Zacznij projektować swoje logo

Branding na Facebooku | Jak stworzyć markę swojej okładki i zdjęcia profilowego na Facebooku

Opublikowano: 09/06/2020

Zdjęcie okładki Facebooka, znane również jako baner Facebooka, to większe zdjęcie na górze Twojego profilu, po prawej stronie i powyżej Twojego zdjęcia profilowego. Podobnie jak w przypadku zdjęcia profilowego, zdjęcia okładki są publiczne. Oznacza to, że każdy odwiedzający Twój profil będzie mógł zobaczyć oba. Facebook kontury - jak dodać lub zmienić te tutaj. 


Okładki Facebook mają możliwość zmusić odwiedzających do zaangażowania się w tak wiele sposobów, w tym odwiedzenia witryny, zakupu produktu lub usługi, subskrypcji, dowiedzieć się o ważnym ogłoszeniu lub wydarzeniu, lub podejmowania wszelkich pożądanych działań, które zdecydujesz się promować na górze strony. Dlaczego okładki są tak ważne? Okładki reprezentują billboardy, czyli znaczącą przestrzeń nieruchomości na Twojej stronie firmowej. Te wizualizacje Call-To-Action mają potencjał, aby przekształcić odwiedzających w leady, a zdarza się, że są pierwszą rzeczą, którą odwiedzający widzą. 

Istnieją miliony potencjalnych klientów docelowych odwiedzających Facebook każdego dnia, ponieważ Facebook należy do największych globalnych platform mediów społecznościowych. Firmy mogą i wykorzystują to do swoich korzyści, gdzie okładki Facebook zwiększyć świadomość marki, rozprzestrzeniać słowo o swojej firmie, i pozwalają wyróżniać się od reszty. 

 

Specyfikacje

 

Wymagania dotyczące brandingu na Facebooku


Zdjęcia okładkowe Facebooka na komputerze stacjonarnym najlepiej wyświetlają się w rozmiarze 851 pikseli szerokości na 315 pikseli wysokości i mniej niż 100 kilobajtów. Najszybciej ładują się jako plik JPG sRGB. Na smartfonach, Facebook cover photos mają 640 pikseli szerokości na 360 pikseli wysokości. więcej o tym here. 


Okładki wideo na Facebooku są również opcją, gdzie są wyświetlane podobnie jak zdjęcia. Zalecany rozmiar to 820 pikseli na 462 pikseli. Wideo musi mieć długość od 20 do 90 sekund. Oni nie autoplay lub odtwarzać dźwięk z filmu automatycznie, więc upewnij się, że film jest nadal tak wciągająca, mając to na uwadze. Z tego powodu, Facebook okładka filmy zapewniają doskonałą okazję do promowania swojej marki i często mogą być bardziej angażujące niż zdjęcia.

Just szybka uwaga na temat zdjęć profilowych, podczas gdy mamy cię tutaj: Ich rozmiar to 180 na 180 pikseli na komputerach i 128 na 128 pikseli na smartfonach. Zdjęcia profilowe są zawsze przycinane do kwadratu. Ważne jest, aby pamiętać o tym, jak zdjęcia z okładki lub filmy i zdjęcia profilowe wyglądają razem i pozostać spójnym estetycznie.

 

Zasady dotyczące zdjęć na okładkę

 

Facebook nakreśla ważne zasady, których należy przestrzegać podczas tworzenia zdjęcia na okładkę. W przypadku nieprzestrzegania tych zasad, istnieje możliwość, że zdjęcie zostanie usunięte, a Twoja strona może zostać zbanowana. Twoje cover photo lub video nie powinno naruszać niczyich’praw autorskich ani być mylące i zwodnicze. Najlepiej nie umieszczać na nim marek trzecich, produktów lub sponsorów. Upewnij się, jak to jest ustawione dla publiczności, że zdjęcie lub wideo jest zarówno przyjazne dla rodziny, jak i bezpieczne dla pracy. 

 

Najlepsze praktyki

 

Ogólny projekt
 

Przykład brandingu na Facebooku

 

Upewnij się, że utrzymujesz ogólny projekt swojej strony na Facebooku w umyśle podczas dodawania lub zmiany zarówno zdjęcia profilowego i zdjęcia okładki lub wideo. Z tego powodu, postępuj zgodnie z podstawowe zasady projektowania logo, aby stworzyć czysty i niezapomniany projekt.  Rozważ tekst, wielkość elementów graficznych, układ i białą przestrzeń. Nie należy nadmiernie komplikować ogólnego projektu w swoim zdjęciu okładki, ponieważ chaos może prowadzić odbiorców daleko. Znajdź równowagę w ramach wizualizacji, które zawierasz (obejmuje to logo firmy), ale pomyśl o tym, jak może być wyrównany do prawej. Twoje zdjęcie profilowe na Facebooku jest wyrównane do lewej, więc ma sens, aby zrównoważyć rzeczy poprzez włączenie słów, obrazów, grafiki, itp. po drugiej stronie. 

