje wspólną technikę projektowania, która może być wykorzystana przez każdą branżę: łączenie inicjałów swojej nazwy w kreatywny i zapadający w pamięć sposób. W tym przypadku, L jest trochę ukryte, ale to dodaje do zabawy, jak strzałka FedEx. 

Kolor niebieski reprezentuje zaufanie, a w ciemniejszych odcieniach, takich jak ten, również kompetencje i adeptów. Gra to w zaufanie związane z branżą transportową i przekazywaniem swojego dobytku.

 

5. DHL Logo Design

Dhl logo design

DHL pokazuje technikę wspólną w najlepsze logo podróży, i z tego samego powodu: powtarzające się linie równoległe oszukać oko w sposób, który sugeruje ruch. Jest to taktyka projektowania stosowane często w komiksach i kreskówkach, aby statyczne obrazy pojawiają się żywsze — idealny dla firmy transportowej, która ’jest zawsze w ruchu!  

DHL furthers ten temat dodając poziomą linię przez ich logo lettermark, w sposób, który ’jest interesujące i pozostawia wrażenie. Ten rodzaj unikalnego polotu to świetne wskazówki i działa dobrze, aby oddzielić swoje logo od wszystkich innych.

Warto również zwrócić uwagę na kolory: żółty ponownie dla przyjazności, ale także czerwony, dla pilności. Czerwony’jest częstym wyborem w branży transportowej, aby pokazać klientom, że ich paczki są ważne. 

 

6. Venture Logistics Logo Design

 

Venture logo design

 

O ile DHL wykorzystuje linie równoległe w konwencjonalny sposób, Venture Logistics przenosi je na zupełnie nowy poziom. Pionowe i skośne linie nadal dają poczucie ruchu, ale jak wyjaśniamy w naszym przewodnik po wykorzystaniu kształtów do projektowania logo, kierunek zmienia znaczenie. Linie poziome sugerują stabilność i bycie uziemionym, podczas gdy linie pionowe sugerują sukces i dobrobyt. 

Co’jest interesujące w logo Venture Logistics to projekt — to’nie tylko jedna linia lub nawet trzy równoległe linie — there’s puste przestrzenie wycięte w nich, aby dać wygląd kół i głębokość. Kolor czerwony, ponownie, dodaje poczucie pilności, aby zapewnić klientów, że ich pakiety są w dobrych rękach. 

 

7. Hutt Logo Design

Hutt logo design
 

Hutt Trucking Company ma proste logo, ale mimo to skuteczne. it’s more abstract, with no discernable symbolism, but the shapes used speak volumes. Prosty, blokowy i kanciasty projekt wszystkie oznaczają siłę i bezpieczeństwo — nie krzywe lub nawet skosy, aby złagodzić go. 

Widzimy również dwa powtarzające się kolory, czerwony i czarny. Są to dwa najpotężniejsze kolory, z jakimi mamy do czynienia, a ich połączenie daje wrażenie mocy i dominacji. To’nie jest schemat kolorów, który będzie pasował do każdej marki — to’jest sprzeczne z intuicją, jeśli’idziesz na przyjazny i swobodny —, ale pomaga zapewnić klientom pewne bezpieczeństwo w branży transportowej.

 

8. XPO Logistics Logo Design

Xpo logistics logo design

XPO Logistics jest dość prostym logo, ale dobrym przykładem tego, jak nie’potrzebujesz krzykliwych wizualizacji, aby zrobić dobre logo transportowe. Pierwszą rzeczą, na którą zwracasz uwagę, są kolory: czerwony i czarny, dla tego samego efektu co Hutt. 

Ale kiedy przyjrzysz się bliżej, zauważysz, że wiele dzieje się z typografią. Przestrzeń między literami prawie nie istnieje, zagęszczając logo tak, że’nie jest zbyt duże. Styl czcionki również przyjmuje minimalistyczne podejście: bezszeryfowy i brak kropek w I. T jest również stylizowane z ostrym punktem, aby zwiększyć zapamiętywalność, technika, którą po raz pierwszy opisaliśmy w naszym 10 Best Tech Logos. 

 

9. Lineage Logo Design

Lineage logo design

Lineage odbiega od tradycji innych logo transportowych, ale to pomaga mu się wyróżnić. Na przykład, jest to jedyne logo na naszej liście, które używa zielonego koloru, nie wspominając o tym, że’jako jedyne używa czcionki serif. Te dziwactwa pomagają Lineage oddzielić się od stada, co jest kluczowym obowiązkiem każdego logo. 

Jednakże Lineage nadal przestrzega pewnych konwencji, takich jak logo w kształcie tarczy. Podobnie jak UPS, tarcza sugeruje, że oni’będą chronić twoje towary podczas transportu. Ale prawdziwym atutem tego logo jest sposób, w jaki wzór trójkątów łączy się z różnymi odcieniami kolorów — ten artystyczny dotyk pozostaje z tobą. 

 

10. Maersk Logo Design

Maersk logo design

Na koniec mamy Maerska, którego logo jest idealnie proste. Ogólnie rzecz biorąc, gwiazdy sprawiają, że świetne logo dla każdej branży — ciągła zmiana kierunków czyni go zabawnym i kapryśnym, podczas gdy ostre punkty i proste linie nadają mu pewien autorytet i energię. 

Maersk używa lekkiego odcienia niebieskiego, aby pokazać zaufanie i powitanie, ale blokowe, proste puszczanie w odważnej czerni rekompensuje dodając trochę powagi. Zauważysz także połączone A i E, takie samo traktowanie, jakie XPO Logistics nadało swojemu T, aby ich logo było bardziej pamiętne. 

 

3 Expert Tips for Designing Your Transport Logo

 

Teraz, gdy’widziałeś skuteczne techniki w działaniu, pozwól’zanurkować głęboko w to, co możesz zabrać z 10 najlepszych logo transportowych. Zachowaj trzy poniższe wskazówki w pamięci, gdy projektujesz swoje własne logo transportowe. 

 

1. Use Colors to Assuage Fears

 

Przemysł transportowy może być przerażający od strony klienta — you’re essentially handing over your property and money to a stranger and hoping for the best. To’s dokładnie dlatego tak wiele z projektowania logo transportu jest o pokazanie siły i assuaging strachy. 

Jednym z najpewniejszych sposobów logo może zaszczepić zaufanie jest użycie odpowiednich kolorów. Jeśli zamierzasz zaufać, niebieski działa najlepiej, jaśniejsze odcienie są swobodne i zachęcające, podczas gdy ciemniejsze odcienie insynuują zdolności. Jeśli chcesz pokazać pilność i czujność, czerwony jest najlepszym wyborem. Władza i autorytet, czarny. Przyjaźń, żółty. 

 

2. niezawodne kształty: Tarcze i kwadraty

 

Kolory nie są’jedynym narzędziem do komunikowania siły w Twoim logo. Niektóre kształty — szczególnie kwadraty, prostokąty i tarcze — automatycznie oznaczają stabilność i bezpieczeństwo. Tarcza szczególnie pokazuje twoje zaangażowanie w ochronę, w tym przypadku, ochronę twoich klientów’ goods. 

Problem z prostokątnymi kształtami jest taki, że mogą one natknąć się na zbyt formalne lub sztywne. Aby to złagodzić, można dodać kilka krzywych lub zaokrąglonych rogów, aby złagodzić bardziej agresywne elementy. Wystarczy spojrzeć na górę logo UPS lub boki logo Lineage, a zobaczysz lekkie zakrzywienie, aby marki wydawały się nieco bardziej przystępne. 

 

3. Podaj swoje imię

 

Z całym szacunkiem, transport nie jest dokładnie zabawną branżą. To’dlaczego loga transportowe muszą przejść dodatkową milę, aby zostać zapamiętanym; klienci nie zawsze czują to osobiste połączenie, jak to robią z fashion logos lub sports logos. 

Z tego powodu, to pomaga podać swoją nazwę w logo, często przy użyciu logo wordmark (obraz logo jest stylizowana wersja nazwy firmy, jak FedEx lub XPO Logistics) lub logo monogram (obraz logo jest inicjały nazwy firmy, jak UPS, MSC, lub DHL. 

Just być kreatywny o typografii używasz — że’s warto okazję pokazać swoją osobowość marki. Spróbuj nadać jednej lub dwóm literom unikalny charakter i użyj stylu odpowiedniego do rodzaju marki, którą chcesz być. 

 

Jak zaprojektować logo transportowe 

 

Teraz, gdy masz już pomysł na to, co wchodzi w skład skutecznego logo transportowego, pytanie brzmi, jak je stworzyć? Zasadniczo masz dwie opcje: zatrudnić kogoś do zaprojektowania go dla Ciebie lub zaprojektować go samodzielnie. Obie mają swoje zalety i wady, więc pozwól’s zbadać oba indywidualnie. 

 

Wynajmowanie projektanta

 

Profesjonalni projektanci znają na pamięć wszystkie wskazówki, sztuczki i techniki, które’ve wymienione powyżej, a następnie niektóre. Kiedy zatrudniasz projektanta, freelancera lub z agencji, kupujesz ich doświadczenie tak samo jak ich czas. 

Problemem jest to, że żaden wykwalifikowany projektant nie pracuje za darmo. Najbardziej rażącym minusem zatrudniania projektanta jest koszt — utalentowani projektanci pobierają setki, a nawet tysiące dolarów za projektowanie logo. 

Czasami można znaleźć tańsze alternatywy na stronach takich jak Fiverr, ale te strony mają słaby rekord w dostarczaniu tego, co obiecali, i there’s tony ex-Fiverr użytkowników, którzy czuli, że zostali zgrani. Standard branżowy dla projektu logo wynosi około 200 dolarów, więc jeśli ktoś pobiera 5 dolarów, masz’prawo być podejrzany. 

Co więcej, nawet jeśli masz pieniądze do stracenia, może być trudno znaleźć odpowiedniego projektanta dla Ciebie. Projektowanie graficzne to kreatywna dziedzina, więc istnieje niezliczona ilość stylów artystycznych do wyboru. Musisz być pewien, że znajdziesz projektanta, który zarówno rozumie Twoją wizję, jak i jest w stanie doprowadzić ją do życia, ale to może zająć trochę czasu. 

 

Design a Logo Yourself

 

Logogenie's logo maker

 

Jeśli don’t have spare cash in your budget for a logo, don’t despair. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo za pomocą online logo design tool like logogenie. 

W naszej cyfrowej erze, oprogramowanie do projektowania jest mniej o technicznych umiejętnościach rąk i więcej o kreatywnych pomysłach. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowymi twórcami logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.

Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projekt był szybki i łatwy, nawet dla pierwszych timerów. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 

 

We’ve skategoryzowane nasze szablony przez potrzeby i wymagania najlepszych branż, więc znalezienie twojego jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży. 
 


Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jakkolwiek chcesz, personalizując swoje wybory dla: 

 

- Główne obrazy
- Nazwa firmy i slogan
- Czcionka i typografia
- Schematy kolorów
- Rozmiary tekstu i obrazków
- Rozmieszczenie tekstu i obrazków
- Dodawanie nowych ikon
- Warstwowanie (umieszczanie jednych obrazów za lub przed innymi)

Możesz wybierać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że istnieje wiele intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z liśćmi tęczy, herb tarczy, książki, czapki absolwentów, i więcej. 

Jeśli chcesz użyć bardziej zaawansowanych technik, napisaliśmy szybki przewodnik dla początkujących’do korzystania z Logogenie. To wyjaśnia wszystkie niuanse interfejsu Logogenie, w tym jak edytować poszczególne aspekty obrazu bazowego, zmiana niektórych kolorów, ale nie inne, i doskonalenie typografii. 

Używając DIY logo maker jak logogenie, można stworzyć profesjonalny poziom logo w ciągu zaledwie kilku minut. Kiedy ty’jesteś zrobiony, możesz kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za $24.90, które przyznaje ci logo na zawsze.

Choć szablon-style projektowania działa dobrze dla pierwszych początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od ekspertów projektantów.

 

Sprawdź nasze inne artykuły