Zacznij projektować swoje logo

3 formaty logo, których potrzebujesz do brandingu

Opublikowano: 22/02/2018

Wykonywanie różnych wersji logo na potrzeby brandingu

Gdy projektujesz logo, musisz przewidzieć, jak logo będzie eksponowane. Możesz chcieć przykleić go na swojej furgonetce lub samochodzie służbowym, możesz chcieć stworzyć znaki, możesz chcieć wstawić go na swoje strony internetowe. Dla wszystkich tych różnych nośników, będziesz potrzebował różnych układów logo. Here’s overview of the different types of layouts that you might be needing.

 
Rozpocznij projektowanie logo


Tylko po to, aby mieć pomysł, tutaj’s szybkie spojrzenie na to, co robią duże firmy, takie jak Channel i Waltdisney:

Chanel logo & Disney logo

 

Logo dla stron internetowych

Gdy patrzysz na strony internetowe, mogłeś już zauważyć, że większość logotypów jest w formacie poziomym. Jest tak dlatego, że Twój pasek menu na górze strony pozostaje tak cienki, jak to tylko możliwe, aby Twoja strona nie była zbyt duża w pionie. Problem z posiadaniem wysokich logotypów jest taki, że spowoduje to problemy na niektórych rozdzielczościach ekranu (Responsywność). Ogólnie rzecz biorąc, it’s a good idea to have a menu bar that is as small as possible in height so that is doesn’t eat up too much space on your site. Potrzebujesz, aby odwiedzający mogli łatwo zobaczyć treść bez konieczności zbytniego przewijania. Dlatego zaleca się stosowanie formatów poziomych w celu optymalizacji przestrzeni.



Przykład układu logo strony internetowej zintegrowane na stronie:

 przykładowy układ logo strony internetowej zintegrowany z witryną


Taka jest różnica między zwykłym logo a logo strony internetowej:

Logo Chanel na stronie internetowej



Logo na wizytówki i inne produkty stacjonarne

Jeśli chcesz, aby Twoje wizytówki wyglądały dobrze, to’będziesz chciał mieć dwa rodzaje layoutów. Na przedniej stronie wizytówki Twoje logo musi być wyraźne i łatwo czytelne, na odwrocie możesz być nieco bardziej kreatywny. Logo na odwrocie wizytówki to zazwyczaj tylko przypomnienie, ale let’s get back to that just after. Logo z przodu wizytówki powinno być krótkie i w pogrubionej czcionce, aby było łatwe do przygotowania, jest to pierwsza rzecz, którą zobaczą klienci, więc upewnij się, że’jest w przyzwoitym rozmiarze. Unikaj zagracania swojego logo zbyt dużą ilością tekstów na tej wersji wystarczy nazwa firmy. Zachowaj maksymalną prostotę. Nie zaleca się stosowania linii bazowych pod logo, ponieważ są one zazwyczaj napisane drobnym pismem i nie będą przydatne dla klientów, jeśli nie będą wystarczająco czytelne. W zależności od ilości tekstów, które umieścisz z tyłu wizytówki, możesz użyć większego logo z linią podstawową i adresem strony internetowej na przykład. Innym popularnym stylem dla tylnej części wizytówek jest użycie ikony Twojego logo na kolorowym tle. To daje twoim wizytówkom trochę więcej smaku poprzez zróżnicowanie koloru tyłu od przodu.

Tip :Jest wysoce zalecane, aby zachować od wizytówek biały, tak, że ważne szczegóły, takie jak adres e-mail i numer na przykład wyróżniać.


Oto’zestaw produktów stacjonarnych z różnymi formatami logo:

produkty z różnymi formatami logo

 

Logo dla pojazdów użytkowych

Logo layouty dla pojazdów użytkowych są podstępne. Układy naprawdę zależą od rodzaju pojazdu, który posiadasz. Ale z mojego doświadczenia i tego, co i’widział, istnieją co najmniej trzy różne rodzaje układów i rozmiarów. Pierwszym i głównym logo jest ten, który każdy będzie widział, który jest zwykle wyświetlany na drzwiach twojego samochodu. Ten układ musi być duży, wyraźny i łatwo czytelny. Powinieneś zawrzeć w nim swoją ikonę, nazwę firmy i dodatkową linię, taką jak numer telefonu lub strona internetowa. Pamiętaj, aby używać pogrubionych, czytelnych czcionek, aby ludzie mogli łatwo odczytać teksty z daleka. Następny rodzaj układu logo jest dla tyłu lub przodu samochodu, zwykle na zderzaku lub na tylnych drzwiach, jeśli masz furgonetkę, czasami nawet na tylnej szybie. Ten format logo musi być w formacie poziomym, jak w przypadku Twojej strony internetowej. Jeśli masz miejsce możesz dodać swój numer lub stronę internetową, ale najlepiej jest zachować prostotę. Większość firm używa również prostych tekstów, aby przekazać wiadomość, jak mały opis przy użyciu słów kluczowych tego, co robi Twoja firma. Upewnij się, że jest on łatwy do odczytania i nie jest zbyt zagracony.

 

Here's przykład brandingu pojazdu:

Logo na samochodzie firmowym


Zaprojektuj swoje logo dzisiaj z logogenie i don't forget to create multiple file formats for your branding need. your in luck! Z Logogenie, możesz stworzyć tyle wersji logo, ile chcesz i nie będziesz musiał płacić dodatkowego centa
 

Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły

x