Ty’jesteś na czymś wielkim. Fantastyczne. Twój pomysł na biznes ma tak wielki potencjał. Wszystko’w końcu się układa, poza jedną rzeczą. Brakuje Ci’nazwy biznesowej. Wymyślenie jak nazwać biznes może wydawać się tak przytłaczającym zadaniem, jak wspinaczka na górę. To’jest w dobrej praktyce, aby zrobić kilka rzeczy przed rozpoczęciem procesu. Rozbij proces krok po k...
WięcejKiedy potrzebujesz logo dla swojej marki, twórca logo jest najszybszym, najłatwiejszym sposobem, aby go uzyskać. Ale tak jak wszystko inne w internecie, ty’masz tonę opcji. I dokładnie jak wszystko inne w internecie i na półkach sklepowych, im więcej opcji masz, tym trudniej może być wybrać właściwy. Przyjrzeliśmy się dokładnie ośmiu najbardziej popularnym kreatorom logo w sieci, ...
WięcejMożna by pomyśleć, że wszystkie loga budowlane będą dążyć do bycia ziarnistymi i twardymi, ale prawda jest taka, że one’są tak samo stylowe i nowoczesne jak w każdej innej branży. W rzeczywistości, firmy budowlane używają jednych z najbardziej kreatywnych i wizualnie imponujących logo z każdej branży. Po tym wszystkim, jeśli ktoś wie, jak najlepiej dopasować kształty razem, to’s the...
WięcejZdjęcie okładki Facebooka, znane również jako baner Facebooka, to większe zdjęcie na górze Twojego profilu, po prawej stronie i powyżej Twojego zdjęcia profilowego. Podobnie jak w przypadku zdjęcia profilowego, zdjęcia okładki są publiczne. Oznacza to, że każdy odwiedzający Twój profil będzie mógł zobaczyć oba. Facebook kontury - jak dodać lub zmienić te tutaj. Okładki Facebook ma...
WięcejLudzie kochają zwierzęta, więc naturalnie wiele firm chce je włączyć do swoich logo. Zwierzęta reprezentują to, co najlepsze w nas — lwy symbolizują odwagę, sowy symbolizują mądrość, itp. — więc zamiast używać, powiedzmy, “mądrego człowieka” jako maskotki, ty’będziesz komunikować swoją tożsamość marki szybciej i bardziej bezpośrednio z lisem. Od o...
WięcejOd oprogramowania do sprzętu, smartfony do smartfridges, firmy technologiczne żyją na granicy między naszym nowoczesnym światem i przyszłością. I chociaż ich technologia wspiera prawie każdą inną firmę na planecie, same firmy technologiczne różnią się od wszystkich innych branż w swojej kulturze firmowej, marketingu, a nawet projektowaniu logo. Przemysł technologiczny jest paradoksal...
WięcejWięc do tej pory wiesz, że Twoje logo musi mieć przyciągającą wzrok, on-brand paletę kolorów, jeśli chcesz, aby połączyć się z idealnym odbiorcą. I w innych artykułach, które opublikowaliśmy, mówiliśmy o tym, co różne kolory komunikują, kiedy są używane w logo i pokazaliśmy Ci różne sposoby łączenia kolorów w logo, aby stworzyć interesujące wizualizacje. Ale there’s more...
WięcejJak sztandary wojenne z dawnych lat, twoje logo sportowe jest wezwaniem do fanów wszędzie, podczas i po grze. Logo sportowe muszą wziąć na swoje barki więcej obowiązków niż logo biznesowe — one’są wyhaftowane na gracza custom jerseys, pola, tablice wyników i wiele i wiele towarów. Innymi słowy, to trwa więcej niż tylko zły zwierzę, aby dobre logo sportowe (choć to’jest dobry począ...
WięcejTożsamość wizualna firmy’może złamać, zrobić, lub pomóc im latać całą drogę do góry. Firma lub marka’projekt logo jest w rzeczywistości jednym z najważniejszych aspektów ich tożsamości wizualnej. Nie tylko odróżnia jedną markę od drugiej, ale ma potencjał, aby zwiększyć, jak firma działa, wpływa na wybór klienta, tworzy lojalność i buduje wartość marki. Są to wsz...
WięcejGdy’projektujesz swoją markę’logo, istnieją’trzy duże wybory projektowe, o których należy pamiętać: • Kształt • Font • Color Kształt odnosi się do ogólnego kształtu logo i kształtów używanych w jego obrębie, a czcionka odnosi się do czcionki (lub czcionek), które wybierzesz. Obydwa te wybory projektowe komunikują osobowość Twojej m...
Więcej