Zacznij projektować swoje logo

Wytyczne do projektowania logo

Opublikowano: 03/02/2013
Wytyczne do projektowania logo

Dobre logo firmy jest niezbędne. Będzie ono wykorzystywane do wszystkich Twoich potrzeb komunikacyjnych. Logo firmy symbolizuje Twoją działalność i jest tym, co ludzie będą pamiętać. musi być jednoznaczne i znaczące dla Twoich klientów. Zanim zaczniesz tworzyć swoje logo zadaj sobie właściwe pytania:
 

Zacznij projektować swoje logo już teraz

 

Jaki rodzaj biznesu chcę zbudować?
Do kogo chcę trafić? Jakie są moje preferencje w zakresie projektowania wizualnego? Jak wyglądają loga innych konkurencyjnych firm?

Pytania dotyczące Twojego biznesu:
- Co jest sercem Twojego biznesu?
- Czy są jakieś szczególne wartości które chcesz podkreślić?
- Jaka jest Twoja strategia rozwoju? Czy istnieją jakieś główne wytyczne, które powinny być symbolizowane w Twoim logo (ex :działalność międzynarodowa)
- Jakie słowa chcesz, aby klienci kojarzyli z Twoim logo/marką?

Pytania dotyczące Twojego celu:
- Kim są Twoi klienci?
- Czego szukają, gdy widzą Twoją firmę/markę?
- Jeśli masz już logo i chcesz je przeprojektować: co dokładnie chcesz zmienić i dlaczego?

Jakie są Twoje preferencje:
- Czy posiadasz już identyfikację wizualną?
- Czy istnieją jakieś elementy ilustracyjne, które chciałbyś dodać do swojego logo?

Jakie logo mają Twoi konkurenci:
Jakie logo mają Twoi konkurenci? - Co odróżnia Państwa od konkurencji?
- Jakie elementy graficzne wykorzystują w swoich logotypach?

Te pytania pozwalają lepiej określić Twoje potrzeby, zanim zaczniesz tworzyć swoje logo.
 

Start design your logo now

.


 

Sprawdź nasze inne artykuły

Jak stworzyć idealną historię marki

Jak stworzyć idealną historię marki

Projektowanie responsywnego logo jest kluczowe dla każdej firmy, od małego startupu po dużą korporację, a wszystko zaczyna się od solidnego zrozumienia marki, w tym jej historii. Wszystkie marki mają swoją historię. Niestety, nie wszystkie historie pozostawiają trwałe wrażenie. To więcej niż tylko narzędzie marketingowe do komunikowania swojej wizji - to serce i dusza Twojego biznesu. Twoja historia...

Więcej
Jaki jest najlepszy rozmiar logo? Strona internetowa, media społecznościowe i druk 2025

Jaki jest najlepszy rozmiar logo? Strona internetowa, media społecznościowe i druk 2025

Jeśli obraz mówi tysiąc słów, to samo robi logo firmy. Mówi wiele o Twoim biznesie, nie wypowiadając ani jednego słowa. Dlaczego nie? To fundament Twojej tożsamości marki, który przyciąga uwagę i pozostawia trwałe pierwsze wrażenie. Twoje logo firmowe odróżnia Cię od tłumu i to, co ludzie zapamiętują o Twoim biznesie. „O, to jest Sklep Obuwniczy Harry'ego!” Albo to jest „Cu...

Więcej
Nazwa firmy - wskazówki i pomysły dla Twojej firmy

Nazwa firmy - wskazówki i pomysły dla Twojej firmy

Statystyki ujawniają, że w USA jest około 33,2 miliona firm. Ta liczba obejmuje wszystko (dosłownie wszystko), począwszy od małych lokalnych firm po duże przedsiębiorstwa i korporacje międzynarodowe.  Dlatego jeśli jesteś startupem, wybór nazwy firmy jest niewątpliwie jednym z najbardziej żmudnych i trudnych zadań, które mogą powodować bezsenne noce. Zrozumiałe jest, że musi być zapadając...

Więcej
Projekty logo z literą i monogramem: Dlaczego stają się coraz bardziej popularne w 2024 roku

Projekty logo z literą i monogramem: Dlaczego stają się coraz bardziej popularne w 2024 roku

Posiadanie wyróżnienia w brandingowi przyczynia się do sukcesu firm. W przypadku projektów logo, loga literowe lub monogramy są doskonałymi narzędziami do odzwierciedlenia elegancji, aktualności, prostoty i zapamiętywalności Twojej marki.  Jeśli szukasz silnej obecności na rynku, projekty logo literowe są kluczowe. Dzisiejszy post podkreśli atrakcyjność log literowych i przedstawi ikoniczne pr...

Więcej

Wygeneruj teraz logo generowane przez sztuczną inteligencję

Musisz wpisać nazwę swojej firmy
x