Zacznij projektować swoje logo

5 skutecznych strategii marketingowych dla Twojego biznesu budowlanego

Opublikowano: 21/07/2021

Sprytna strategia marketingowa jest kluczowa, nawet dla firmy budowlanej. Strategia marketingowa nie tylko pomaga ci wylądować klientom; może naprawić wiele twoich problemów biznesowych.  

Sukcesywna strategia marketingowa pozwala uzyskać jasność w kierunku celu; pozwoli zespołowi skupić się na tym celu i ułatwi koordynację. Poza tym, pomoże Ci pokonać przeszkody, z którymi firma budowlana spotyka się w nasyconej branży. Dlatego przynosimy Ci pięć najlepszych strategii marketingowych dla firmy budowlanej, które całkowicie zmienią grę.

Online adverstising

Get Digital 

 

W erze cyfrowej, firmy potrzebują obecności online, aby dobrze prosperować. Niezależnie od tego, czy jesteś firmą budowlaną, czy jednoosobowym zespołem, platforma internetowa pomoże ustawić i rozszerzyć działalność wykładniczo. Biorąc pod uwagę, jak świat poszedł online, twoja nieobecność w społeczności cyfrowej będzie tylko wpływać na ciebie i twój biznes. 

Jednym z najlepszych sposobów, aby przejść cyfrowo ze swoim biznesem jest uruchomienie własnej strony internetowej. Profesjonalny deweloper stron internetowych może pomóc Ci zaprojektować idealną stronę internetową, aby ustanowić swoją firmę online. Upewnij się, że zawiera wszystkie istotne aspekty Twojej firmy w ramach strony internetowej. Inwestowanie w projekt i treść pomoże również zaangażować więcej klientów. 

Strona internetowa będzie służyć nie tylko celowi bycia odkrytym, ale będzie również impart więcej informacji o swojej firmie, etyka pracy, poprzednia praca i informacje kontaktowe. To pozwoli potencjalnym klientom połączyć się z tobą i zostawić swoje pytania lub wiadomości dla Ciebie, jak również.

Branding dla firm

 

Rebranduj swoją firmę 

 

Niezwykle istotną strategią marketingową jest stworzenie marki, która będzie współbrzmieć z docelowymi odbiorcami. Kiedy zaczynasz kampanię marketingową dla swojej firmy budowlanej, rebranding firmy jest obowiązkowy. 

Tworzenie profesjonalnej marki dla swojej firmy umożliwia docelowym odbiorcom, jak również wyszukiwarkom, aby uznać Cię za profesjonalną i wiarygodną firmę. Firmy z większą wiarygodnością będą w rezultacie uzyskać wyższą ekspozycję online. 
 
Najważniejszą częścią marki jest jej twarz – logo. Logo, które zaprojektujesz dla swojej marki będzie reprezentować Twoją firmę w całym internecie. Dlatego pierwszym krokiem powinno być rebranding z logo. Możesz zatrudnić grafików, aby stworzyć profesjonalne logo marki dla swojej firmy, lub można użyć online generatorów logo do stworzyć profesjonalne logo w krótkim czasie. 
Gdy masz logo, można przejść do banerów, ulotek, billboardów i wizytówek, aby dotrzeć do większej liczby osób i pojawiają się bardziej profesjonalny. 

Marketing docelowy

 

Inwestuj w Social Media Marketing 

 

Teraz, gdy’jesteś online i masz profesjonalnie zaprojektowaną markę, będziesz musiał dać ludziom znać, że’jesteś tutaj i jesteś gotowy, aby im służyć. W fizycznym otoczeniu, używałbyś szyldów, aby kierować ludzi w stronę swojej firmy.

Cyfrowy odpowiednik tej sztuczki marketingowej jest marketing w mediach społecznościowych. Istnieją wiele platform mediów społecznościowych dostępnych dla jednego do wykorzystania. Więc jak dowiedzieć się, gdzie Twoja kampania marketingu cyfrowego zaczyna?
Zrobić trochę badań na swojej docelowej publiczności. Gdzie myślisz, że twoja docelowa publiczność wisi? Czy to Facebook? Twitter? LinkedIn? 
Najlepszą sztuczką, aby przejąć media społecznościowe, jest zainwestowanie w 3 do 4 modnych platform mediów społecznościowych. Możesz skorzystać z Facebook Ads lub Instagram Ads, aby promować swój biznes online. Możesz również użyć Snapchata, Twittera lub Pinteresta, aby skierować ludzi do swojej strony internetowej. Jednak wszystkie treści promocyjne muszą być kreatywne i powinny zmuszać odbiorców do sprawdzenia Twojego biznesu. 

Marketing z partnerami

 

Marketing z partnerami 

 

Jedną z najlepszych strategii marketingowych, aby dotrzeć do większej grupy odbiorców, jest nawiązanie współpracy z inną marką podobną do Twojej i wzajemne promowanie swoich’produktów lub usług, aby zapewnić swoim klientom owocne połączenie. 

Kiedy partnerstwo z nową firmą, będziesz się dodatkową ekspozycję i narażając się na zupełnie nowych odbiorców docelowych. Upewnij się, że firma, z którą współpracujesz nie jest bezpośrednim rywalem, ponieważ to nie będzie działać dla obu marek. Możesz zapewnić ekskluzywne zniżki do swojego partnera' klientów, lub można połączyć swoje usługi, aby dać im coś użytecznego. 
Doskonałym przykładem tego byłoby sparowanie się z firmą malarską. Podczas gdy ty zarządzasz budową dla swoich klientów, twój partner może zająć się dostępnymi tam pracami malarskimi. Będziesz musiał zapewnić, że twój partner ma znaczącą publiczność dla twojej korzyści. 
 

Tworzenie bloga

Zakładanie bloga

 

Mimo, że posiadanie 'bloga budowlanego” może wydawać się nietypowe, to jednak jest to nic innego. Jak wszystkie inne firmy i branże, firma budowlana również powinna mieć bloga. Blog pomoże Ci zaangażować swoją grupę docelową, jednocześnie przekazując swoją profesjonalną wiedzę za darmo. 

Kiedy Twoi odbiorcy wyszukują w internecie banalne porady związane z budownictwem, a Twój blog się pojawia, będzie to oznaczało, że możesz zarobić na lead. Jeśli czytelnik przechodzi przez swoje treści i lubi go, są szanse, że będą zainteresowani usługami i ekspertyzą jeszcze bardziej. 

Możesz zamieścić artykuły i blogi i krótkie filmy DIY, aby zaangażować swoich odbiorców i dając im znać, że you’are a professional who knows what’re doing. 

Dobrze zorientowana treść na Twoim blogu pomoże również uszeregować Twoją stronę wyżej w wyszukiwarkach, pozwalając ludziom łatwo ją znaleźć.  


W podsumowaniu

 

Firma budowlana potrzebuje profesjonalnego planu marketingowego i strategii marketingowych tak samo jak każdy inny biznes. Umiejętność skutecznego wprowadzania firmy na rynek jest naprawdę godna pochwały. Podaliśmy kilka przykładów udanych strategii marketingowych, które pomogą Ci uruchomić i rozwinąć działalność budowlaną.

Nasza uwaga skupiła się głównie na mediach cyfrowych, ponieważ to właśnie tam ludzie spędzają znaczną część swojego czasu w dzisiejszych czasach. Podczas gdy powinieneś zadbać o fizyczne strategie marketingowe, wskazówki wymienione powyżej pomogą Ci stworzyć silne fundamenty dla Twojej firmy budowlanej, które pomogą przeprowadzić udaną kampanię marketingu fizycznego. 

Potrzebujesz logo dla swojej firmy? Dlaczego nie zaprojektować go samemu?

 

Jeśli nie masz wolnych środków w budżecie na logo, nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone możliwości, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo używając narzędzia do projektowania logo online jak logogenie. 

W naszej erze cyfrowej, oprogramowanie do projektowania jest mniej o umiejętności technicznych swoich rąk i więcej o swoich kreatywnych pomysłów. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowymi twórcami logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.

Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projekt był szybki i łatwy, nawet dla pierwszych użytkowników. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 

 

Kreator logo Logogenie


We’ve skategoryzowane nasze szablony według potrzeb i wymagań najlepszych branż, więc znalezienie twój jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży. 

 


Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jak tylko chcesz, personalizując swoje wybory pod kątem: 

 

Główne obrazy
Nazwa firmy i slogan
Czcionka i typografia
Schematy kolorów
Rozmiary tekstu i obrazów
Umieszczenie tekstu i obrazków
Dodawanie nowych ikon
Układanie warstw (umieszczanie niektórych obrazów za lub przed innymi)

 

Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że jest tam wiele intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z tęczowymi liśćmi, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych.

 

Jeśli chcesz używać bardziej zaawansowanych technik, napisaliśmy a szybki przewodnik dla początkujących’do korzystania z Logogenie. To wyjaśnia wszystkie niuanse interfejsu Logogenie, w tym, jak edytować poszczególne aspekty obrazu bazowego, zmienić niektóre kolory, ale nie inne, i doskonalenie typografii. 

Używając DIY logo maker jak logogenie, możesz stworzyć profesjonalne logo w ciągu kilku minut. Kiedy’jesteś zrobiony, można kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za 24,90 dolarów, co daje ci swoje logo na zawsze. 

Choć szablon-stylu projektowania działa dobrze dla początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od ekspertów.

 

Profil autora

>



David Anderson jest absolwentem studiów biznesowych na kierunku marketing. Specjalizuje się w projektowaniu komunikacji i pomógł wielu markom osiągnąć ich cele w komunikacji marketingowej. Obecnie pisze dla klientów freelancerów na tematy związane z projektowaniem marek, komunikacją wizualną i marketingiem.  

 

Sprawdź nasze inne artykuły