Zacznij projektować swoje logo

Dlaczego potrzebujesz bloga dla swojej firmy

Opublikowano: 04/03/2019

Dlaczego potrzebujesz bloga dla swojej firmy


Tworzenie, zakładanie i utrzymywanie bloga będzie wymagało czasu i umiejętności, jednak nie należy podważać znaczenia i korzyści płynących z posiadania go. Blog może być ogromnie korzystny dla firm, jeśli chodzi o SEO i zwiększenie ruchu na stronie. Blog może stworzyć miejsce, w którym można uzyskać pierwszą interakcję z potencjalnymi klientami.

Blogowanie powinno być przeważającą częścią Twojej strategii marketingowej. Dobra wiadomość - łatwo jest założyć bloga. Wszystko czego potrzebujesz to platforma do blogowania i usługa hostingowa, która spełnia Twoje potrzeby. Jeśli nadal masz wątpliwości, oto najważniejsze powody, dla których potrzebujesz bloga dla swojego biznesu.


Przedstaw się 


Blog daje Ci doskonałą okazję do przedstawienia siebie, swojej firmy i zespołu. Jeśli jesteś małą firmą, to’ważne jest dla każdego potencjalnego klienta, aby uzyskać wgląd w swoją działalność. W tej części wstępu możesz podkreślić swoją mantrę biznesową, to co chcesz osiągnąć, jak chcesz prowadzić swój biznes, jak chcesz wpływać na świat i w jakie sprawy wierzysz. Jeśli podkreślisz swoje przekonania biznesowe, może to nawet zmienić odwiedzających w klientów. Na przykład, jeśli dążysz do tego, aby być ekologicznym i pozbyć się jednorazowego plastiku, może to mieć związek z niektórymi odbiorcami, którzy chcieliby wspierać Twoją firmę.


Bądź ekspertem 


Ustanów siebie jako eksperta w swojej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się marketingiem cyfrowym, czy jesteś dostawcą usług graficznych, stań się ekspertem w swojej dziedzinie i pomagaj rozwiązywać problemy ludziom. Jeśli prowadzisz biznes w określonej dziedzinie, prawdopodobnie zebrałeś wiedzę, którą możesz się podzielić. Dlatego blog może dać Ci możliwość tworzenia treści dla swoich odbiorców, których możesz być w stanie przekonwertować na płacących klientów.
Jeśli ustanawiasz siebie jako eksperta, musisz zapewnić, że treść jest informacyjna i edukacyjna, a nie promocyjna. Jeśli twoja treść jest stale sprzedaje swoje produkty, to będzie odstraszać ludzi od swojej witryny i bloga. Nie ma nic złego w dodawaniu odpowiednich linków, jednak głównym celem Twoich wpisów na blogu powinno być informowanie, edukowanie i pomoc w rozwiązywaniu problemów.


Zwiększ ruch na swojej stronie 


Blog może pomóc wnieść ruch do swojej witryny, a to przez posiadanie zoptymalizowanej treści. Blog SEO jest głównym kluczowym graczem w upewnieniu się, że Twoja treść jest w rankingu w Google. It’s great having a variety of content on your blog, however, if it has not been optimised you will have missed the opportunity to reach a huge audience. Optymalizacja na stronie jest kluczowa, więc musisz się upewnić, że dodajesz słowa kluczowe/opis Meta, znaczniki tytułu, podtytuły, nazwy obrazów i znaczniki ALT oraz linki wewnętrzne. Te wszystkie pomogą uzyskać swoje treści w rankingu w Google i być znalezione przez właściwych ludzi. 
Co najważniejsze, to’s istotne, że treści, które publikujesz na swoim blogu są łatwe do odczytania i śledzenia, unikalne, istotne dla odbiorców i dobrej długości (minimum około 500 słów). 
 

Narzędzie marketingowe 


Blog jest narzędziem marketingowym i powinien być częścią każdej firmy’ strategii marketingowej. Blog może również pomóc Ci w innych obszarach, takich jak media społecznościowe. Jeśli jesteś małą firmą, możesz nie mieć dużo czasu na aktywność w mediach społecznościowych. Dlatego też, będąc w stanie dzielić się wysokiej jakości treścią z bloga, pomoże Ci uzyskać aktywność w mediach społecznościowych i dzielić się prawdziwą treścią ze swoimi zwolennikami. Czytaj więcej o marketingu w mediach społecznościowych. Głównym celem jest utrzymanie aktywności i bycie świeżym na swoich audiencjach’ mind. Dlatego posiadanie bloga pomoże Ci utrzymać aktywność i odegrać ważną rolę w Twojej strategii marketingowej.

 

Poznaj swoich odbiorców 

 

Jako właściciel firmy i przedsiębiorstwa, idea jest taka, że im więcej wiesz o swoich odbiorcach i klientach, tym lepiej. Dzięki temu możesz zaspokoić ich potrzeby i przekształcić ich w lojalnych klientów. Kiedy zakładasz bloga i zamieszczasz treści, które są istotne dla Twojej firmy, przyciągasz publiczność, która jest zainteresowana Twoją dziedziną. Tak więc, możesz użyć Google Analytics, aby dowiedzieć się, kto odwiedza Twój blog, co pozwoli Ci sprzedawać swoje produkty do klientów docelowych. Dodatkowe dane od odwiedzających Twojego bloga mogą pomóc Ci ukierunkować kampanie sprzedażowe i marketingowe w ich stronę. 


Zbuduj swoją markę 


Budowanie swojej marki polega na opowiadaniu historii i posiadaniu tego, co reprezentuje to, kim jesteś jako firma. Blog może Ci w tym pomóc. Przedstawienie się i podkreślenie swoich przekonań i celów pozwala publiczności zrozumieć Twój cel jako firmy. To może być świetne dla Twojej marki biznesowej, stawiając Twoją firmę w pozytywnym świetle i pokazując, za czym stoisz.


Istnieje wiele korzyści z posiadania bloga dla swojej firmy. Ważne jest, że jeśli zdecydujesz się na założenie bloga, upewnij się, że jesteś z nim spójny. Konsekwencja jest kluczowa i pomoże

 

Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły