Zacznij projektować swoje logo

Jak zaprojektować idealne logo dla youtube za pomocą naszego kreatora logo

Opublikowano: 20/08/2020

Jak stworzyć logo dla youtube


Dlaczego Youtube?

 

Youtube, platforma wideo i kwitnąca sieć mediów społecznościowych jest drugą najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie i największą wyszukiwarką w sieci. Pomimo tego fenomenu, jest to wciąż niezbadane terytorium, jeśli chodzi o firmy wykorzystujące możliwości, jakie daje platforma do rozwoju i zaangażowania. 

 

Youtube zapewnia przestrzeń dla wszystkich firm, aby rozwijać się globalnie poprzez budowanie zaufania i ustanowienie autorytatywnego głosu w branży. Nawet małe firmy mogą korzystać z wideo referencje budować zaufanie i wiarygodność dla ich marki, produktów i usług.  To’s znacznie łatwiejsze do połączenia i zaangażowania poprzez filmy online, gdy porównanie zaangażowania do treści pisemnej. Poprzez rosnącą obecność online wśród międzynarodowej publiczności, ustawiasz scenę dla większych misji, większych możliwości. A co najlepsze w tym wszystkim? To’is free. 

Przedstawimy dlaczego Youtube jest doskonałym źródłem dla małych firm i przedsiębiorców, nakreślimy najlepsze praktyki projektowe dla twojego kanału (w tym użycie logo!) i zaoferujemy naszych ulubionych Youtuberów w tej chwili. 

 

Podział kanału na Youtube 

 

Użycie logo w zdjęciach profilowych / ikonach kanału / awatarach
Rozpoznawalność można łatwo osiągnąć poprzez skuteczny projekt logo. Ważne jest, aby pamiętać, że logo Youtube jest używane zarówno w znakach wodnych, jak i na zdjęciach profilowych, które są również nazywane ikonami kanałów lub awatarami. 

Ikona użytkownika to awatar, zdjęcie lub obrazek wyświetlany na stronie głównej i obok komentarzy użytkowników. Ten kwadratowy obraz ma standardowy rozmiar 800 x 800 pikseli i typ pliku JPG, GIF, BMP lub PNG. Animowane GIF-y nie są możliwe. Kiedy odwiedzający wejdą na Twój kanał, zobaczą tę ikonę w lewym górnym rogu Twojego kanału. Przy projektowaniu logo należy pamiętać o przycinaniu w kształcie koła oraz o tym, aby ważny tekst lub grafika nie zostały wycięte. Kwadratowe lub okrągłe obrazy renderują się w rozdzielczości 98 x 98 pikseli. Zachowaj spójność z innymi kanałami społecznościowymi i koordynuj wizualnie z banerem. Więcej informacji na temat zarządzania ikoną swojego kanału znajdziesz tutaj.

 

Profile

Najlepsze praktyki projektowania logo dla youtube'a

 

Twój profil jest super ważny dla Twojego kanału. Zawiera cenne informacje, takie jak Twoje imię i nazwisko lub nazwa firmy, a także inne uchwyty mediów społecznościowych, linki do stron internetowych i Twoja branża. Jesteś w stanie stworzyć własny adres URL dla swojego kanału, gdy masz co najmniej 100 subskrybentów, jesteś na platformie od co najmniej 30 dni, masz wgraną ikonę kanału i wgraną sztukę kanału. Twoja ikona lub logo będzie również widoczna w profilu, który jest skalowany w dół na platformie. Aby ikona dobrze wyglądała na mniejszych ekranach, upewnij się, że wgrywasz obraz o wymiarach 800 x 800 pikseli.

 

Opisy


Zawsze, zawsze, zawsze dołączaj nazwę swojej firmy i odpowiednie nazwy produktów/usług jako tagi w każdym przesłanym filmie. Opisy mogą mieć do 5000 znaków, z ważnymi słowami kluczowymi na czele. To właśnie tam możesz dodać hashtagi, linki do list odtwarzania na Twoim kanale oraz stronę z treścią. 

 

Banner


Banery są doskonałą nieruchomością do rozpoczęcia edukacji widzów na temat tego, jakim jesteś kanałem, jak często przesyłasz materiały i dzielisz się pomocnymi linkami. Podobnie jak w przypadku banerów na Facebooku, Youtube pozwala na umieszczenie ich na górze strony głównej kanału. Dokładny rozmiar banerów na Youtube to 2560 x 1440 pikseli, a maksymalny rozmiar pliku to 2MB. Ważne jest, aby zwrócić uwagę na różne wyświetlenia w zależności od urządzenia, na którym oglądany jest Twój kanał.

 

Gdy YouTube jest dostępny z telewizora, obraz będzie wyświetlany w całości i pokryje tło Twojego kanału w zalecanej rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli. Na komputerze stacjonarnym obszar obrazu będzie wynosił 2560 x 423 pikseli. Widoczny obszar  na wyświetlaczu tabletu będzie wynosił 1855 x 423 piksele.

