Zacznij projektować swoje logo

7 wskazówek SEO dla rozwoju biznesu online

Opublikowano: 25/10/2018

Google SEO tipsJeśli próbujesz uruchomić swój biznes online lub jeśli jesteś w grze na chwilę, prawdopodobnie już wiesz, jak ważne jest, aby dostać się przed oczami swoich odbiorców docelowych, i aby to zrobić, musisz zaprzyjaźnić się z wyszukiwarek, że tak powiem. Innymi słowy, SEO jest absolutną koniecznością i uważamy, że to dość śmieszne, gdy natrafiamy na treści, które reklamują coś bombastycznego, jak “SEO jest martwe”.

 
Rzecz w tym, że SEO ciągle się zmienia i pomimo wprowadzenia przez Google RankBrain, nadal nie jest wystarczająco inteligentne, aby zdecydować, które strony oferują wysoką jakość bez naszego wkładu. W rzeczywistości, patrzy na ponad 200 głównych i ponad 10.000 mniejszych sygnałów rankingowych dla wskazówek. To w pewnym sensie odpowiada na pytanie, czy SEO jest martwe, czy nie. Jeśli nadal nie jesteś pewien, czy SEO jest niezbędnym narzędziem dla Twojego biznesu online, sprawdź naszą listę 7 powodów, które pokazują, że jest to najbardziej odpowiedni sposób na rozwój Twojej marki i firmy.
 

1. SEO Is Not Going Away Any Time Soon


Wspomnieliśmy już, że RankBrain patrzy na ponad 10 000 sygnałów, kiedy decyduje o tym, gdzie umieścić Twoją stronę w wynikach wyszukiwania, co jest dość jasnym wskaźnikiem, że SEO jest nadal tak samo ważne jak kiedyś. To idzie podwójnie dla trzech z najważniejszych sygnałów, które są: wysokiej jakości treści, backlinks z witryn autorytetu i odpowiednich słów kluczowych.
 
Nawet pojawiające się technologie, takie jak wyszukiwanie głosowe, polegają na słowach kluczowych od użytkowników w celu zlokalizowania firmy lub znalezienia konkretnego terminu. Wyszukiwarki, tak mądre jak są, nadal nie są w stanie interpretować ludzkiej mowy w taki sam sposób jak ludzie, i dopóki to się nie stanie, SEO zawsze będzie tym mostem między maszynami i ludźmi.
 

2. SEO jest stosunkowo tanie


O ile Twój biznes online nie jest już ogromnym sukcesem, prawdopodobnie czujesz, że Twój budżet jest już rozłożony zbyt cienko i często jesteś rozdarty między inwestowaniem w swoją firmę a wydawaniem więcej pieniędzy na marketing. Rzecz o marketingu jest to, że it’s dość drogie. SEO, z drugiej strony, jest o wiele tańsze, a jeśli robisz sam, to może zaoszczędzić tonę pieniędzy, w przeciwnym razie, jeśli nie masz pojęcia, jak się do tego zabrać, zawsze możesz skontaktować się z firma SEO.
 
Teraz, to’s ROI jest niższy do tego z PPC, ale to’s nadal całkiem dobre. Social media pomaga zaangażować swoich zwolenników i zwiększyć swoją markę’wizerunek, ale fundamentem swojej obecności w Internecie jest nadal oparty na SEO. To dobra wiadomość dla firm, które nie’mają dużo pieniędzy do stracenia na marketing, przynajmniej nie na początku.

 

Zacznij projektować swoje logo

 


3. SEO pomaga zapewnić sobie więcej klientów


Szacuje się, że gdzieś pomiędzy 80% a 90% klientów przechodzi do Internetu i przegląda opinie użytkowników i specyfikacje produktów przed podjęciem decyzji o zakupie, nawet jeśli są w sklepie, patrząc na produkt. Ten odsetek będzie tylko rosnąć w najbliższych latach, co oznacza, że trzeba będzie zrobić wszystko, aby upewnić się, że produkt lub usługa są widoczne w Internecie. Proces SEO jest nadal najlepszym sposobem, aby to osiągnąć.

 
4. Lokalne SEO i wyszukiwania mobilne są na wzrost


Wyszukiwania mobilne zaczęły dominować w cyfrowym krajobrazie, a Google zareagowało odpowiednio, wprowadzając indeksowanie mobile-first. To w pewnym sensie skomplikowało sprawy dla firm internetowych, ponieważ muszą one upewnić się, że ich strony internetowe posiadają responsywny design, ale z drugiej strony, otworzyło to drzwi dla niektórych nowych praktyk i technik, które mogą pomóc im zdobyć więcej klientów, takich jak lokalne SEO.
 

Wyszukiwarka Google

 
5. SEO jest niezbędne dla dobrego doświadczenia użytkownika


Google stawia na lepsze doświadczenie użytkownika i jest to jeden z powodów, dla których faworyzuje strony internetowe i biznesy online, które posiadają responsywny design, wysokiej jakości treści, dobrze zaprojektowane UI itd. Wszystkie te elementy są częścią SEO. Oczywiście, zawsze powinieneś dążyć do zapewnienia swoim klientom jak najlepszego doświadczenia, ale w tym przypadku musisz, ponieważ im lepsze ono jest, tym wyższy będzie Twój ranking Google.


6. SEO ma długotrwałe efekty


Jeśli wykonałeś swoje SEO prawidłowo, bądź przygotowany na oczekiwanie, zanim zobaczysz jakiekolwiek prawdziwe rezultaty. Jednakże, w ciągu pierwszych 12 miesięcy, będziesz w stanie dostrzec różnicę. Mimo to, dlaczego powinieneś się przejmować, jeśli trwa to tak długo? Ponieważ SEO jest strategią długoterminową i jeśli odrobisz zadanie domowe z SEO dzisiaj, Twój biznes będzie doświadczał pozytywnych efektów SEO przez co najmniej kilka lat. Im więcej czasu, wysiłku i pieniędzy poświęcisz na SEO, tym lepiej.

 
7. SEO jest robione przez twoich konkurentów też


Prawdopodobnie wybrałeś dochodową niszę dla swojego biznesu online, i to’jest mądra rzecz do zrobienia, ponieważ są pieniądze do zrobienia tam. Jednak oznacza to również, że istnieje duża konkurencja, która walczy z Tobą o tę samą grupę docelową. W takich przypadkach, nawet najmniejsza przewaga może przechylić szalę na swoją korzyść.
 
Bądź pewien, że Twoja konkurencja podwaja się na SEO, a jeśli nie, to jesteś już kilka kroków za nimi. Ale, nawet jeśli polegać na SEO, aby zwiększyć swój biznes’ obecność online, należy pamiętać, że należy traktować go jak ciągły proces, a nie jednorazowe poprawki. Tylko wtedy można oczekiwać, aby pozostać przed konkurencją.
 

Wnioski


Obecność online jest wszystkim, jeśli chodzi o Twój biznes online, a jedynym sposobem, aby upewnić się, że Twoje produkty są widziane przez docelowych odbiorców, jest SEO. Nie tylko pomaga uzyskać lepszy ranking, ale także pozwala zapewnić lepsze doświadczenie użytkownika, co z pewnością zostanie docenione przez potencjalnych klientów.

 

Rozpocznij projektowanie logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły