Zacznij projektować swoje logo

10 najlepszych logotypów zwierząt i jak zaprojektować własne

Opublikowano: 02/06/2020
Ludzie kochają zwierzęta, więc naturalnie wiele firm chce je włączyć do swoich logo. Zwierzęta reprezentują to, co najlepsze w nas — lwy symbolizują odwagę, sowy symbolizują mądrość, itp. — więc zamiast używać, powiedzmy, “mądrego człowieka” jako maskotki, ty’będziesz komunikować swoją tożsamość marki szybciej i bardziej bezpośrednio z lisem. 
 
Od odzieży do mediów społecznościowych do samochodów sportowych do biżuterii, logo zwierzęce może pasować praktycznie do każdej branży lub stylu marki… tak długo, jak wiesz, jak z nich korzystać. Podobnie jak kształty i kolory, there’s zwierzę dla każdego stylu brandingu; sztuką jest znać najlepszy dla Ciebie. 
 
W tym przewodniku mówimy o tym, jak skutecznie używać logo zwierząt dla każdej firmy. Let’s zacząć od zbadania 10 najlepszych logo zwierząt z niektórych firm big-name, a następnie my’ll dać kilka porad na temat tego, jak używać zwierząt w swoich własnych logo. Jeśli chcesz wiedzieć, jak zaprojektować logo samemu, dajemy szybkie how-to na końcu. 
 
Mamy’już omówione maskotki zwierzęce w logo sportowym, więc wykluczyliśmy je na tej liście. Jeśli you’would like to learn about how to use animals for the logos and mascots of sports teams, you can read our guide 10 Best Sports Logos and How to Make Your Own now. 
 

10 najlepszych logotypów zwierząt

 

Twitter

.

Logo Twittera

 
 
 
Let’s start with one of the most popular animal logos, the Twitter bird. Ten projekt robi wiele w prawo, i możesz nauczyć się od niego więcej niż tylko jak zaprojektować logo zwierzęcia. 
 
Na początek, to’jest dość prosty kształt — nie ma szczegółów, takich jak oczy lub pióra, to’jest głównie tylko kształt. To kładzie większy nacisk na kolor, najbardziej wyróżniający się element projektu. W tym przypadku, Twitter’baby-blue jest silnym wyborem marki: ten niebieski kojarzy się z uczuciami zaufania i integracji, mądry wybór dla mediów społecznych. Ponieważ kolor jest tak wielki dopasowanie do marki, reszta elementów w logo zrobić krok do tyłu, aby pozwolić niebieski wziąć główną scenę. 
 
Ale kształt ptaka nie pozostaje niezauważony. Głównie zakrzywione krawędzie dać Twitter marki zabawny czuć, podczas gdy ostre kąty piór, dziób i ogon dać subtelne wskazówki, że Twitter nie jest ’dość słodkie lub niewinny. 
 
Ostatni, wybór ptaka pasuje do marki. To echo nazwy marki z “twittering” ptak, a jednocześnie pokazuje platformę mediów społecznościowych’airy i beztroski side. 
 
 

WWF

Logo Twittera

 
 
Naturalnie, jako firma poświęcona zwierzętom, World Wildlife Fund wybrałby logo zwierzęce, ale oni naprawdę wzięli to ponad i poza z artystycznym stylem i użyciem koloru. 
 
Po pierwsze, panda była mądrym wyborem, ponieważ to’jest jednym z najbardziej znanych zagrożonych zwierząt, nie wspominając o jednym z najbardziej ukochanych. Sama panda stała się symbolem zagrożenia wyginięciem zwierząt, z którym WWF walczy zaciekle. 
 
Ale to’jest również świetny wybór wizualny ze względu na czarno-biały schemat kolorów. Używanie kontrastujących i przeciwstawnych kolorów jest idealne do uzyskania uwagi, a w tym konkretnym przypadku biel pozwala im grać z negatywną przestrzenią. Sposób, w jaki oczy i uszy wydają się “pływać” przy bliższym poznaniu, dodaje ciekawej dynamiki, która poprawia rozpoznawalność i świadomość marki. 
 
 

Evernote


Logo Evernote

 
 
There’s co najmniej dwa poziomy do Evernote’s exemplary elephant logo. Pierwszym z nich jest doskonałe wykorzystanie niektórych tradycyjnych technik projektowania — krzywe i zaokrąglone krawędzie sprawiają, że logo wydaje się bardziej przyjazne, “dog-eared” róg przyciąga konotacje do papeterii i notatek, a prostota obrazu sprawia, że więcej uwagi poświęca się kolorowi, podobnie jak logo Twittera’

Sprawdź nasze inne artykuły