Każdego roku, prawie każdy marka firmy w tym Å›wiecie wydaje miliony dolarów z celem, aby uplasować siÄ™ wyżej w wynikach wyszukiwania Google’s. W rzeczywistoÅ›ci jest to marzenie każdego marketera treÅ›ci, aby uzyskać nr 1 miejsce dla najbardziej preferowanych, wysokiej objÄ™toÅ›ci sÅ‚owa kluczowego. Może to być ostateczny cel wszystkich twoich wysiÅ‚ków SEO, ale nie dzieje siÄ™ to z dnia na dzieÅ„. I podczas gdy ten cel pozostaje marzeniem dla wiÄ™kszoÅ›ci firm, istnieje tylko garstka marek, które faktycznie może wÅ‚Ä…czyć go do rzeczywistoÅ›ci.
Jak można sobie wyobrazić, uzyskanie wyższej rangi w wynikach wyszukiwania Google wymaga nieugiÄ™tych wysiÅ‚ków, znacznej iloÅ›ci czasu i kapitaÅ‚u. Wraz z rosnÄ…cÄ… konkurencjÄ…, może być nawet trudniej osiÄ…gnąć ten cel. Tak wiÄ™c, podczas gdy spÄ™dzasz caÅ‚y swój czas, energiÄ™ i pieniÄ…dze, aby dotrzeć do miejsca nr 1, możesz ryzykować swój biznes w procesie. Here’s why:
#1. Praca na rzecz #1 miejsca w Google to podróż pod górę
Jeśli myślisz, że umieszczanie bogatych w słowa kluczowe blogów na swojej stronie pozwoli Ci dostać się na szczyt SERP, musisz sprawdzić rzeczywistość. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie tysiące marek walczy o pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, potrzebujesz czegoś więcej niż tylko dobrze napisanych blogów. Jest to dla wszystkich, czy oferujesz assignment help services lub prowadzisz własną agencję marketingu cyfrowego.
Musisz regularnie publikować posty i utrzymywać określoną liczbę blogów w każdym miesiącu. Dają one więcej zaindeksowanych stron i oferują więcej sposobów na zdobycie nowych odwiedzających witrynę. Jak możesz zdawać sobie sprawę, łatwiej powiedzieć niż zrobić. Kiedy klienci oddychają w dół szyi, produkując 12-15 dobrze napisanych blogów może być ogromnie trudne dla Ciebie.
Ponadto, należy uzyskać backlinks do swojego postu z witryn o wysokiej władzy domeny w celu wspiąć się wyżej w rankingach. Im więcej linków można uzyskać z wysokiej jakości stron internetowych, tym większe są szanse na osiągnięcie najwyższego miejsca.
#2. Top-ranking content kosztuje znaczny czas i pieniÄ…dze
Po przeczytaniu poprzedniego punktu, możesz już mieć podpowiedź, ile czasu, wysiÅ‚ku i pieniÄ™dzy trzeba zainwestować, aby uzyskać najwyższy ranking dla sÅ‚owa kluczowego o dużej objÄ™toÅ›ci. Cóż, to’nie jest nawet peÅ‚ny obraz. BÄ™dziesz konkurować z gigantami branży dla najwyższej rangi. Tak wiÄ™c, jeÅ›li prowadzisz maÅ‚Ä… firmÄ™, szanse na pewno nie sÄ… na TwojÄ… korzyść.
Jeśli kiedykolwiek uruchomić analizę na linki na górze dowolnych wyników wyszukiwania, może zauważyłeś, że istnieją tysiące linków do jednego postu. To może zająć większość stron internetowych i całe życie, aby zebrać, że wiele linków do swoich postów zbiorczo. Istnieją strony internetowe o najwyższym rankingu, które mają mniej niż 50 backlinków do nich, ale w większości przypadków, backlinki odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu najwyższego miejsca.
Technicznie rzecz biorąc, jest to prawie niemożliwe dla małych firm, aby dopasować wysiłki podejmowane przez duże marki. Tak więc, jeśli próbujesz dostać się na pierwsze miejsce, musisz być mądrzejszy ze swoim podejściem. Tak, to będzie kosztować znaczną ilość pieniędzy, ale zainwestować te pieniądze w zatrudnianiu biegłego eksperta SEO, który może opracować lepszą strategię, aby uzyskać więcej linków. To jest dla wszystkich, czy są one oferują usługi pomocy przydzielania lub prowadzenie własnej agencji marketingu cyfrowego (don't zapomnij wybrać dobre narzędzia SEO dla agencji).
#3. Najwyższa ranga nie gwarantuje wyższego CTR
Może Cię to zdziwić, ale w ciągu ostatnich kilku lat współczynniki klikalności w wynikach wyszukiwania dla niektórych słów kluczowych systematycznie spadają. Jeśli więc skupisz wszystkie swoje wysiłki SEO na konkretnym słowie kluczowym, nie sprawdzając jego organicznego CTR, Twoje wysiłki mogą pójść na marne, nawet jeśli maksymalnie wykorzystasz popularne hasło wyszukiwania.
Być może zauważyłeś, że inne funkcje SERP, takie jak reklamy, verticale i snippety, pokrywają większość obszaru SERP. Nawet jeśli znajdziesz sposób, aby osiągnąć najwyższe miejsce w rankingach wyszukiwania, może nadal pojawiają się pod linki, które zapłacił Google do funkcji w SERP.
Długie ogonowe słowa kluczowe oferują lepszy CTR, ale zaczęły otrzymywać mniej kliknięć te dni. Tak więc, jeśli są chętni do odzyskania inwestycji dokonanych z działań SEO w celu uzyskania lepszego CTR, to może być rzeczywiście lepiej, jeśli przyjąć bardziej praktyczne podejście. Na przykład, płacąc Google, aby uruchomić swoje reklamy może zaoferować lepszą widoczność, a tym samym zwiększenie szansy na otrzymanie lepszego CTR.
#4. Google wciąż zmienia wymagania dotyczące SEO
Jeśli rozważasz przejście na miejsce nr 1, powinieneś znać fakt, że Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki około 500 razy w roku. W rzeczywistości, przy kilku okazjach aktualizowali go 2-3 razy dziennie.
JeÅ›li w jakiÅ› sposób uda Ci siÄ™ uzyskać rangÄ™ #1, nastÄ™pnego dnia możesz zsunąć siÄ™ w dół SERP, jeÅ›li Twoja strona nie jest zgodna z najnowszym algorytmem Google. Możesz wyszukać “historiÄ™ SERP”, aby zobaczyć jak Google zmieniaÅ‚o siÄ™ na przestrzeni lat.
Niestety, Twoja walka nie skoÅ„czy siÄ™’jeÅ›li uda Ci siÄ™ zdobyć pierwsze miejsce w SERP dla danego sÅ‚owa kluczowego. BÄ™dziesz musiaÅ‚ nadążyć za zmianami algorytmu nawet po osiÄ…gniÄ™ciu celu.
Zamiast umieszczać swoje pieniądze na złej strategii, to będzie lepiej znać dynamiczny charakter algorytmu Google, które mogą pomóc w przestrzeganiu zmieniających się wymagań SEO w całej swojej podróży.
#5. Twój biznes może być świadkiem wypalenia, jeśli nie jesteś ostrożny
Jak być może już zrozumiaÅ‚eÅ›, dążenie do miejsca #1 w wyszukiwarce Google nie tylko zjada Twój czas, ale również pochÅ‚ania znacznÄ… ilość kapitaÅ‚u. A jeÅ›li don’nie masz solidnej strategii dla swoich dziaÅ‚aÅ„ SEO, to bÄ™dzie tylko kwestiÄ… miesiÄ™cy, zanim wypalisz swoje fundusze.
Uzyskanie najwyższej rangi na SERP może zarobić na uznanie Twojej małej firmy, ale jeśli w tym procesie prowadzisz swój biznes w dół, nie zamierzasz się z tego podnieść. Jeśli masz inwestora anioła, który utrzymuje się na wspieranie na przedsięwzięciu z wsparciem pieniężnym, to będzie lepiej dla Twojej firmy, jak również inwestora, jeśli planujesz wydatki starannie na wysiłki SEO.
It’s not that small brands cannot reach the top rank on Google SERPs. W rzeczywistoÅ›ci istnieje wiele przypadków, w których mniejsze marki wyprzedziÅ‚y gigantów branży w okreÅ›lonym wyszukiwaniu słów kluczowych. Nie można zaprzeczyć, że uzyskanie najwyższej pozycji w Google jest prawie niemożliwe dla maÅ‚ych marek, ale jeÅ›li masz odpowiedniÄ… strategiÄ™ i grupÄ™ biegÅ‚ych ludzi do wykonania strategii, możesz znaleźć sposób, aby dostać siÄ™ na szczyt.
Zacznij projektować swoje logo