Zacznij projektować swoje logo

Znalezienie właściwej nazwy firmy : Sztuczki, narzędzia i strategie do znalezienia idealnej nazwy firmy

Opublikowano: 06/07/2020

Ty’jesteś na czymś wielkim. Fantastyczne. Twój pomysł na biznes ma tak wielki potencjał. Wszystko’w końcu się układa, poza jedną rzeczą. Brakuje Ci’nazwy biznesowej. 

Wymyślenie jak nazwać biznes może wydawać się tak przytłaczającym zadaniem, jak wspinaczka na górę. To’jest w dobrej praktyce, aby zrobić kilka rzeczy przed rozpoczęciem procesu. Rozbij proces krok po kroku. Skoncentruj się na tym, co’najważniejsze w odniesieniu do Twojego biznesu. Zastanów się nad przeszłością, teraźniejszością i tym, jak chcesz, aby wyglądała firma przyszłość. Zastanów się, jak to się zbiegnie z Twoim projektem marki. Teraz, że intencjonalność jest mieszanie, my’są tutaj, aby nakreślić proces, i zaoferować wskazówki dla sukcesu, jak wymyślić z najlepszą nazwę firmy. 


Jak nazwać swój biznes
 

Proces

 

Na początku, najlepiej jest’zacząć od burzy mózgów. Mówiąc burza mózgów, mamy na myśli nieograniczony, swobodny przepływ pomysłów i inspiracji. Cokolwiek najbardziej odpowiada Ci w procesie zapisywania swoich myśli, idź w tym kierunku. Pisz, pisz, rysuj, nagrywaj wiadomości głosowe, konstruuj rzeźby z jedzenia, aby zwizualizować i zjeść pomysły. Wszystko jest możliwe, naprawdę. Pamiętaj, aby robić przerwy - to’część procesu.

 

Konsultuj się z istniejącymi zasobami i narzędziami, które pomogą Ci po drodze. 
Twinword ma darmowy generator słów kluczowych LSI (Latent semantic indexing) i wizualizator, który pomoże Ci zobaczyć, jakie inne słowa są używane wokół danego tematu. 


Answer the Public generuje mapę słów dla tych, którzy są bardziej wizualni. 
Visual Thesaurus dostarcza wizualizacji wokół słowa kluczowego. 


Shopify może pomóc z ich generatorem nazw firm i jednocześnie pokazać, czy domena jest również dostępna. 
Name Mesh to kolejny zabawny generator nazw firm do zabawy. 


Naminum wygeneruje nazwę na podstawie tematu.
Namelix wykorzystuje sztuczną inteligencję dla swojego generatora nazw firmowych.

Eat My Words oferuje szybki test, aby dowiedzieć się, jak silna jest Twoja nazwa biznesowa.
Hipster Business Name Generator jest tam tylko dla zabawy, ale może pomóc przynieść więcej pomysłów do stołu. 
Fake Word Generator wymyśla słowa, które są’nie słowa w ogóle! To może być właśnie to, czego potrzebuje Twoja firma.

Fizyczne książki, magazyny i gazety są również twoim przyjacielem. Weź tyle, ile możesz, i upewnij się, że zapisujesz frazy i słowa, które rezonują z tobą - nawet jeśli nie mają nic wspólnego z twoją firmą. Być może później coś Ci się przypomni. Bruce Lee powiedział kiedyś: “Wchłaniaj to, co jest przydatne, odrzucaj to, co jest bezużyteczne, dodawaj to, co jest specyficznie twoje własne.”

 

Jak nazwać swój biznes

 

Podczas gdy’zbierasz pomysły, oto kilka pytań, które warto zadać sobie w tym czasie:


Jak opisałbyś swoją firmę?  
Jaka jest misja firmy? Co staracie się osiągnąć? 
W jakie wartości jako firma wierzysz i starasz się je przekazać światu?
Kim jest Twoja publiczność?
Jakie słowa przyciągają Twoją publiczność?
Jakie uczucia chciałbyś wywołać w swojej klienteli? Jakie przymiotniki przychodzą Ci do głowy, kiedy myślisz o tym, jak nazwać swój biznes?  
Jak brzmi ta nazwa, gdy wypowiadam ją na głos?

 

Znajdź się w swojej branży. Dalej badaj pojawiające się trendy, słowa kluczowe, których eksperci i klienci często używają, gdy googlują Twoją branżę i gdzie widzisz swoją własną rolę w ramach tego. Zapisuj nazwy firm, które kochasz i te, których nienawidzisz. Z każdej z nich można się czegoś nauczyć. Zanurz się, aby dowiedzieć się, dlaczego kochasz lub nienawidzisz tych nazw dla konkurencji i nie tylko. To ćwiczenie samo w sobie ustawi bezpieczne intencje dla procesu nazewnictwa Twojej firmy. 

Bądź otwarty na wordplay jako opcja tworzenia głębi w ramach znaczenia przyszłej nazwy firmy. Możesz rozważyć dodanie usługi w ramach nazwy, jeśli Twoja firma jest oparta na usługach, takich jak “Sunny Day Designs”. Zrozum trendy nazewnictwa w swojej branży i na szerokim spektrum. Oto kilka z nich:


- Pewność jednego słowa (Uber, Apple, Sonos)
- Słowa złożone (Evernote, Facebook)
- Imiona ludzkie, stosowane zwłaszcza w przypadku solopreneurów (Beyoncéw, Oprah, Warby Parker)
- Mash-upy (Instagram)
- Sufiksy dodawane na końcu (Spotify)
- Pominięcie samogłoski (Flickr)
- Celowe błędy w pisowni (Lyft)
- Rośliny i zwierzęta, razem (Figa i Wróbel)

 

Wypróbuj to wizualnie. Wdrażaj potencjalne nazwy firm w projekcie logo placeholder tylko po to, aby uzyskać poczucie, jak to będzie wyglądać i brzmieć. Nie bój się pytać o opinie. Przetestuj go z tymi, których szanujesz i którym ufasz. Google oferuje edytowalny formularz, który możesz wykorzystać do wysłania krótkiej i słodkiej ankiety na temat nazw, które masz na myśli. Jessica Walsh, współzałożycielka agencji projektowej Sagmeister & Walsh stwierdza, “Jeśli nikt tego nie nienawidzi, nikt tego naprawdę nie kocha.”

 

Jak nazwać swój biznes

 

Kwestie związane z dobrą nazwą firmy

 

Teraz, gdy’masz swoje niefiltrowane pomysły wypisane i zmapowane, ty’jesteś dobrze zbadany w swojej dziedzinie, i masz grupę kontaktów ty’czekasz, aby przetestować potencjalne nazwy na, let’s go przez wszystkie cechy tego, co stanowi dobrą nazwę biznesową.

To’przyciąga uwagę. Nazwa Twojej firmy musi być wyrazista, aby łatwo odróżnić ją od konkurencji. Pomyśl o cechach, które oferuje Twoja firma, a których nie oferuje Twoja konkurencja. Jak można to przedstawić w nazwie?

To’zapada w pamięć. Z oczywistych względów - chcesz, aby nazwa utkwiła w pamięci tym, którzy się z nią zetkną. Zwróć uwagę na to, co się dla Ciebie wyróżnia i dlaczego. 

Jest to’przyszłościowe rozwiązanie. Pomyśl o historii swojej firmy, wartościach i kluczowych wyróżnikach podczas burzy mózgów. Jak bardzo wyobrażasz sobie, że będziesz się rozwijać? Upewnij się, że każdy aspekt Twojej nazwy nie będzie ograniczał tej przyszłej ekspansji. Chcesz mieć nazwę, która może i będzie ewoluować razem z Tobą.

It’s inclusive. Zrób due diligence, aby upewnić się, że nazwa nie jest obraźliwa i jest tak integracyjna, jak tylko może być. Idąc dalej, chcesz, aby Twoja firma dodała się do klimatu, w którym szacunek, sprawiedliwość i pozytywne uznanie różnic są kultywowane. 

To’jest przyjazne dla użytkownika. Nazwa Twojej firmy musi być łatwa do wypowiedzenia, przeliterowania i wpisania w Google. Zobacz, czy jesteś w stanie utrzymać ją na poziomie kilku sylab. Blokady takie jak trudne słowa wpłyną na to, jak dobrze Twoja nazwa będzie współgrać z Twoją koncepcją. Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o SEO. 

Ma głębię. Dla dużego zadania, takiego jak nazwanie swojej firmy, upewnij się, że stoi za nim intencjonalność. To nie’ma sensu przypadkowo wybrać nazwę bez historii za nią. 

Wykonanie tego zadania jest bardzo trudne.

To’jest pełne energii. Jak bardzo żywotna jest ta nazwa? Czy wywołuje burzę? Czy potencjalna nazwa firmy sprawia, że czujesz się podekscytowany?

To’jest dostępne. Zbadaj znaki towarowe, użyj wyszukiwania nazw domen GoDaddy, przetestuj, aby zobaczyć, czy uchwyty są dostępne w mediach społecznościowych. Przejrzyj wyszukiwanie znaków towarowych w USA, wyszukiwanie znaków towarowych w Wielkiej Brytanii i wyszukiwanie znaków towarowych w UE, aby rozpocząć. 

 

Czym jest historia Logogenie?

 

Logogenie to tak naprawdę nazwa złożona, grająca zarówno z “logo”, jak i “dżinem”. Inspiracją do stworzenia nazwy naszej firmy była idea, że z dżinem wszystko dzieje się jak w magii. “Dżinn” to arabski rzeczownik, od którego zangielszczono dżina, a jego podstawowym znaczeniem jest "dostosowanie”. Podobnie jak w przypadku projektowania logo i naszego generatora, dżiny są adaptowalne. Dodatkowo, te nadprzyrodzone stworzenia zrobiły sobie drogę do popkultury jako szczęśliwe, kochające zabawę postacie pełne osobowości. Kiedy myślimy o genach, przychodzi nam na myśl wyraźny obraz. W połączeniu z projektem, a w naszym przypadku z “logo”, otrzymujemy również wyrazisty obraz.

Back w 2014 roku na początku, szukaliśmy stworzyć zautomatyzowaną stronę projektowania logo. W tym czasie istniała tylko garstka twórców logo. To był nasz pomysł, aby zrobić różnicę z funkcjami następnego poziomu i szablonami logo. Chcieliśmy, aby projektowanie było bardziej dostępne dla wszystkich. 

Kiedy branding i projektowanie logo łączą się ze sobą, czuje się to jak magia. To, co czyni ją jeszcze bardziej spektakularną, to łatwość w jej użyciu dla każdego. Generator działa jak dżin: przyjazna pomocna dłoń we wspieraniu Twojego biznesu. Dżin wie wszystko, a w naszym przypadku dżin wie wszystko o logo.

Nazwa utkwiła od początku i nie sądzimy, że w najbliższym czasie się to zmieni. Kochamy nasze Logogenie. 

 

Elastyczna natura nazewnictwa biznesu

 

Larry Ackerman, autor i ekspert w dziedzinie tożsamości organizacyjnej i osobistej stoi za swoimi słowami, “Tożsamość jest przyczyną; marka jest skutkiem, a siła pierwszej wpływa na siłę drugiej.”

Choć znaczenie znalezienia nazwy prawdziwej i autentycznej dla twojego biznesu jest wysokie, wiedz, że istnieje elastyczność w zmianie nazwy i rebrandingu oraz rewolucjonizowaniu firmy, gdy się rozwija. Nazwa wzmacnia wykonanie, wizję, produkty, usługi i zespół, który za tym wszystkim stoi. Nazwa nie jest koniec wszystko być wszystko. 

Zawsze możesz połączyć platformy. Możesz zawsze rebranding, choć zajmie to znaczną ilość czasu i pieniędzy - więc spraw, aby ten jeden liczyć tak długo i tak bardzo, jak można. Teraz’s czas, aby rozpocząć i stworzyć, że stoisko przyciągające uwagę, pamiętny, przyszłość dowód, integracyjne, przyjazny dla użytkownika, przemyślane energiczny i dostępny nazwa firmy. 

 

Odkąd'masz siebie nazwę firmy, dlaczego nie spróbować zaprojektować logo online
 

Logogenie’trzeciej generacji free logo maker pozwala na określenie Twojej firmy’branży i preferowanego rodzaju czcionki. Poprzez trzy kroki, możesz spersonalizować swoje logo poprzez nazwę firmy i linię bazową, lub slogan. Pierwszy krok: wprowadź szczegóły dotyczące firmy. Wybór branży ma szeroki zakres, w tym budownictwo, moda, technologia, wellness, żywność, transport i inne. Krok drugi: wybierz szablon logo. Dostępne są setki, a po dokonaniu wyboru możesz podejrzeć i pobrać. Dostosowanie do potrzeb klienta odbywa się poprzez nieograniczone modyfikacje. Układ, paleta kolorów, czcionki i symbole mogą być zmienione. Krok trzeci: udostępniany jest plik do pobrania w wysokiej rozdzielczości i w wielu formatach. Projekt logo jest kompatybilny z programami, takimi jak Adobe Illustrator i Photoshop. 

 

Twórca logo Logogenie

Kapital: Zaprojektuj własne logo za pomocą kreatora logo Logogenie
 

Projektowanie logo jest łatwe dzięki przejrzystym zakładkom po lewej stronie, z opcjami dalszego projektowania poprzez ikony, szczegóły i symbole, palety kolorów i rozmieszczenie. Logogenie’s łatwe w użyciu “undo” i “redo” opcje po lewej stronie pozwalają na szerokie eksperymenty. Istnieją nowe opcje, takie jak opcja sieci społecznych, zmiana rozmiaru dla określonych platform społecznych i łatwiejszego brandingu, a także opcja wyłączności, która daje prawa i oferty kontraktowe do praw autorskich. 

Po prawej stronie, pomocne “recenter” narzędzie jest tam, aby utrzymać wszystko wyrównane, jeśli zdecydujesz się to zrobić. Obok “recenter” narzędzia, można znaleźć “pomoc” opcję, gdzie wszystkie filmy instruktażowe są łatwo dostępne, aby pomóc w pytaniach, które mogą pojawić się podczas procesu projektowania. Wśród filmów, jest szybkie wprowadzenie, jak korzystać z Logogenie’narzędzia projektowania. Filmy wyjaśniają również, jak modyfikować tekst, stosować odpowiednie kolory i gradienty oraz wskazówki dotyczące włączenia specjalnych szczegółów do projektu logo.

Czat online jest dostępny w każdej chwili, jeśli masz pytania dotyczące tej części gry. Miłej zabawy! 
 

Zacznij projektować swoje logo

 
 

Sprawdź nasze inne artykuły