Zacznij projektować swoje logo

Jak stworzyć idealne logo dla swojego profilu biznesowego na Instagramie

Opublikowano: 21/07/2020
Prawdopodobnie czuje się, jakby wszyscy, których znasz, byli na Instagramie. I być może są. A ponieważ tak wiele osób spędza swoje dni na przewijaniu kanałów Instagrama (1 miliard miesięcznych aktywnych użytkowników na 2018 rok), firmy w każdej branży poszły za przykładem i stworzyły również konta. 
 
Mówiąc wprost, jeśli twoi potencjalni klienci są na Instagramie, ty też powinieneś być. Nadal nie jesteś przekonany? Oto’kilka kolejnych statystyk Instagrama z 2019 roku, które’zmienią twoje zdanie:
 
 
Na Instagramie jest ponad 25 milionów kont marek
80 procent użytkowników Instagrama śledzi przynajmniej jedną markę
60 procent użytkowników Instagrama odkrywa nowe produkty za pośrednictwem platformy
Users’engagement with brands is 10 times higher on Instagram than it is on Facebook, and more than 80 times higher than it is on Twitter
 
 
Kiedy wprowadzasz swoją markę na Instagram, potrzebujesz przyciągającego wzrok logo. It’s easy to get lost in that sea of tens of millions of brand accounts, so you’ve got to make your profile stand out and connect with your target audience. Istnieje wiele strategii, których możesz użyć, aby napędzić ruch z zamierzonych odbiorców na Instagramie, a jednym z nich jest posiadanie świetnie wyglądającego logo, które doskonale podsumowuje, kim jesteś jako marka. 
 
Instagram logo
 
 
 
Jeśli Twoja marka nie jest’jeszcze na Instagramie, uczyń priorytetem, aby to zmienić. Nie jesteś do końca pewien, jak to zrobić? Oto’wszystko, co musisz wiedzieć o projektowaniu idealnego logo na Instagramie i uzyskaniu swoich rzeczy przed zupełnie nową publicznością. 
 
 

Logotypy Instagrama a inne logotypy

 
 
Główna różnica między tym, jak Twoje logo wygląda na Instagramie, a tym, jak wygląda na innych platformach, jest taka: na Instagramie, to’jest malutkie. Konkretnie, twoje zdjęcie profilowe ma tylko 110 na 110 pikseli na Instagramie – więc nie’masz tony miejsca do pracy, a na pewno nie’masz miejsca na malutki tekst lub skomplikowany projekt składający się z wielu małych części. 
 
 
Instagram profile mock up
 
 
Ale tutaj’jest plus: Instagram jest przeznaczony dla telefonów. Możesz go używać na tablecie, ale przytłaczająca większość ludzi patrzących na Instagram Twojej marki’patrzy na niego z telefonów. Więc nie’musisz się martwić, aby twoje logo działało z ekranami o różnych rozmiarach – zoptymalizuj je dla Instagram’s 110 na 100. 
 
 

Tutaj’kilka zasad używania logo na Instagramie:

 
 
Nie możesz’mieć animowanego obrazu jako zdjęcia profilowego. Jeśli masz animowaną wersję swojego logo, możesz z pewnością opublikować ją jako wideo lub uczynić ją częścią swojej historii na Instagramie – ale nie może’być twoim zdjęciem profilowym
It’s very easy for an image to look crowded on a small screen. Zachowaj prostotę
Kontrast przyciąga wzrok. Kiedy’wybierasz paletę barw, upewnij się, że twoje kolory mają wyraźny kontrast
Nie’używaj dużej ilości tekstu. Tekst jest trudny do odczytania, gdy’jest w miejscu 110x110. Zachowaj tekst na swoją stronę’bio
 
 
Możesz ustawić plik JPEG lub PNG jako swoje zdjęcie profilowe na Instagramie. Kiedy tworzysz swoje logo, zapisz je w jednym z tych typów plików, aby mieć pewność, że możesz go użyć na Instagramie. 
 
 

Dostosowanie a rozpoczęcie nowego

 
 
Jeśli nie’masz jeszcze logo, ty’prawdopodobnie będziesz miał łatwiejszy czas tworząc jeden dla Instagrama niż ktoś, kto musi dostosować logo, z którym oni’już pracują. Jeśli ty’zaczynasz nowy, ty’zaczynasz z pustym płótnem i masz swobodę tworzenia czegokolwiek, aby reprezentować swoją markę. 
 
