Zacznij projektować swoje logo

5 wskazówek, jak napisać brief do logo

Opublikowano: 04/06/2018

Projektowanie logo nie jest łatwym zadaniem. Twoje logo jest wizualną reprezentacją Twojej firmy. Podobnie jak uzyskanie logo zaprojektowane przez profesjonalistę, trzeba będzie wziąć pod uwagę kilka kluczowych aspektów przed rozpoczęciem. W pewnym sensie będziesz musiał sam sobie odpowiedzieć na pytanie, jak się do tego zabrać. Oto pięć kluczowych rzeczy, które trzeba będzie pamiętać przed rozpocząć projektowanie logo.

 

5 rzeczy do zapamiętania podczas pisania artykułu seo


Twój rynek docelowy

 

Musisz wiedzieć, kim są Twoje docelowe demografie i jak to wpłynie na Twoje logo’styl. Czy kierujesz się do mężczyzn czy kobiet? Czy jest jakaś konkretna branża, do której zmierzasz? Jakie grupy wiekowe masz na myśli? Różne techniki projektowania sprawdzają się w przypadku różnych rodzajów produktów, odbiorców i branż. Istotne mogą być również szczegóły dotyczące stylu życia docelowej grupy demograficznej, procesu produkcyjnego i użytych materiałów. Te szczegóły będą miały znaczący wpływ na projekt logo i powinny być poważnie przemyślane.

 

Zacznij projektować swoje logo

 

Informacje o Twojej firmie

 

Wartości Twojej marki będą odgrywać dużą rolę w estetyce Twojego projektu logo. “Twój brief powinien zawierać informacje o tym, gdzie według Ciebie Twoja marka mieści się wzdłuż kilku spektrów. Opisz, gdzie Twoja marka znajduje się na spektrum dojrzałe/młodzieżowe, spektrum zabawne/wyszukane, spektrum ekonomiczne/luksusowe oraz spektrum dosłowne/abstrakcyjne. Napisz kilka szczegółów o nazwie firmy, a konkretnie o tym, jak chcesz ją przedstawić,” Czy chcesz ją przedstawić w jednej linii czy w wielu? Czy powinna być wydrukowana dużymi czy małymi literami? Zdecyduj, czy chcesz, aby Twój slogan był zintegrowany z logo. Możesz również zaprojektować logo, w którym slogan może zostać usunięty w późniejszym czasie. Ta późniejsza opcja będzie wymagała więcej plików projektowych i może podnieść koszt, więc miej to na uwadze.
 

5 innych wskazówek do pisania artykułów seo


Wybierz swoje kolory

 

Może się wydawać, że to mały szczegół, ale kolory mają moc, aby logo wyróżniało się i przyciągało wzrok. Jeśli masz konkretne kolory w umyśle dla swojego logo, uwzględnij je w swoim briefie projektowym logo. Jeśli nie, to też nic nie szkodzi, na stronie można znaleźć szereg schematów kolorystycznych. Z tego powodu, it’s good to have some colors suggested, but be open to the colors presented as well. Wybierając kolory, pamiętaj, że najlepiej dopasować je do schematu kolorystycznego, którego już używasz na swojej stronie firmowej.

 

Określ ramy czasowe i budżet

 

Może zająć ci trochę czasu, aby eksperymentować i odkrywać swoją drogę do wspaniałego projektu. Pozwalając na trochę dodatkowego czasu zwiększa szanse na uzyskanie idealnego logo dla swojej małej firmy. Daj sobie ramy czasowe, które pozwalają na korekty dla najlepszych wyników. Nikt nie lubi rozmawiać o pieniądzach, ale jako właściciel małej firmy najprawdopodobniej jesteś bardzo ustawiony na swój budżet, więc to’jest konieczne. Upewnij się, że wybierasz odpowiednie opcje dla swojego logo. Zawsze powinieneś zdecydować się na opcję formatu wektorowego, ponieważ ten format będzie Ci potrzebny do druku. Opcja sieci społecznościowej jest również bardzo interesująca, ponieważ najprawdopodobniej będziesz używać swojego logo na swoich stronach społecznościowych. Możecie sprawdzić opcje i ceny na poniższym linku : https://www.logogenie.net/pricing


W podsumowaniu


Jakość Twojego logo zaczyna się od briefu projektu logo. Uzyskanie tej części w prawo daje wszystkie narzędzia, które trzeba stworzyć logo, które będzie naprawdę wyróżniać się od reszty. Ten krok nie może być pominięty, ponieważ możesz znaleźć się z logo, które nie jest naprawdę kim jesteś.



O autorze : Grace Carter jest pisarką w Australian Essayroo and Big Assignments services, gdzie poprawia jakość usług i zarządza treścią. Ponadto, Grace jest korepetytorem w Acadamized writing consulting.


Rozpocznij projektowanie logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły