Zacznij projektować swoje logo

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o google SEO

Opublikowano: 12/12/2018

Porady SEO


Każdego roku, prawie każdy marka firmy w tym świecie wydaje miliony dolarów z celem, aby uplasować się wyżej w wynikach wyszukiwania Google’s. W rzeczywistości jest to marzenie każdego marketera treści, aby uzyskać nr 1 miejsce dla najbardziej preferowanych, wysokiej objętości słowa kluczowego. Może to być ostateczny cel wszystkich twoich wysiłków SEO, ale nie dzieje się to z dnia na dzień. I podczas gdy ten cel pozostaje marzeniem dla większości firm, istnieje tylko garstka marek, które faktycznie może włączyć go do rzeczywistości.

Jak można sobie wyobrazić, uzyskanie wyższej rangi w wynikach wyszukiwania Google wymaga nieugiętych wysiłków, znacznej ilości czasu i kapitału. Wraz z rosnącą konkurencją, może być nawet trudniej osiągnąć ten cel. Tak więc, podczas gdy spędzasz cały swój czas, energię i pieniądze, aby dotrzeć do miejsca nr 1, możesz ryzykować swój biznes w procesie. Here’s why:


#1. Praca na rzecz #1 miejsca w Google to podróż pod górę


Jeśli myślisz, że umieszczanie bogatych w słowa kluczowe blogów na swojej stronie pozwoli Ci dostać się na szczyt SERP, musisz sprawdzić rzeczywistość. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie tysiące marek walczy o pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, potrzebujesz czegoś więcej niż tylko dobrze napisanych blogów. Jest to dla wszystkich, czy oferujesz assignment help services lub prowadzisz własną agencję marketingu cyfrowego.


Musisz regularnie publikować posty i utrzymywać określoną liczbę blogów w każdym miesiącu. Dają one więcej zaindeksowanych stron i oferują więcej sposobów na zdobycie nowych odwiedzających witrynę. Jak możesz zdawać sobie sprawę, łatwiej powiedzieć niż zrobić. Kiedy klienci oddychają w dół szyi, produkując 12-15 dobrze napisanych blogów może być ogromnie trudne dla Ciebie.

Ponadto, należy uzyskać backlinks do swojego postu z witryn o wysokiej władzy domeny w celu wspiąć się wyżej w rankingach. Im więcej linków można uzyskać z wysokiej jakości stron internetowych, tym większe są szanse na osiągnięcie najwyższego miejsca. 


#2. Top-ranking content kosztuje znaczny czas i pieniądze


Po przeczytaniu poprzedniego punktu, możesz już mieć podpowiedź, ile czasu, wysiłku i pieniędzy trzeba zainwestować, aby uzyskać najwyższy ranking dla słowa kluczowego o dużej objętości. Cóż, to’nie jest nawet pełny obraz. Będziesz konkurować z gigantami branży dla najwyższej rangi. Tak więc, jeśli prowadzisz małą firmę, szanse na pewno nie są na Twoją korzyść.
Jeśli kiedykolwiek uruchomić analizę na linki na górze dowolnych wyników wyszukiwania, może zauważyłeś, że istnieją tysiące linków do jednego postu. To może zająć większość stron internetowych i całe życie, aby zebrać, że wiele linków do swoich postów zbiorczo. Istnieją strony internetowe o najwyższym rankingu, które mają mniej niż 50 backlinków do nich, ale w większości przypadków, backlinki odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu najwyższego miejsca. 

Statistiques
 
Technicznie rzecz biorąc, jest to prawie niemożliwe dla małych firm, aby dopasować wysiłki podejmowane przez duże marki. Tak więc, jeśli próbujesz dostać się na pierwsze miejsce, musisz być mądrzejszy ze swoim podejściem. Tak, to będzie kosztować znaczną ilość pieniędzy, ale zainwestować te pieniądze w zatrudnianiu biegłego eksperta SEO, który może opracować lepszą strategię, aby uzyskać więcej linków. To jest dla wszystkich, czy są one oferują usługi pomocy przydzielania lub prowadzenie własnej agencji marketingu cyfrowego (don't zapomnij wybrać dobre narzędzia SEO dla agencji).


#3. Najwyższa ranga nie gwarantuje wyższego CTR


Może Cię to zdziwić, ale w ciągu ostatnich kilku lat współczynniki klikalności w wynikach wyszukiwania dla niektórych słów kluczowych systematycznie spadają. Jeśli więc skupisz wszystkie swoje wysiłki SEO na konkretnym słowie kluczowym, nie sprawdzając jego organicznego CTR, Twoje wysiłki mogą pójść na marne, nawet jeśli maksymalnie wykorzystasz popularne hasło wyszukiwania.


Inne wskazówki seo


Być może zauważyłeś, że inne funkcje SERP, takie jak reklamy, verticale i snippety, pokrywają większość obszaru SERP. Nawet jeśli znajdziesz sposób, aby osiągnąć najwyższe miejsce w rankingach wyszukiwania, może nadal pojawiają się pod linki, które zapłacił Google do funkcji w SERP.

Długie ogonowe słowa kluczowe oferują lepszy CTR, ale zaczęły otrzymywać mniej kliknięć te dni. Tak więc, jeśli są chętni do odzyskania inwestycji dokonanych z działań SEO w celu uzyskania lepszego CTR, to może być rzeczywiście lepiej, jeśli przyjąć bardziej praktyczne podejście. Na przykład, płacąc Google, aby uruchomić swoje reklamy może zaoferować lepszą widoczność, a tym samym zwiększenie szansy na otrzymanie lepszego CTR.



#4. Google wciąż zmienia wymagania dotyczące SEO



Jeśli rozważasz przejście na miejsce nr 1, powinieneś znać fakt, że Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki około 500 razy w roku. W rzeczywistości, przy kilku okazjach aktualizowali go 2-3 razy dziennie.

Jeśli w jakiś sposób uda Ci się uzyskać rangę #1, następnego dnia możesz zsunąć się w dół SERP, jeśli Twoja strona nie jest zgodna z najnowszym algorytmem Google. Możesz wyszukać “historię SERP”, aby zobaczyć jak Google zmieniało się na przestrzeni lat.
Niestety, Twoja walka nie skończy się’jeśli uda Ci się zdobyć pierwsze miejsce w SERP dla danego słowa kluczowego. Będziesz musiał nadążyć za zmianami algorytmu nawet po osiągnięciu celu.

Zamiast umieszczać swoje pieniądze na złej strategii, to będzie lepiej znać dynamiczny charakter algorytmu Google, które mogą pomóc w przestrzeganiu zmieniających się wymagań SEO w całej swojej podróży.



#5. Twój biznes może być świadkiem wypalenia, jeśli nie jesteś ostrożny


Jak być może już zrozumiałeś, dążenie do miejsca #1 w wyszukiwarce Google nie tylko zjada Twój czas, ale również pochłania znaczną ilość kapitału. A jeśli don’nie masz solidnej strategii dla swoich działań SEO, to będzie tylko kwestią miesięcy, zanim wypalisz swoje fundusze.


Uzyskanie najwyższej rangi na SERP może zarobić na uznanie Twojej małej firmy, ale jeśli w tym procesie prowadzisz swój biznes w dół, nie zamierzasz się z tego podnieść. Jeśli masz inwestora anioła, który utrzymuje się na wspieranie na przedsięwzięciu z wsparciem pieniężnym, to będzie lepiej dla Twojej firmy, jak również inwestora, jeśli planujesz wydatki starannie na wysiłki SEO.

It’s not that small brands cannot reach the top rank on Google SERPs. W rzeczywistości istnieje wiele przypadków, w których mniejsze marki wyprzedziły gigantów branży w określonym wyszukiwaniu słów kluczowych. Nie można zaprzeczyć, że uzyskanie najwyższej pozycji w Google jest prawie niemożliwe dla małych marek, ale jeśli masz odpowiednią strategię i grupę biegłych ludzi do wykonania strategii, możesz znaleźć sposób, aby dostać się na szczyt.

 

Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły