Zacznij projektować swoje logo

Wytyczne do projektowania logo

Opublikowano: 03/02/2013
Wytyczne do projektowania logo

Dobre logo firmy jest niezbędne. Będzie ono wykorzystywane do wszystkich Twoich potrzeb komunikacyjnych. Logo firmy symbolizuje Twoją działalność i jest tym, co ludzie będą pamiętać. musi być jednoznaczne i znaczące dla Twoich klientów. Zanim zaczniesz tworzyć swoje logo zadaj sobie właściwe pytania:
 

Zacznij projektować swoje logo już teraz

 

Jaki rodzaj biznesu chcę zbudować?
Do kogo chcę trafić? Jakie są moje preferencje w zakresie projektowania wizualnego? Jak wyglądają loga innych konkurencyjnych firm?

Pytania dotyczące Twojego biznesu:
- Co jest sercem Twojego biznesu?
- Czy są jakieś szczególne wartości które chcesz podkreślić?
- Jaka jest Twoja strategia rozwoju? Czy istnieją jakieś główne wytyczne, które powinny być symbolizowane w Twoim logo (ex :działalność międzynarodowa)
- Jakie słowa chcesz, aby klienci kojarzyli z Twoim logo/marką?

Pytania dotyczące Twojego celu:
- Kim są Twoi klienci?
- Czego szukają, gdy widzą Twoją firmę/markę?
- Jeśli masz już logo i chcesz je przeprojektować: co dokładnie chcesz zmienić i dlaczego?

Jakie są Twoje preferencje:
- Czy posiadasz już identyfikację wizualną?
- Czy istnieją jakieś elementy ilustracyjne, które chciałbyś dodać do swojego logo?

Jakie logo mają Twoi konkurenci:
Jakie logo mają Twoi konkurenci? - Co odróżnia Państwa od konkurencji?
- Jakie elementy graficzne wykorzystują w swoich logotypach?

Te pytania pozwalają lepiej określić Twoje potrzeby, zanim zaczniesz tworzyć swoje logo.
 

Start design your logo now

.


 

Sprawdź nasze inne artykuły

Budowanie swojej publiczności w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Twojej marki: 6 potężnych technik w 2025 roku

Budowanie swojej publiczności w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Twojej marki: 6 potężnych technik w 2025 roku

Więc chcesz zbudować publiczność w mediach społecznościowych? Marzysz o dołączeniu do grona najlepiej zarabiających influencerów, wykorzystując ich miliony obserwujących do generowania pasywnego dochodu, który zapewni Ci stabilność finansową na całe życie? Świetnie!  Czy promujesz swoje dodatkowe zajęcie, wprowadzasz na rynek nową markę, czy po prostu chcesz być następną sensacją int...

Więcej
Jak stworzyć idealną historię marki

Jak stworzyć idealną historię marki

Projektowanie responsywnego logo jest kluczowe dla każdej firmy, od małego startupu po dużą korporację, a wszystko zaczyna się od solidnego zrozumienia marki, w tym jej historii. Wszystkie marki mają swoją historię. Niestety, nie wszystkie historie pozostawiają trwałe wrażenie. To więcej niż tylko narzędzie marketingowe do komunikowania swojej wizji - to serce i dusza Twojego biznesu. Twoja historia...

Więcej
Jaki jest najlepszy rozmiar logo? Strona internetowa, media społecznościowe i druk 2025

Jaki jest najlepszy rozmiar logo? Strona internetowa, media społecznościowe i druk 2025

Jeśli obraz mówi tysiąc słów, to samo robi logo firmy. Mówi wiele o Twoim biznesie, nie wypowiadając ani jednego słowa. Dlaczego nie? To fundament Twojej tożsamości marki, który przyciąga uwagę i pozostawia trwałe pierwsze wrażenie. Twoje logo firmowe odróżnia Cię od tłumu i to, co ludzie zapamiętują o Twoim biznesie. „O, to jest Sklep Obuwniczy Harry'ego!” Albo to jest „Cu...

Więcej
Nazwa firmy - wskazówki i pomysły dla Twojej firmy

Nazwa firmy - wskazówki i pomysły dla Twojej firmy

Statystyki ujawniają, że w USA jest około 33,2 miliona firm. Ta liczba obejmuje wszystko (dosłownie wszystko), począwszy od małych lokalnych firm po duże przedsiębiorstwa i korporacje międzynarodowe.  Dlatego jeśli jesteś startupem, wybór nazwy firmy jest niewątpliwie jednym z najbardziej żmudnych i trudnych zadań, które mogą powodować bezsenne noce. Zrozumiałe jest, że musi być zapadając...

Więcej

Wygeneruj teraz logo generowane przez sztuczną inteligencję

Musisz wpisać nazwę swojej firmy
x