 

Projekt miniaturki

 

Projekty miniatur są w zasadzie pierwszą szansą na zaczepienie odbiorców i zrobienie trwałego wrażenia. Dają one kontekst z tekstem pomocniczym, a Ty’musisz utrzymać go poniżej siedmiu słów. Uwielbiamy Tube Filter’s definitive guide, gdzie wyjaśniają szczegółowo, jak zrobić najbardziej efektywne projekty miniatur i włączyć swoje logo. Zalecany rozmiar miniatur to 1280 x 720 pikseli. Wdrażaj odpowiednio duże teksty i uderzające wizualizacje. 

 

Trailer

 

Youtube to przede wszystkim pokazywanie, a nie opowiadanie. Zwiastun na Twoim kanale jest pierwszym filmem wyświetlanym, gdy użytkownik trafia na Twoją stronę. To Twoja szansa na przedstawienie logo lub produktu czy usługi, zaprezentowanie treści na Twoim kanale i zachęcenie odwiedzających do subskrypcji. Najlepszą formułą jest utrzymanie tego wszystkiego w zwięzłości, zastanowienie się nad tym, co przyciągnie największą uwagę i będzie jak najbardziej autentyczne w stosunku do tego, co trzyma Twój kanał. 

 

CTAs

 

CTAs, czyli call-to-actions w kontekście Youtube to karty, bumpery reklamowe i znaki wodne. Karty to małe, przezroczyste CTA, które rozwijają się po kliknięciu. Możesz użyć kart, aby skierować użytkowników do swojej strony internetowej lub linku zakupowego, a także do innych filmów na swoim kanale. Bumper ads to sześciosekundowe reklamy wideo pojawiające się na początku lub na końcu filmu. Znaki wodne to niestandardowe przyciski subskrypcji widoczne dla osób niebędących subskrybentami na Twoim kanale. Instrukcję dodawania ich do filmów znajdziesz tutaj. 

 


Najlepsze praktyki projektowania dla Twojego kanału na Youtube


Najlepsze praktyki w projektowaniu logo dla youtube

 

Zastosuj udane koncepcje projektowania na swoim kanale

 

Utrzymaj się z dala od trendów i pozostań wierny istniejącemu brandingowi firmy. Psychologia kolorów jest tu szczególnie istotna, ponieważ Youtube jest narzędziem marketingu wizualnego. My’ve got you covered in thasło na blogu na temat kombinacji kolorów jak również ten blog post na temat znaczenia kolorów w brandingu i projektowaniu. 

 

Prowadź celową strategię

 

Podobnie jak w przypadku każdego aspektu marketingowego dla Twojego biznesu, posiadanie intencji za strategią jest kluczowe. Utrzymanie kanału w dobrym stanie i jego aktualizacja będzie Twoim najwyższym priorytetem. W ramach tego, to’s ważne, aby zapewnić wszystkie aspekty Youtube branding pasują razem i są spójne.

 

Siła analityki

 

Youtube zapewnia ilościowe spostrzeżenia dotyczące Twojego kanału i zachowań Twoich widzów’. Obejmuje to liczbę wyświetleń, średni czas oglądania, dane demograficzne subskrybentów, wszelkie wygenerowane przychody oraz współczynnik interakcji.

 

Używaj hashtagów

 

Wybierz hiper-relewantne hashtagi, aby osiągnąć lepszą ekspozycję dla swoich treści. Pomyśl o tych hashtagach jako o sposobie cyfrowego przechowywania i organizowania na podstawie tego, co udostępniasz. Upewnij się, że wybierasz nie więcej niż piętnaście, ponieważ będą one ignorowane. 

 

Badanie konkurencji i inspiracji

 

Wiedz, z czym’się mierzysz, a także do czego aspirujesz, aby Twój kanał był podobny. To’ważne, aby przeglądać konkurencję’ kanały YouTube. Poprzez ten proces, można zrobić notatki na temat liczby wyświetleń wideo, zaangażowanie poprzez komentarze, i ogólnie, aby uzyskać poczucie, co twoja konkretna publiczność będzie przyciągać.  

 

Twoi ulubieni YouTuberzy mają potencjał, aby ujawnić techniki i najlepsze praktyki, które napędzają widoki, subskrypcje i zaangażowanie. Nawet jeśli oni’nie są w twojej niszy, to’jest zdecydowanie możliwe, aby dostosować te strategie, aby zwiększyć własne następujące.

 

Inspirujące kanały Youtube, które mają dobry branding i logo



Best practises to design a logo for youtube

 

Jako jedna z najbardziej udanych edukacyjnych społeczności wideo, Skillshare wykonał niesamowitą pracę, ułatwiając duże pomysły w jasny i zorganizowany sposób. Ich kanał jest łatwy w nawigacji, a ich misja jest jasna: odkryj swoją kreatywność.
 

Marie Forleo - jest amerykańskim przedsiębiorcą, który może pochwalić się 659 tys. obserwujących i stał się inspiracją dla innych przedsiębiorców, którzy zamierzają wejść na Youtube. Forleo przekazuje przystępną, zabawną i szczerą atmosferę dla tych, którzy szukają i walczą o pracę w branży, którą kochają. 
 

TED - jest znaną platformą inspirujących dyskusji, a ich kanał Youtube jest idealnym przykładem dla spójnego wizualnego brandingu Youtube. Poprzez ich śmiałe czerwone błyski i przyciągające uwagę tytuły, TED dostarcza inspiracji tylko w tym.
 

Nyma Tang - organicznie rozwinęła społeczność 1,25 miliona subskrybentów zainteresowanych inkluzywnym pięknem i tematami mody. Ta amerykańska vlogerka i aktywistka skupia się na przemawianiu przeciwko dyskryminacji ze względu na kolor skóry i wykorzystuje swój zdumiewający dorobek do edukowania i inspirowania.  

BMW - Entuzjaści motoryzacji otrzymują pierwsze spojrzenie na oficjalne filmy startowe i serie internetowe z kanału BMW. Uwielbiamy ich branding w serwisie Youtube i uważamy, że jest on bardzo skuteczny dzięki specyficznym dla serwisu Youtube seriom wideo publikowanym wyłącznie na ich kanale.

 

Jak używać naszego kreatora logo dla Twoich potrzeb w zakresie logo na Youtube

 


Nasz kreator logo jest idealnym rozwiązaniem do tworzenia logo Youtube, ikony i dodatkowych wizualizacji dla Twojego kanału. Poprzez opcję Logogenie dla sieci społecznościowych, jesteś w stanie zakupić gotowe obrazy logo specjalnie dla platform społecznościowych - w tym Youtube.

Aby zapoznać się z dodatkowymi wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi mediów społecznościowych, możesz znaleźć nasz post “Branding your social network pages”, w którym nakreślamy skuteczne sposoby korzystania z naszego kreatora logo dla innych platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram. 
 

Wyzwanie projektowe Logogenie

 

Logogenie’trzecia generacja darmowego kreatora logo pozwala na określenie Twojej firmy’branży i preferowanego rodzaju czcionki. Poprzez trzy kroki, możesz spersonalizować swoje logo poprzez nazwę firmy i linię bazową, lub slogan. Pierwszy krok: wprowadź szczegóły dotyczące firmy. Wybór branży ma szeroki zakres, w tym budownictwo, moda, technologia, wellness, żywność, transport i inne. Krok drugi: wybierz szablon logo. Dostępne są setki, a po dokonaniu wyboru możesz podejrzeć i pobrać. Dostosowanie do potrzeb klienta odbywa się poprzez nieograniczone modyfikacje. Układ, paleta kolorów, czcionki i symbole mogą być zmienione. Krok trzeci: udostępniany jest plik do pobrania w wysokiej rozdzielczości i w wielu formatach. Projekt logo jest kompatybilny z programami, takimi jak Adobe Illustrator i Photoshop. 

 

Twórca logo Logogenie

Kapital: Zaprojektuj własne logo za pomocą kreatora logo Logogenie
 

Projektowanie logo jest łatwe dzięki przejrzystym zakładkom po lewej stronie, z opcjami dalszego projektowania poprzez ikony, szczegóły i symbole, palety kolorów i rozmieszczenie. Logogenie’s łatwe w użyciu “undo” i “redo” opcje po lewej stronie pozwalają na szerokie eksperymenty. Istnieją nowe opcje, takie jak opcja sieci społecznych, zmiana rozmiaru dla określonych platform społecznych i łatwiejszego brandingu, a także opcja wyłączności, która daje prawa i oferty kontraktowe do praw autorskich. 

Po prawej stronie, pomocne “recenter” narzędzie jest tam, aby utrzymać wszystko wyrównane, jeśli zdecydujesz się to zrobić. Obok “recenter” narzędzia, można znaleźć “pomoc” opcję, gdzie wszystkie filmy instruktażowe są łatwo dostępne, aby pomóc w pytaniach, które mogą pojawić się podczas procesu projektowania. Wśród filmów, jest szybkie wprowadzenie, jak korzystać z Logogenie’narzędzia projektowania. Filmy wyjaśniają również, jak modyfikować tekst, stosować odpowiednie kolory i gradienty oraz wskazówki dotyczące włączenia specjalnych szczegółów do projektu logo.

Czat online jest dostępny w każdej chwili, jeśli masz pytania dotyczące tej części gry. Miłej zabawy! 
 

Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły

x