Zacznij projektować swoje logo

10 najlepszych logo zdrowia i jak zaprojektować własne

Opublikowano: 14/12/2020

Profesjonaliści opieki zdrowotnej spędzają lata studiując drobne szczegóły i zawiłości ludzkiego ciała — gdyby tylko mieli ten rodzaj ekspertyzy z projektem logo! Prywatne praktyki lekarzy, specjalistów, takich jak lekarzy serca lub oczu, i firm medycznych, takich jak laboratoria lub apteki wszystkie potrzebują logo tak jak każdy inny biznes. A dla tych, którzy dopiero zaczynają, mogą potrzebować zaprojektować to logo samodzielnie. 

Jeśli ty’jesteś zainteresowany projektowaniem logo zdrowia samodzielnie, ale nie’wiesz jak, my’napisaliśmy ten przewodnik właśnie dla ciebie. Najpierw przyjrzymy się 10 najlepszym logotypom zdrowotnym, podzielonym według dziedzin lub specjalizacji, abyś mógł zobaczyć, jak wyglądają najbardziej efektywne techniki projektowania w branży opieki zdrowotnej. Następnie, my’zanurkujemy w konkretne techniki, które Ty również możesz zastosować — nawet jeśli’nigdy wcześniej nie projektowałeś logo! 


1. Najlepsze logo lekarza i prywatnej praktyki lekarskiej

 

Logo Pyramid Builders


Początkując, widzimy, że ta grupa lekarzy używa kilku wspólnych trendów z logo zdrowia; medyczny obraz krzyża i użycie niebieskich kolorów. 

Dla logotypów zdrowotnych, obrazowanie jest istotne — potrzebujesz czegoś w swoim logo, aby oznaczyć to, co robisz, w tym przypadku to’jest medyczny krzyż. Kolor niebieski jest bardziej wyborem dla komfortu; to’jest przyjazny i zapraszający kolor, który łagodzi niektóre ze strachu przed pójściem do lekarzy. 

Grupa lekarzy TotalCare używa również koła jako paraleli do ich nazwy (niekończący się kształt koła oznacza całość). Użycie krzywych, zaokrąglonych rogów i bezszeryfowej typografii również dodaje do pocieszających i przyjaznych tonów, które’idą na. 


2. Najlepsze logo kardiologii i serca

 

Pyramid Builders logo

Kardiolog i lekarze serca często używają tych samych trendów dla swoich logo zdrowia. Widzisz kształt serca dużo — nie rzeczywisty kształt serca, ale cartoon jeden. It’s also customary to use the color red, which both symbolizes the red color of the heart organ, and indicates the urgency and importance of heart health. 

The logo above also incorporates a heart monitor (EKG) line. Chociaż ostre kolce idą wbrew innym uspokajającym wizualizacjom, dla kardiologii jest to’jasny sygnał o tym, jakiego rodzaju firmą jesteś. 


3. Best Optical and Eye Health Logo

 

Pyramid Builders logo

Optometryści, optycy i lekarze oczu często używają wyobrażeń oczu — popularnej ikony logo dla każdej branży. Oko odpowiada logo dobrze ze względu na jego powtarzanie kół i krzywych, które jak wspomniano tworzą bardziej uspokajające i przyjazne projekty. 

McKeons w szczególności używać ich logo oko dobrze. Wzmacniają uspokajające krzywe poprzez dodanie dodatków, a także malują cały obraz w odcieniach niebieskiego, koloru wybieranego przez branże medyczne. 

 

4. Najlepsze logo Ear, Nose & Throat Health

Pyramid Builders logo

Ear, nose & throat doctors have extra challenges when it comes to logos; it’s not easy to deal with those parts of the body lightly. Firma Essential ENT znalazła jednak świetny sposób — ręcznie rysowane pętle w odpowiednich obszarach nadają im bardziej lekki wygląd, jednocześnie podkreślając ich specjalizację. 

Dla dodatkowego efektu, cieniują odpowiednie obszary twarzy przekroju w swoim logo. To wyjaśnia, jaki rodzaj medycyny praktykują, w przypadku, gdy same pętle nie były’jasne. 


5. Najlepsze logo stomatologiczne

 

Pyramid Builders logo


Dentystyka i firmy stomatologiczne prawie zawsze używają obrazów zęba w swoich logotypach; to’wyraźny znak tego, czym zajmuje się ich biznes. Kluczem do projektowania logo stomatologicznego, a następnie, jest, aby wyróżniać się od wszystkich innych logo stomatologicznych. Zazwyczaj oznacza to zrobienie czegoś kreatywnego i oryginalnego z kształtem zęba — jak to, że Obserwatorium używa dynamicznego wzoru wizualnego i niekonwencjonalnych kolorów.

It’s worth mentioning that the straight lines and rectangular patterns are not typical of other health logos. Projektant wybrał styl artystyczny nie wspólny dla branży zdrowotnej jako sposób na wyróżnienie się — i to działa! 


6. Najlepsze logo laboratorium

 

Pyramid Builders logo


Laboratoria medyczne, zwłaszcza te zajmujące się DNA, mają tendencję do wykorzystywania w swoich logotypach wyobrażeń mikroskopów lub nici DNA. Podobnie jak w przypadku firm stomatologicznych, sztuką jest wyróżnić się poprzez zrobienie czegoś nowego. Weźmy Trend, który włącza kształt nici DNA do swojej nazwy (zauważ mistrzowskie użycie cieniowania do stworzenia litery E). 

Ten konkretny labolatorium idzie na ostrzejszy wygląd niż większość innych firm zdrowotnych. Ich użycie koloru czarnego, ostre kolczaste krawędzie i niespójna kapitalizacja działa dla ich konkretnej marki, ale może być nie na miejscu w bardziej tradycyjnych logo zdrowia. 


7. Najlepsze logo fizjoterapii

 

Logo Pyramid Builders


Jako dziedzina medycyny zajmująca się mocno ruchem i mobilizacją, fizjoterapia, czyli fizykoterapia, wykorzystuje w swoich logach wiele obrazów ciała. Naszym faworytem jest logo dla Equilibrii, które łączy w sobie obraz ciała, uspokajające krzywe, fajną kolorystykę i oryginalność. Rezultatem jest logo, które’jest nie tylko estetycznie przyjemne dla oka, ale również wyraźnie oznacza, jaki rodzaj praktyki medycznej robią. 

 

8. Najlepsze logo psychologii

 

Pyramid Builders logo


Psychologia sama w sobie jest abstrakcyjna, więc to’jest praktycznie niemożliwe, aby zaprojektować do logo, które natychmiast komunikuje “psychologia.” Raczej, większość psychologów objąć abstrakcyjne — ich logo mają tendencję do być bardziej artystyczne i eksperymentalne niż formuły logo w dziedzinach takich jak dentystyka. 

Logo dla Dana Moriarty, na przykład, nie jest podobny do sztuki nowoczesnej. Asymetria i użycie kolorów w szczególności byłoby nie na miejscu w innych logo zdrowia, ale dla psychologii to’jest idealne. Mimo to, pomimo gamy kolorów, większość z nich pozostaje w “chłodnym” spektrum, zgodnie ze standardami innych logo zdrowotnych. 

 

9. Najlepsze loga medycznej marihuany

 

Logo Pyramid Builders


Najnowszym wejściem na pole medyczne jest marihuana, która w większości krajów została właśnie zalegalizowana niedawno (lub nie-at-all w innych krajach). Loga medycznej marihuany zazwyczaj podążają za tradycyjnymi technikami innych logotypów zdrowotnych — wciąż muszą normalizować swój przemysł w oczach wielu klientów, więc mają tendencję do robienia tego przez książkę, aby nie rujnować piór. 

Jest kilka godnych uwagi wyjątków, jednak. Na przykład, widzisz kolor zielony używany dużo w logo medycznej marihuany, kolor długo związany z marihuaną (z oczywistych powodów). Często widać też zbieżność obrazów medycznych z obrazami marihuany, jak hybryda liści konopi i stetoskopu w logo powyżej. 

 

10. Najlepsze logo apteki

 

Logo Pyramid Builders

Farmacje w dużej mierze podążają za tymi samymi najlepszymi praktykami innych logo zdrowotnych, chociaż mają inne ikony i emblematy niż inne dziedziny medyczne. Najczęstszym z nich jest moździerz i tłuczek, klasyczny symbol tworzenia leków z korzeniami w odległej historii ludzkości. (Pigułki są również normalne, ale nie tak popularne; pigułki mogą nieść negatywne konotacje dla niektórych klientów). 

Znowu, jeśli’zamierzasz używać popularnych ikon, takich jak moździerz i tłuczek, kluczem jest wyróżnienie się. Apteka Canadian Valley używa unikalnego minimalistycznego stylu dla ich logo, które jest wystarczająco proste, aby zrozumieć, co robią, ale wystarczająco interesujące, aby być zapamiętanym. 

 

3 Expert Tips for Designing Your Health Logo

 

Chcesz wiedzieć, jak zaprojektować własne logo zdrowia? Oto trzy wskazówki eksperta dotyczące projektowania specjalnie dla logo związanych z dziedzinami medycznymi. 

 

1. Użyj obrazowania, aby pokazać swoją specjalizację

 

Jedną z zalet dobrego logo (w każdej branży) jest łatwa komunikacja. Kiedy’jesteś nową firmą lub marką, chcesz, aby wszyscy wiedzieli, kim jesteś i co robisz — a ponieważ ludzie są stworzeniami wizualnymi, pokazywanie jest zawsze bardziej skuteczne niż opowiadanie. Loga są świetne do tego, ponieważ mogą pokazać, jaki rodzaj firmy jesteś w ułamku sekundy, nawet z daleka, wszystko bez potrzeby słów lub wyjaśnień.

To idzie podwójnie dla zawodów medycznych — nawet gdy spell to dla nich, niektórzy ludzie won’t znać różnicę między podiatrist i pediatra. Więc najbardziej skutecznym sposobem komunikowania swojej specjalizacji jest użycie połączonych obrazów: stopa dla podiatry, dziecko dla pediatry, i tak dalej.

Jeśli spojrzysz na najlepsze loga zdrowotne powyżej, widzisz większość z nich używa obrazów związanych z ich dziedzinami. Nawet lekarze ogólni mogą używać ogólnej symboliki: krzyż medyczny jest popularny, podobnie jak stetoskop. Dla swojego logo, spróbuj użyć obrazu, który mówi ludziom dokładnie, co robisz, wszystko bez wypowiadania słowa. 

 

2. uspokajające kształty

 

Nikt nie lubi chodzić do lekarzy w rzeczywistości. To’często kojarzy się z bólem i dolegliwościami, a nawet jeśli’tylko odwiedzasz kogoś, kto’jest chory, to’wciąż pozostaje negatywna konotacja. Najlepsze marki medyczne są tego świadome i podejmują tak wiele środków, jak to możliwe, aby złagodzić stres związany z ich usługami. 

To rozciąga się aż do logo, z markami medycznymi używającymi właściwych wyborów graficznych, aby wpłynąć na to, jak ludzie je postrzegają. Różne kształty mają różne emocjonalne konotacje, tj. krzywe są przyjazne i zabawne, podczas gdy proste, kanciaste prostokąty są bardziej formalne i przeciwstawne. 

Projekt logo zdrowia faworyzuje delikatne i uspokajające kształty, jako sposób, aby pomóc pacjentom zrelaksować się. Nie musisz być profesjonalnym projektantem, aby wiedzieć, które kształty komunikują co — wystarczy przeczytać nasz przewodnik po używaniu kształtów w projektowaniu logo, i zobaczyć, które wizualizacje najlepiej pasują do osobowości marki. 

 

3. trzymaj się standardowych kolorów

 

Tak jak kształty mają swoje subtelne emocjonalne konotacje, tak samo jest z kolorami. Większość grafików studiowała teorię kolorów, więc wiedzą, jakich kolorów użyć, aby stworzyć odpowiedni nastrój. That’s why branding colors are so important, they influence how people perceive you. 

When it comes to health logos, though, there’s more to consider than brand personality. Po pierwsze, chcesz spróbować zrelaksować swoich pacjentów, to samo rozumowanie za pomocą uspokajających kształtów. That’s why you see a lot of blue; the friendliest color, blue helps win people’s trust and tends to be more tranquil. 

But with medical industries, you also want to come across as effective and professional — after all, sometimes you’re asking people to put their lives in your hands. That’s why you often see white associated with medical brands — white is the color of sterility and cleanliness, as well as virtue and moral good. Pomyśl o tym w ten sposób: jak się czujesz, wchodząc do szpitala pomalowanego w całości na czarno?  

Od czasu do czasu widzisz też czerwień z logo zdrowia. Czerwony to kolor pilności i witalności — przystający do przemysłu medycznego, ale nie’dokładnie pomóc ludziom uspokoić. That’s why health logos should only use red under certain circumstances, such as high-stakes fields like cardiology. 