 
Gdy’projektujesz swoje logo dla Instagrama, postępuj zgodnie z tymi samymi zasadami projektowania, które’podążałbyś, gdybyś projektował logo do użycia na każdej innej platformie. Oznacza to stworzenie logo, które dokładnie komunikuje Twoją markę poprzez paletę kolorów, wybór czcionki, kształt i wybór obrazów. Nie jesteś pewien, jak przekazać persony swojej marki poprzez takie elementy projektu? Zapoznaj się z kilkoma naszymi poprzednimi wpisami na temat tworzenia logo:
 
 
Using shapes to design logos: The Emotions Behind Circles, Squares & More 
Znaczenie kolorów i jak je wykorzystać w projektowaniu marki 
30 najlepszych czcionek do zaprojektowania niesamowitego logo 
 
 
W Logogenie’logo maker, tworzenie logo od podstaw jest łatwe. Istnieje mnóstwo różnych czcionek i obrazów do wyboru, i można zrobić tak wiele logo, jak chcesz – za darmo – i porównać je ze sobą, aż znajdziesz idealne logo dla swojej marki. 
 
 

Ale ja już mam logo

 
 
Jeśli masz już logo, użycie go na Instagramie może być tak proste, jak załadowanie go do swojego profilu. Marki z prostym logo, jak McDonald’s, mogą to łatwo zrobić. 
 
 
Instagramowy profil macdonalds
 
 
Jeśli jednak’masz bardziej złożone logo, być może będziesz musiał je uprościć, aby działało na Instagramie. Określ, czy musisz dostosować swoje istniejące logo, przesyłając je do swojego profilu właśnie teraz i rzucając na nie okiem. Czy widzisz całość wyraźnie na ekranie swojego telefonu? Czy możesz rozróżnić wszystkie kształty i litery w logo? I być może najważniejsze... czy to pop?
 
Skalowanie logo do rozmiaru Instagrama może być wyzwaniem, a najbardziej skuteczny sposób na zrobienie tego zależy w dużej mierze od tego, jaki typ logo masz.
 
Jeśli masz logo wordmark, logo, które’jest po prostu twoją marką’nazwą, jednym ze sposobów, aby uczynić go mniejszym i prostszym dla Instagrama jest zmiana go na logo lettermark. Logo lettermark to logo, które’składa się z inicjałów marki’
 
Pinterest logo
 
Innym sposobem na przekształcenie złożonego logo Instagram-friendly jest wzięcie kluczowego elementu logo i użycie go jako samodzielnego obrazu. Logo Walt Disney’najbardziej godną uwagi cechą jest jego unikalna czcionka, szczególnie kapitał “D” w Disneyu. Kiedy firma Walt Disney potrzebowała mniejszej wersji logo do wykorzystania w miejscach, gdzie duże logo nie pasuje, przekształciła D w swoje samodzielne logo. D jest na tyle rozpoznawalne, że każdy, kto je zobaczy, od razu wie, że to Disney. Lustrzane odbicie insygniów C w logo Chanel jest podobnie rozpoznawalne, co sprawiło, że nie było wątpliwości co do wyboru małego logo Chanel’
 
Instagram logo formats
 
Jeśli you’ve got a badge or mascot logo, skalowanie go w dół do rozmiaru Instagram powinien być dość prosty. Jeśli okaże się, że logo’nie działa w mniejszym rozmiarze, spróbuj stworzyć bardziej opływową wersję, eliminując szczegóły, które nie są’kluczowe dla Twojego brandingu, takie jak szczegóły tekstury lub cienkie linie. 
 
 

Co NIE robić, gdy’projektujesz na Instagram

 
 
Gdy’projektujesz logo na Instagram, to’równie ważne jest zapoznanie się z tym, czego nie robić, jak i z tym, co powinieneś zrobić. 
 
Większość don’t’s projektowania Instagrama to po prostu ogólne don’t’s, jak don’nie używaj zbyt wielu kolorów, don’nie rób tego tak szczegółowo, że to’jest rozpraszające i przede wszystkim, don’nie bądź ogólny. Jeśli chodzi o projektowanie specjalnie dla Instagrama, kilka kluczowych wskazówek, o których należy pamiętać to:
 
 

Nie’umieszczaj tagline w logo

 
 
Nie mówimy, że twoja marka nie powinna’mieć tagline, ale że twój tagline nie powinien’być w wersji twojego logo, którego używasz na Instagramie. Dlaczego? 
 
Bo przestrzeń jest po prostu zbyt mała, aby tekst się zmieścił i był czytelny. Zamiast tego wymień swój tagline w swoim bio profilu i jeśli tworzysz posty lub historie prezentujące twoje logo, dołącz je do tych. 
 
 

Don’t forget to check out your competition

 
 
Zanim zaprojektujesz swoje logo, spójrz na loga, których marki podobne do Twojej używają na Instagramie. Nie chcesz’zgubić się wśród swoich licznych konkurentów na platformie, a co gorsza, nie chcesz, aby Twoi odbiorcy założyli, że’jesteś ripoffem lub knockoffem innej marki. Stwórz logo, które’jest unikalne dla Ciebie, jednocześnie dokładnie komunikując Twoją markę. 
 
 

Don’t use colors that are very similar to each other

 
 
Twoje logo musi złapać wiele widzów’ oczy i trzymać się ich uwagi. When you’re picking a color palette for your instagram logo, make it a point to pick colors that have a lot of contrast. Paleta czarnego i białego, pomarańczowego i niebieskiego, zielonego i złotego lub różowego i oliwkowego jest znacznie bardziej chwytliwa niż paleta różowego i beżowego lub czerwonego i pomarańczowego.
 
That’s not to say colors in the same family can’t work together in your logo, but if you choose to go that route, make sure there’s enough visual difference between them that they don’t wash each other out. 
 
 

Don’t be a careless resizer

 
 
Idealnie, ty’stworzysz swoje logo na płótnie, które’ma już odpowiedni rozmiar dla Instagrama. W ten sposób nie będziesz’musiał go zmniejszyć, aby pasował do twojego zdjęcia profilowego. Ale to jest’nie zawsze wykonalne. 
 
 
Gdy zmniejszasz duży plik obrazu, może on ulec zniekształceniu – jeśli to’jest JPEG. Jeśli twój plik’jest PNG, powinien radzić sobie lepiej. Mimo to, upewnij się, że Twoje logo nadal wygląda dobrze w małym rozmiarze Instagrama, a jeśli nie, przerób je aż do skutku. Oczywista niedbałość, jak rozmazane lub rozpikselowane logo, sprawi, że Twoja marka będzie wyglądać niechlujnie i odwróci potencjalnych zwolenników.  
 

Zaprojektuj logo z idealnymi dla siebie kolorami

 
Twórca logo Logogenie
 
 
Jeśli nie’masz wolnej gotówki w swoim budżecie na logo, don’nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo używając online logo design tool like logogenie. 
 
W naszej cyfrowej erze, oprogramowanie do projektowania jest mniej o technicznych umiejętnościach twoich rąk i więcej o twoich kreatywnych pomysłach. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowych twórców logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysł.
 
Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projektowanie było szybkie i łatwe, nawet dla osób, które po raz pierwszy biorą udział w projekcie. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu. 
 
 
Zaklasyfikowaliśmy nasze szablony według potrzeb i wymagań najlepszych branż, więc znalezienie Twojej jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży. 
 
 
 
Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jak tylko chcesz, personalizując swoje wybory dla: 
 
- Główne obrazy
- Nazwa i hasło reklamowe firmy
- Czcionka i typografia
- Schemat kolorów
- Rozmiary tekstu i obrazów
- Rozmieszczenie tekstu i zdjęć
- Dodawanie nowych ikon
- Układanie warstw (umieszczanie niektórych obrazów za lub przed innymi)
 
Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że istnieje wiele intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z liśćmi tęczy, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych. 
 
 
 
Używając DIY logo maker jak logogenie, można stworzyć profesjonalny-tier logo w ciągu zaledwie kilku minut. Kiedy skończysz, możesz kupić wszystkie uprawnienia i licencje komercyjne za 24,90 USD, co daje Ci logo na zawsze. 
 
Chociaż szablon-stylu projektowania działa dobrze dla pierwszych początkujących, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeśli kości się na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczące projektowania, prosto od ekspertów projektantów. 
 
 

Sprawdź nasze inne artykuły