 

Znaj swoją publiczność

 

Facebook branding example


Kim jest Twój potencjalny zestaw klientów, którym chcesz sprzedać swoje produkty lub usługi? Co przyciągnęłoby ich uwagę? Wygodnie, Facebook udostępnia “wgląd”, gdzie możesz łatwo znaleźć ludzi w takich kategoriach jak płeć, lokalizacja, czy język podstawowy. Kiedy już masz te dane, stwórz zdjęcie okładki, które będzie zarówno przyciągać publiczność w i pozostawić trwałe wrażenie.

 

Uczciwa reprezentacja

 

Facebook branding example


Wybierz wizualizacje, które szczerze reprezentują Twoją firmę. Okładki na Facebooku mają zdolność do komunikowania stylu i wartości marki poprzez kolory i motywy. Zadaj sobie pytanie, za czym stoi Twoja firma? Jak można to przekazać poprzez zdjęcie okładki? Czy masz umiejętności lub nowe usługi do zaprezentowania? Użyj zdjęć okładkowych na swoją korzyść, wyświetlając to, na przykład poprzez hierarchię krojów pisma. 

 

Konsekwencja 

 

Przykład brandingu na Facebooku


Konsekwencja jest kluczem. Unikaj częstych zmian zdjęcia okładki, aby utrzymać publiczność rozpoznającą, czym jest Twoja firma. It’s possible to create an extension of your profile photo through repetitive visuals. To może wyglądać śmiało i wizualnie oszałamiające, jeśli wdrożone tylko prawo. 

 

Optymalizacja mobilna

 

Facebook branding example


Ponieważ wielu klientów będzie przeglądać swoją stronę na Facebooku za pośrednictwem smartfonów, to’ważne jest, aby strona była również zaprojektowana z myślą o optymalizacji mobilnej. Upewnij się, że zarówno zdjęcie profilowe, jak i zdjęcie lub wideo z okładki są optymalnie wyświetlane zarówno na stronie internetowej, jak i na urządzeniach mobilnych.

 

Zaangażowanie

 

Facebook branding example

 

Po co mieć stronę na Facebooku bez zaangażowania? Aby stworzyć nastrój, wzmocnić społeczność i rozpocząć rozmowę, uwzględnij angażujące wizualizacje i tekst w swoim zdjęciu okładkowym na Facebooku. Bądź kreatywny! Używaj hashtagów, odważnych krojów pisma ze zwięzłymi zdaniami lub swoim sloganem. Bądź swoim własnym billboardem.

 

Użyj Logogenie do zaprojektowania swojej okładki na Facebooku

 

Mamy opcję sieci społecznościowych, którą możesz wykupić, aby otrzymać gotowe obrazy logo specjalnie dla platform społecznościowych. 

Dla bardziej ogólnych porad i wskazówek dotyczących mediów społecznościowych, można znaleźć nasz post zatytułowany “Branding your social network pages”, gdzie nakreślamy skuteczne sposoby korzystania z naszego generatora logo dla dodatkowych platform mediów społecznościowych, takich jak Twitter, LinkedIn, Instagram i Youtube. 

 

Potrzebujesz brandingu dla swojego kolejnego biznesu
 

Twórca logo Logogenie



Logogenie’trzecia generacja darmowego kreatora logo pozwala na określenie Twojej firmy’branży i preferowanego rodzaju czcionki. Poprzez trzy kroki, możesz spersonalizować swoje logo poprzez nazwę firmy i linię bazową, lub slogan. Pierwszy krok: wprowadź szczegóły dotyczące firmy. Wybór branży ma szeroki zakres, w tym budownictwo, moda, technologia, wellness, żywność, transport i inne. Krok drugi: wybierz szablon logo. Dostępne są setki, a po dokonaniu wyboru możesz podejrzeć i pobrać. Dostosowanie do potrzeb klienta odbywa się poprzez nieograniczone modyfikacje. Układ, paleta kolorów, czcionki i symbole mogą być zmienione. Krok trzeci: udostępniany jest plik do pobrania w wysokiej rozdzielczości i w wielu formatach. Projekt logo jest kompatybilny z programami, takimi jak Adobe Illustrator i Photoshop. 

 

Rozpocznij projektowanie logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły