Zacznij projektować swoje logo

Logo Maker Vs Logo Generator | Jakie są podstawowe różnice?

Opublikowano: 20/10/2020

Kiedy potrzebujesz świetnie wyglądającego logo, istnieje wiele generatorów logo do Twojej dyspozycji. Ale to, co faktycznie trzeba jest twórcą logo, nie generator logo. Brzmią one podobnie, ale w rzeczywistości są to dwie bardzo różne rzeczy. Jak ich nazwy sugerują, generator logo generuje logo dla Ciebie, podczas gdy twórca logo jest zestaw narzędzi, które można wykorzystać do tworzenia własnego logo. 

Możesz być kuszony, aby przejść z generatorem logo, ponieważ brzmi jak mniej pracy. Hej, rozumiemy to. Ale to’jest dokładnie dlaczego nie powinieneś’iść z generatorem logo. Kiedy nie wykonujesz pracy samodzielnie, masz o wiele mniejszą kontrolę nad końcowym produktem’rezultatem. A kiedy nie’masz dużo kontroli nad swoim logo, ty’prawdopodobnie skończysz z czymś niezapomnianym. 

Nie martw się – korzystanie z logo maker oznacza wykonywanie pracy projektowej samodzielnie, ale zaufaj nam, to’nie jest ciężka praca. Logogenie’s logo maker sprawia, że niewiarygodnie łatwo dla każdego, aby ich własne logo premium, bez kodowania lub umiejętności projektowania konieczne.  

 

Co’s różnica między Logo Maker i Logo Generator?


Mówiąc prosto, logo maker generuje logo dla Ciebie. Twórca logo, z drugiej strony, daje ci narzędzia, których potrzebujesz, aby stworzyć własne logo. 

Let’s break down how a logo maker works first. 


Logogenie a take the best of both worlds. it's a logo generator and logo maker all at once! You start with a logo tempate which is generated using artificial intelligence. Oznacza to, że Logogenie wymyśli dostosowane projekty logo na podstawie informacji o Twojej firmie! Następnie, to do Ciebie, aby dostosować logo z narzędzi online dostępnych na stronie.

Każdy producent logo ma trochę inny zestaw narzędzi i trochę inną funkcjonalność narzędzia. Ale w ich rdzeniu, wszystkie dają narzędzia można użyć do wyboru logo’ogólny kształt, jego paleta kolorów, czcionka używasz do jego tekstu i logo’główny obraz.

Niektórzy twórcy logo jak Logogenie mają ogromne biblioteki pełne czcionek, obrazów i szablonów można użyć, podczas gdy inni ... don’t.

Kiedy’szukasz odpowiedniego producenta logo, aby użyć go do stworzenia swojego logo, upewnij się, że wybierzesz taki, który daje wiele opcji dostosowywania. Następnie... Istnieją’generatory logo. 

 

Logo maker vs logo generator, jakie są podstawowe różnice


Tak jak logo makerzy, każdy generator logo jest inny. Ale wszystkie działają w ten sam podstawowy sposób:
 

- Podajesz informacje, takie jak nazwa Twojej marki i tagline
- Wybierasz branżę
- Wybierasz kilka słów kluczowych o osobowości Twojej marki’osobowości
- Wybierasz jeden lub więcej kolorów marki


A kiedy już podasz wszystkie te informacje, otrzymasz jedną propozycję logo lub strony z propozycjami logo. Wszystkie one są generowane przy użyciu algorytmu, który bierze pod uwagę informacje, które podałeś i tworzy coś, co idealnie oddaje Twoją osobowość marki. Problem w tym, że to’algorytm, a nie człowiek. A Twoja marka musi przemawiać do ludzi, a nie do komputerów. Tak więc, aby stworzyć coś, co przemawia do ludzkich oczu, Twoje logo powinno być stworzone przez człowieka. 


Ludzki projektant wie, kiedy złamać zasady, aby stworzyć skuteczny projekt. Komputer natomiast’nie. Więc kiedy Twoje logo jest zaprojektowane przez algorytm, może być technicznie zgodne z marką Twojej firmy–kwadratowe logo w kolorze granatowym dla banku, okrągłe różowe logo dla piekarni, na przykład–ale niekoniecznie uchwyci to, jak Twoja marka różni się od innych w Twojej branży. Na przykład, możesz chcieć podkreślić swoje bank’wartości progresywne poprzez dodanie żółtej błyskawicy do granatowego logo– algorytm nie’zrobi tego, ponieważ to nie’pasuje do jego logiki.


Popularne generatory logo


Objęliśmy kilka z tych generatorów logo w szczegółach w poprzednim poście. Ich różnice wykraczają poza to, które informacje trzeba dostarczyć i ile logo propozycje koncepcji otrzymasz – niektóre oferują wsparcie po you’ve utworzone logo i niektóre oferują się łatwe sposoby, aby wydrukować logo na wizytówki, długopisy i inne swag.

 Logo maker vs logo generator, jakie są podstawowe różnice

 

Logo generatory mogą być popularne, ale one’nie są w rzeczywistości łatwiejsze w użyciu niż logo makerów. Jasne, jest mniej pracy – dosłownie po prostu gotować swoją markę w dół do kilku podstawowych elementów i niech algorytm zrobić swoje – ale jeśli chodzi o dostosowanie logo, you’re robi to samo: swapping out kolory, próbując różne czcionki, zmieniając logo’główny obraz. 


A Logo Maker Means More Options


Kiedy używasz generatora logo, nie’zaczynasz z pustym kontem. Zamiast tego, zaczynasz z jakąkolwiek koncepcją logo, którą SI wypluła na Ciebie. To nie znaczy, że nie można dostosować logo – zazwyczaj można – ale często oznacza to, że jesteś ’są corralled w ograniczonym zestawie opcji dostosowywania. Na przykład, generator logo może mieć zestaw szablonów logo dla każdej branży.

Jeśli wybrałeś “budownictwo” jako swoją branżę podczas wstępnego kwestionariusza, you’ll być w stanie zobaczyć tylko opcje szablonów generator zapewnia dla logo budowlanych. Oznacza to skrzyżowane młoty, kwadratowe loga zwieńczone trójkątami, które mają wyglądać jak domy i inne ogólne obrazy związane z budową. Oznacza to również, że nie masz’dostępu do szablonów przeznaczonych dla marek z innych branż, takich jak usługi kreatywne i edukacja. 

 

Logo maker vs generator logo, jakie są podstawowe różnice

 

Here’s why that’s bad: you’re missing out on templates that could potentially be perfect for your brand. Powiedzmy, że jesteś studiem tańca, które regularnie organizuje wieczorki taneczne w stylu country western. Wybierasz “studia” jako swoją branżę i dostajesz masę szablonów, które wyglądają jak statywy fotograficzne, sztalugi artystyczne i szpule filmowe. Może nawet dostaniesz szablon, który ma reflektor lub parę baletek. Ale gdybyś’wybrał “modę,” mógłbyś mieć opcję spreparowania swojego logo z kowbojskim kapeluszem lub parą zachodnich butów, czyniąc je bardziej on-brand dla Twojego konkretnego studia tańca. 


To idzie dla Twojej czcionki, jak również. Kiedy nazwałeś kilka słów kluczowych o swojej marce, generator wybrał jedną lub kilka czcionek, które pasowały do słów kluczowych, które wybrałeś. Algorytm nie mógł’rozważyć, że ty’masz zniuansowaną osobowość marki i dać ci kreatywne propozycje czcionek, które reprezentują ją dokładnie. Zasadniczo, kiedy używasz generatora logo, musisz umieścić swoją markę w pudełku. 


Jak wybrać Logo Maker


Jest wiele logo makerów w sieci i jak generatory logo, różnią się jakością. Kiedy’szukasz odpowiedniego kreatora logo, szukaj takiego, który daje Ci jak najwięcej opcji. Oznacza to setki czcionek, pełną gamę kolorów do wyboru i możliwość zmiany logo na wiele sposobów. 


Here’s a quick look at what Logogenie’s logo maker offers:
 

- Setki czcionek, skategoryzowanych w siedmiu różnych grupach
- Możliwość warstwowania tak wielu elementów, jak tylko zechcesz nad i pod sobą, aby stworzyć logo z głębią
- Pełnowymiarowy selektor kolorów bg – nie ma tu z góry ustalonych schematów kolorów
- Pełna biblioteka ikon do wykorzystania i pełnego dostosowania

 

Logo maker vs logo generator, jakie są podstawowe różnice

 

Kiedy’wybierasz logo makera, nie patrz tylko na opcje personalizacji logo. Spójrz na to, co oferuje Ci producent logo, jak:


- Prostą zmianę rozmiaru

- Twoje logo w formacie wektorowym, więc możesz je łatwo skalować w górę lub w dół

- Cenę, która pasuje do Twojego budżetu

 

Getting the Most Out of a Logo Maker


Programista logo daje Ci narzędzia, ale są one’tylko tak skuteczne, jak Twoje oko do projektowania. Jeśli nie wiesz, jak elementy takie jak kolory, kształty i czcionki działają, aby przekazać swoją unikalną osobowość marki, wyczesz nasze ostatnie posty na ten temat: 

 

- Jakie są różne rodzaje czcionek do wykorzystania w projekcie logo
- Używanie kształtów do projektowania logo: The Emotions Behind Circles, Squares & More
- The Meaning of Colors and How To Use Them With Brand Design

 

Poświęć czas, aby zrozumieć, jak skutecznie przekazać swoją osobowość marki wizualnie, a następnie naszkicować kilka pomysłów na logo. Następnie, dostać się do twórcy logo z tych pomysłów pod ręką, więc można odnieść się do nich, jak projektować. 


Próbować różnych kombinacji kolorów w swoim logo. Spróbuj wariantów tych kolorów też, jak jaśniejsze lub ciemniejsze odcienie, bardziej lub mniej nasycone odcienie i przerzucanie logo’główny kolor z jego kolor akcentu. Dobry producent logo daje nieograniczoną liczbę modyfikacji logo (w przeciwieństwie do generatora logo, z których wiele ogranicza liczbę modyfikacji, które można zrobić), więc w pełni wykorzystać i bawić się z logo, aż to’jest doskonały. 

 

Logo maker vs generator logo, jakie są podstawowe różnice

 

Znajdź się też naprawdę dobrze z logo makerem. Logo maker z wieloma narzędziami może wyglądać zastraszająco na początku, ale więcej narzędzi oznacza po prostu więcej sposobów na dostosowanie logo. Baw się z każdym z nich i zobacz jak wygląda Twoje logo w różnych stylach, np. z cieniem lub w czerni i bieli w porównaniu do pełnego koloru. You’ll prawdopodobnie potrzebują wielu wersji swojego logo anyway– różne rozmiary, bardziej minimalistyczna wersja dla mniejszych ustawień, takich jak Twitter zdjęcie profilowe i czarno-białe lub skali szarości wersja dla zadań drukowania, gdzie kolor isn’t opcja. Im bardziej jesteś biegły z logo maker, tym lepiej jesteś wyposażony, aby użyć go do stworzenia niestandardowego logo, które doskonale oddaje wszystko o swojej marce. 

 

Sprawdź nasze inne artykuły