Jeśli chcesz zboczyć ze wspólnych kolorów takich jak niebieski, biały i czerwony, sugerujemy trzymanie się chłodnych kolorów: błękitów, fioletów i niektórych zieleni. Chłodne kolory są bardziej relaksujące niż ciepłe kolory, takie jak czerwony, żółty i pomarańczowy, więc one’pomogą utrzymać swoich pacjentów zobaczyć cię jako bardziej uspokajającą markę, ponownie biorąc krawędź z iść do lekarzy.  

 

Jak zaprojektować logo zdrowia 

 

Teraz, gdy masz pomysł, co idzie do skutecznego logo zdrowia, pytanie jest, jak zrobić jeden? Zasadniczo masz dwie opcje: zatrudnić kogoś do zaprojektowania go dla Ciebie lub zaprojektować go samodzielnie. Obie mają swoje zalety i wady, więc pozwól’s zbadać oba indywidualnie. 


Wynajmowanie projektanta

 

Profesjonalni projektanci znają na pamięć wszystkie wskazówki, sztuczki i techniki my’ve wymienione powyżej, a następnie niektóre. Kiedy zatrudniasz projektanta, freelancera lub z agencji, kupujesz ich doświadczenie tak samo jak ich czas. 

Problemem jest to, że żaden wykwalifikowany projektant nie pracuje za darmo. Najbardziej rażącym minusem zatrudniania projektanta jest koszt — utalentowani projektanci pobierają setki, a nawet tysiące dolarów za projektowanie logo. 

Czasami można znaleźć tańsze alternatywy na stronach takich jak Fiverr, ale te strony mają słaby rekord w dostarczaniu tego, co obiecali, i there’s tony ex-Fiverr użytkowników, którzy czuli, że zostali zgrani. Standard branżowy dla projektu logo wynosi około 200 dolarów, więc jeśli ktoś pobiera 5 dolarów, masz’prawo być podejrzany. 

Co więcej, nawet jeśli masz pieniądze do stracenia, może być trudno znaleźć odpowiedniego projektanta dla Ciebie. Projektowanie graficzne to kreatywna dziedzina, więc istnieje niezliczona ilość stylów artystycznych do wyboru. Musisz być pewien, że znajdziesz projektanta, który zarówno rozumie Twoją wizję, jak i jest w stanie doprowadzić ją do życia, ale to może zająć trochę czasu. 

 

Design a Logo Yourself

Logogenie's logo maker

Jeśli nie’masz wolnej gotówki w budżecie na logo, don’t despair. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo za pomocą narzędzia do projektowania logo online, takiego jak logogenie. 

W naszej cyfrowej erze oprogramowanie do projektowania jest mniej o technicznych umiejętnościach twoich rąk, a bardziej o twoich kreatywnych pomysłach. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowymi twórcami logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.

Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projekt był szybki i łatwy, nawet dla pierwszych timerów. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 

 

We’ve skategoryzowane nasze szablony przez potrzeby i wymagania najlepszych branż, więc znalezienie twojego jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży. 

 

Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jakkolwiek chcesz, personalizując swoje wybory dla: 

 

Główne obrazy
Nazwa firmy i slogan
Czcionka i typografia
Schematy kolorów
Rozmiary tekstu i obrazków
Umieszczenie tekstu i obrazków
Dodawanie nowych ikon
Układanie (umieszczanie jednych obrazków za lub przed innymi)

Możesz wybierać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że jest tam mnóstwo intelektualnych wyobrażeń, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z tęczowymi liśćmi, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych. 

 

Jeśli chcesz używać bardziej zaawansowanych technik, napisaliśmy szybki przewodnik dla początkujących’do korzystania z Logogenie. To wyjaśnia wszystkie niuanse interfejsu Logogenie, w tym, jak edytować poszczególne aspekty obrazu bazowego, zmienić niektóre kolory, ale nie inne, i doskonalenie typografii. 

Używając DIY logo maker jak logogenie, można stworzyć profesjonalny poziom logo w ciągu zaledwie kilku minut. Kiedy’jesteś zrobione, można kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za 24,90 dolarów, które przyznaje Ci swoje logo na zawsze. 

Chociaż szablon-style projektowania działa dobrze dla pierwszych początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od ekspertów projektantów. 

 

Sprawdź nasze inne artykuły