
Aby dodać logo podpisu do wiadomości e-mail za pomocą programu Outlook, należy stworzyć układ wiadomości e-mail.
Zacznij projektować swoje logo już teraz
Dla Oulook 2010: Kliknij "Plik", następnie kliknij "Opcje"
Przejdź do zakładki "email" i kliknij "Podpisy ..."
Teraz będziesz mógł wstawić swój układ sygnatury, który stworzyłeś za pomocą kroków powyżej. Aby dodać logo musisz użyć ikony “ikona sygnatury”:
Twoje logo podpisu jest teraz utworzone, aby dodać je do swoich e-maili kliknij Wstawianie / Podpis i wybierz podpis, który właśnie utworzyłeś:
Dodając sygnaturę do swoich maili, Twoje maile będą wyglądały bardziej profesjonalnie, a Twoi klienci będą mogli łatwo zobaczyć dane Twojej firmy.
Zacznij projektować swoje logo już teraz