Zacznij projektować swoje logo

Zaprojektowanie odpowiedniego logo dla swojego bloga

Opublikowano: 30/07/2018

Starting swój pierwszy blog biznesowy jest z pewnością skomplikowane zadanie. Obfitość informacji może często mylić początkującego przedsiębiorcę, a nie oświecać go. Dlaczego? Ponieważ rynek jest everchanging. Zmienia się niezwykle szybko i nikt nie może “zatrzymać go”.

Dlatego każdy początkujący blog musi zrozumieć, że rozwój bloga, z powodzeniem, wymaga inteligentnego działania. Istnieje wiele czynników, które składają się na sukces startupu. Jednym z najważniejszych jest projekt platformy i marki jako całości.

Precyzując, logo jest jednym z krytycznych elementów udanej marki. Jeśli rozwijasz coś ponadprzeciętnego, coś wykraczającego poza definicję “bloga”, oznacza to, że Twoim planem jest rozwój marki.

Logotyp jest podstawowym elementem, który odzwierciedla tożsamość Twojej marki’Tożsamość. Jest to jeden czynnik, który jest po raz pierwszy wprowadzony do nowego zainteresowanego prospektu, i jest to wizualna wskazówka, że odwiedzający Twojego bloga, zwolennicy i klienci będą pamiętać.

W związku z tym, wybierając swój pierwszy biznes blog’logo jest zdecydowanie ważnym środkiem i decyzją. Dlatego też, w dzisiejszym’poście, I’dzielę się kilkoma wskazówkami i trikami, które pomogą Ci dokładnie to zrobić. Zwróć uwagę i zastosuj!

 

Zacznij projektować swoje logo


1.Sprawdź swoich konkurentów

Zanim spróbujesz wymyślić coś genialnego, coś oryginalnego, coś całkowicie Twojego, powinieneś wziąć pod uwagę logotypy swojej konkurencji’. Robiąc to, możesz natychmiast “uzyskać poczucie” dla swojej niszy rynkowej’tańca, co oznacza, że’będziesz w stanie powiedzieć, co działa, a co nie.

Jeśli możesz przeanalizować pracę swojego konkurenta’bez interpretowania i bez prób kradzieży pomysłów – po prostu obserwując, będziesz faktycznie rozumiał więcej o tym, co ogólna publiczność chce od twoich niszowych typów marek.

 

.

2.Wybierz coś, co’pokochasz na długo

.

Musisz wybrać coś, co naprawdę kochasz, coś, co’nie trwało długo, aby “wiedzieć”, że to’ma być. Wiesz o czym mówię – wybieranie sercem i intuicją zamiast rozumowaniem, a.k.a. intelektem.

Jako właściciel bloga, powinieneś być najbardziej odpowiednią osobą do zaprojektowania czegoś, co będzie pasowało do Twojej marki. Więc jeśli nie’masz doświadczenia w projektowaniu, to’nie jest to wymówka, aby pozostać poza procesem rozwoju logo Twojego bloga’

3.Nie przesadzaj

To, co sugeruję, mówiąc Ci, żebyś nie przesadzał, to prosty fakt, że logo musi być porządne, a nie idealne. Nie ma czegoś takiego jak ideał, a nawet jeśli coś takiego by było, to i tak’nie liczyłoby się tak bardzo, bo Twój biznes nie jest wiarygodny/zależny od treści. Podejmując decyzję, staraj się być samoświadomy i w pozycji równowagi między rozumowaniem a intuicją.


4.Powinien odzwierciedlać tożsamość, kulturę i misję Twojej marki’

.

Twoje logo powinno być wszystkim, czym jest Twoja marka. Wiesz, że obraz mówi tysiąc słów, i tak, logo może naprawdę przekazać tysiąc słów, jeśli jest odpowiednio dopasowane do tożsamości, kultury i misji Twojej marki.

Jak sugeruje John Nelson, Marketing Manager w essay geeks Kiedy ludzie widzą “Coca-Colę”, widzą rozrywkę, szczęście, wakacje, rodzinę, radość – czerwony kolor, Mikołaj, reklama o wartości biliona dolarów i psychologia stojąca za tą marką sprawia, że większość ludzi kojarzy Coca-Colę z radością.”

Now – ich logo jest proste i na punkcie, a na początku opiera się na podpowiedzi słuchowej. Ponownie, powinieneś zainspirować się ludźmi/firmami, które już osiągnęły to, co chcesz osiągnąć, i to jest udane umieszczenie logo biznesowego.

 

5.Wybierz odpowiednie kolory

Najprostszy sposób na określenie kolorystyki Twojej marki idzie tak: określ swoją grupę docelową i dotrzyj do osób, które prawdopodobnie wejdą na Twojego bloga. Zapytaj ich, jakie kolory preferują podczas czytania bloga i daj im 4-5 opcji. Po tym jak wybiorą kolory, zapytaj ich dlaczego je wybrali i ‘wyślij ich” do głębszego znaczenia ich wyboru. Aby to zrobić, zapytaj ich, jak te kolory sprawiają, że czują się.

Jeśli dostaniesz wzory i spodobają Ci się kolory, które “wystąpiły” najlepiej w Twojej ankiecie, powinieneś po prostu na nie pójść!

 

.

6.Zwróć uwagę na wszechstronność

Dobre logo świetnie wygląda w różnych formatach, także na materiałach reklamowych. Dlatego zawsze, gdy je wybierasz, zwróć uwagę na jego uniwersalność. W pierwszej kolejności chcesz go wykorzystać na swojej stronie internetowej. Następnie logo może pojawić się na wizytówce, szyldach, ubraniach i tak dalej. Zadbaj o to, by’dobrze wyglądało na wszystkich niezbędnych materiałach, które’będziesz chciał wykorzystać w przyszłości!

 

.

7.Rozważ profesjonalistów i nie bój się inwestować

.

Jeśli ty’nie jesteś ekspertem w dziedzinie projektowania, prawdopodobnie powinieneś zdecydować się na profesjonalistę, który wie co robi. Pieniądze mogą być problemem, ale jeśli nie jesteś’skłonny do przynajmniej rozważenia tego, nie powinieneś’nawet próbować założyć bloga biznesowego, ponieważ aby zarabiać pieniądze, musisz często inwestować pieniądze.

Profesjonalista zawsze będzie znał się na swojej pracy lepiej od Ciebie i dlatego zawsze będzie generował lepsze wyniki. Jeśli zrozumiałeś, jak ważne jest Twoje logo, musisz również zrozumieć, że tak jak logo może pomóc, może również zaszkodzić. Jeśli będzie wyglądało nieprofesjonalnie, może ucierpieć Twój startup i Twój długoterminowy sukces!


Takeaways

Wybór odpowiedniego logo dla Twojego pierwszego bloga biznesowego jest kluczowym krokiem w kierunku pomyślnego rozwoju w dłuższej perspektywie. Biorąc pod uwagę, że’jesteś “here to stay”, powinieneś również wziąć pod uwagę fakt, że zawsze możesz zmienić swoje logo w przypadku, gdy naprawdę tego chcesz. To’dlatego, że Twoja marka nie jest zależna od Twojego logo, a ludzie zawsze będą w stanie dostosować się do Twojej pożądanej zmiany.

 

Zacznij projektować swoje logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły